03.01.13 |
|
√Ћ”’≤¬—№ ј –ј…ќЌЌј –јƒј —”ћ—№ ќѓ ќЅЋј—“≤ Ўќ—“≈ — Ћ» јЌЌя —≤ћнад÷я“ј —≈—≤я – ≤ Ў ≈ Ќ Ќ я 30.05.2012 √лух≥в ѕро районну програму оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей на 2012 р≥к « метою створенн¤ правових, соц≥альних ≥ економ≥чних умов дл¤ належноњ орган≥зац≥њ та проведенн¤ оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей, необх≥дних умов дл¤ розвитку мереж≥ заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку, в≥дпов≥дно до «акону ”крањни Ђѕро оздоровленн¤ та в≥дпочинок д≥тейї (з≥ зм≥нами), керуючись ст. 43 «акону ”крањни Ђѕро м≥сцеве самовр¤дуванн¤ в ”крањн≥ї, районна рада ¬»–≤Ў»Ћј: 1. «атвердити районну програму оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей на 2012 р≥к (додаЇтьс¤). 2. –екомендувати с≥льським та селищним радам: 2.1. «атвердити м≥сцев≥ програми оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей на 2012 р≥к. 2.2. ѕри внесенн≥ зм≥н до м≥сцевих бюджет≥в на 2012 р≥к передбачити кошти на реал≥зац≥ю заход≥в в≥дпов≥дних програм. 2.3. «алучати до реал≥зац≥њ заход≥в, програм ≥ проект≥в з оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей п≥дприЇмства р≥зних форм власност≥, що розташован≥ на п≥дв≥домчих територ≥¤х, громадськ≥, благод≥йн≥ орган≥зац≥њ та фонди. 3. онтроль за виконанн¤м цього р≥шенн¤ покласти на пост≥йну ком≥с≥ю районноњ ради з питань молод≥, осв≥ти, культури, охорони здоровТ¤, материнства, дитинства ≥ соц≥ального захисту населенн¤.
√олова ¬.¬.÷юкало ƒодаток до р≥шенн¤ районноњ ради в≥д 30.05.2012
–айонна програма оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей на 2012 р≥к 1. ѕаспорт районноњ програми оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей на 2012 р≥к (дал≥ Ц ѕрограма)
2. ѕроблеми, на розв'¤занн¤ ¤ких спр¤мована ѕрограма “урбота про здоров'¤ д≥тей Ї одним з основних показник≥в ставленн¤ держави до проблем п≥дростаючого покол≥нн¤. Ѕезумовно, питанн¤ орган≥зац≥њ зм≥стовного в≥дпочинку та ¤к≥сного оздоровленн¤ д≥тей, учн≥вськоњ та студентськоњ молод≥ Ї одним з основних завдань представник≥в орган≥в влади вс≥х р≥вн≥в. «агальний стан справ у галуз≥ оздоровленн¤ за останн≥ роки св≥дчить про питом≥ здобутки, зб≥льшенн¤ ¤к≥сного компоненту самих оздоровчих послуг, к≥лькост≥ д≥тей охоплених оздоровчими послугами (¤к загальноњ, так ≥ в розр≥з≥ п≥льгових категор≥й), обс¤г≥в ф≥нансуванн¤ оздоровчих кампан≥й. ѕриЇмно в≥дм≥тити, що д≥ти району також забезпечуютьс¤ альтернативними формами в≥дпочинку та оздоровленн¤. ѕроте, Ї низьким показник оздоровленн¤ д≥тей в зам≥ських таборах област≥. “ому ставимо на мет≥ звернути на це питанн¤ ¤кнайб≥льшу увагу, врахувавши ѕостанову аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 18.04.2012 є 369. ƒана ѕрограма покликана створити д≥Ївий механ≥зм дл¤ вир≥шенн¤ зазначених проблем, а також дасть змогу створити стаб≥льне ¤к≥сне п≥дірунт¤ щодо забезпеченн¤ оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей ≥ молод≥ √лух≥вщини у 2012 роц≥.
3. ћета ѕрограми ћетою ѕрограми Ї забезпеченн¤ проведенн¤ оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей √лух≥вщини, що потребують особливоњ соц≥альноњ уваги та п≥дтримки, у 2012 роц≥ в≥дпов≥дно до потреб рег≥ону та зб≥льшенн¤ ¤к≥сних ≥ к≥льк≥сних показник≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку. –еал≥зац≥¤ ѕрограми дозволить забезпечити ефективне проведенн¤ оздоровчо-в≥дпочинковоњ кампан≥њ 2012 року, а також упровадити в≥дкритий, обТЇктивний та прозорий п≥дб≥р та направленн¤ д≥тей до заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку област≥ та ”крањни.
4. ќбірунтуванн¤ шл¤х≥в ≥ засоб≥в розвТ¤занн¤ проблеми, обс¤г≥в та джерел ф≥нансуванн¤; строки виконанн¤ ѕрограми Ўл¤хами вир≥шенн¤ проблематики оздоровчо-виховноњ кампан≥њ Ї: залученн¤ до сп≥впрац≥ орган≥в виконавчоњ влади та ≥нших зац≥кавлених стор≥н (профес≥йн≥ сп≥лки, обТЇднанн¤ громад¤н, фонди, п≥дприЇмства, установи та орган≥зац≥њ, що забезпечують проведенн¤ оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей в≥дпов≥дно до вимог державних соц≥альних стандарт≥в наданн¤ послуг з оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей), враховуючи соц≥ально-економ≥чн≥, географ≥чн≥ особливост≥ району; створенн¤ умов доступного та належного р≥вн¤ отриманн¤ послуг з оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей у закладах оздоровленн¤ та в≥дпочинку област≥ вс≥х тип≥в; упровадженн¤ альтернативних форм оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей. ќсновними засобами, що повинн≥ використовуватис¤, Ї: проведенн¤ районних нарад, сем≥нар≥в, трен≥нг≥в, зас≥дань у формат≥ Ђкруглих стол≥вї щодо орган≥зац≥њ, проведенн¤ анал≥зу та п≥дбитт¤ п≥дсумк≥в оздоровчо-виховноњ кампан≥њ; проведенн¤ заход≥в, спр¤мованих на координац≥ю та контроль за дотриманн¤м вимог та норм проведенн¤ оздоровчо-виховного процесу, д≥¤льн≥стю оздоровчих заклад≥в, упровадженн¤ виховного компоненту; застосуванн¤ та використанн¤ економ≥чно виг≥дних, ефективних, альтернативних форм в≥дпочинку та оздоровленн¤ д≥тей; проведенн¤ ефективноњ ≥нформац≥йноњ кампан≥њ щодо можливостей отриманн¤ оздоровчих послуг, висв≥тленн¤ п≥дготовки, ходу та п≥дсумк≥в щор≥чноњ оздоровчо-виховноњ кампан≥њ на районному р≥вн≥; розповсюдженн¤ та обм≥н досв≥дом, застосуванн¤ ефективних ≥нновац≥йних Ївропейських практик щодо проведенн¤ оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей. ¬идатки, пов'¤зан≥ з оздоровленн¤м та в≥дпочинком д≥тей, зд≥йснюютьс¤ за рахунок кошт≥в районного бюджету, вид≥лених в установленому пор¤дку. «а рахунок кошт≥в субвенц≥њ обласного бюджету, вид≥лених в установленому пор¤дку, послуги з оздоровленн¤ та в≥дпочинку надаютьс¤ в≥дпов≥дно до чинного законодавства пор¤дку д≥т¤м, ¤к≥ потребують особливоњ соц≥альноњ уваги та п≥дтримки (д≥т¤м п≥льгових категор≥й), а саме: д≥т¤м-сиротам та д≥т¤м, позбавленим батьк≥вського п≥клуванн¤; д≥т¤м-≥нвал≥дам; д≥т¤м, потерп≥лим в≥д насл≥дк≥в „орнобильськоњ катастрофи; д≥т¤м, ¤к≥ постраждали внасл≥док стих≥йного лиха, техногенних авар≥й, катастроф; д≥т¤м з багатод≥тних с≥мей; д≥т¤м з малозабезпечених с≥мей; талановитим та обдарованим д≥т¤м (переможц¤м та призерам м≥жнародних, всеукрањнських, обласних, районних, ол≥мп≥ад, конкурс≥в, фестивал≥в, змагань, спартак≥ад, в≥дм≥нникам навчанн¤, л≥дерам дит¤чих громадських орган≥зац≥й); д≥т¤м, батьки ¤ких загинули в≥д нещасних випадк≥в на виробництв≥ або п≥д час виконанн¤ службових обовТ¤зк≥в; д≥т¤м прац≥вник≥в агропромислового комплексу та соц≥альноњ сфери села; д≥т¤м, ¤к≥ перебувають на диспансерному обл≥ку. ћехан≥зм п≥дбору та направленн¤ д≥тей до заклад≥в оздоровленн¤ ≥ в≥дпочинку викладено в додатку 1 до ѕрограми. –есурсне забезпеченн¤ ѕрограми
5. ѕерел≥к напр¤м≥в, завдань ≥ заход≥в ѕрограми Ќапр¤мами ѕрограми Ї: зб≥льшенн¤ к≥лькост≥ д≥тей, охоплених орган≥зованими формами оздоровленн¤ та в≥дпочинку; створенн¤ спри¤тливих умов дл¤ розвитку та д≥¤льност≥ заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку.
6. –езультативн≥ показники ¬иконанн¤ ѕрограми дасть можлив≥сть: зб≥льшити принаймн≥ на 5% к≥льк≥сть д≥тей, особливо д≥тей п≥льгових категор≥й, охоплених послугами оздоровленн¤ та в≥дпочинку у 2012 роц≥; ефективно використати кошти районного бюджету, у тому числ≥ шл¤хом розвитку альтернативних форм оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей; удосконалити механ≥зми сп≥впрац≥, координац≥њ та контролю за орган≥зац≥Їю та проведенн¤м оздоровчо-виховноњ кампан≥њ; створити в≥дкритий, обТЇктивний та прозорий механ≥зм п≥дбору та направленн¤ д≥тей до заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку област≥ та ”крањни. «аходи, завданн¤ та результативн≥ показники з оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей на 2012 р≥к подан≥ в додатку 2 до ѕрограми.
7. оординац≥¤ та контроль за ходом виконанн¤ ѕрограми оординац≥¤ та контроль виконанн¤ заход≥в, передбачених ѕрограмою, покладаЇтьс¤ на в≥дд≥л у справах молод≥ та спорту, в≥дд≥л осв≥ти √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ. —труктурн≥ п≥дрозд≥ли √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ, виконавч≥ ком≥тети с≥льських рад, що Ї учасниками ѕрограми, прот¤гом року зд≥йснюють анал≥з стану њњ реал≥зац≥њ та надають ≥нформац≥ю про виконанн¤ заход≥в ѕрограми в≥дд≥лу у справах молод≥ та спорту √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ до 10 с≥чн¤ 2013 року.
¬≥дд≥л у
справах молод≥ та спорту √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ
≥нформуЇ управл≥нн¤ у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥ —умськоњ обласноњ
державноњ адм≥н≥страц≥њ та √лух≥вську районну раду про х≥д виконанн¤
заход≥в ц≥Їњ програми до 15 с≥чн¤ 2013 року. ƒодаток 1до ѕрограми
ѕор¤док п≥дбору та направленн¤ д≥тей до заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку област≥ та ”крањни 1. Ќаправленн¤ д≥тей на оздоровленн¤ та в≥дпочинок за рахунок кошт≥в обласного бюджету зд≥йснюЇтьс¤ до заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку област≥, ”крањни, ¤к≥ визнан≥ переможц¤ми процедури закуп≥вл≥ послуг з оздоровленн¤ та в≥дпочинку. «акуп≥вл¤ проводитьс¤ в≥дпов≥дно до чинного законодавства з питань закуп≥вл≥ товар≥в, роб≥т та послуг за державн≥ кошти. 2. ≥льк≥сть пут≥вок до заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку ”крањни розпод≥л¤Їтьс¤ управл≥нн¤м у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥ —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ м≥ж районами та м≥стами обласного значенн¤ пропорц≥йно чисельност≥ д≥тей шк≥льного в≥ку, ¤к≥ мешкають на в≥дпов≥дн≥й територ≥њ. 3. ƒо заклад≥в оздоровленн¤, в≥дпочинку област≥ та ”крањни направл¤ютьс¤ д≥ти в≥ком в≥д 4 до 6 рок≥в (перебувають у закладах разом ≥з батьками або ≥ншими законними представниками) та в≥д 7 до 18 рок≥в (перебувають самост≥йно) таких п≥льгових категор≥й: д≥ти-сироти та д≥ти, позбавлен≥ батьк≥вського п≥клуванн¤; д≥ти-≥нвал≥ди (здатн≥ до самообслуговуванн¤); д≥ти, ¤к≥ потерп≥ли в≥д насл≥дк≥в „орнобильськоњ катастрофи; д≥ти, ¤к≥ постраждали внасл≥док стих≥йного лиха, техногенних авар≥й, катастроф; д≥ти з багатод≥тних с≥мей; д≥ти з малозабезпечених с≥мей (с≥мТњ, ¤к≥ в≥дпов≥дно до чинного законодавства одержують державну соц≥альну допомогу ¤к малозабезпечен≥); талановит≥ та обдарован≥ д≥ти (переможц≥ та призери м≥жнародних, всеукрањнських, обласних, районних, м≥ських ол≥мп≥ад, конкурс≥в, фестивал≥в, змагань, спартак≥ад, в≥дм≥нники навчанн¤, л≥дери дит¤чих громадських орган≥зац≥й); д≥ти, батьки ¤ких загинули в≥д нещасних випадк≥в на виробництв≥ або п≥д час виконанн¤ службових обовТ¤зк≥в; д≥ти прац≥вник≥в агропромислового комплексу та соц≥альноњ сфери села; д≥ти, ¤к≥ перебувають на диспансерному обл≥ку, на п≥дстав≥ поданих за¤в з урахуванн¤м дати њх поданн¤. 4. ¬≥дб≥р та направленн¤ д≥тей п≥льгових категор≥й на оздоровленн¤ та в≥дпочинок зд≥йснюЇтьс¤ в≥дд≥лом у справах молод≥ та спорту ≥ в≥дд≥лом осв≥ти √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ, на п≥дстав≥ поданих за¤в, медичних карток з обовТ¤зковою дов≥дкою про стан сан≥тарно-еп≥дем≥олог≥чного нагл¤ду та документ≥в, що п≥дтверджують категор≥ю дитини (додаток 1 до ѕор¤дку). ƒитина маЇ право лише один раз на р≥к на забезпеченн¤ пут≥вкою до заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку за рахунок кошт≥в державного, обласного та районного бюджет≥в (не враховуючи пришк≥льн≥, проф≥льн≥ табори, табори прац≥ та в≥дпочинку). оп≥њ документ≥в про п≥дтвердженн¤ належност≥ дитини до п≥льговоњ категор≥њ, список д≥тей (додаток 2 до ѕор¤дку) за п≥дписом заступника голови районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ (зг≥дно з розпод≥лом обовТ¤зк≥в) не п≥зн≥ше н≥ж за 6 дн≥в до початку оздоровчоњ зм≥ни надаютьс¤ до управл≥нн¤ у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥, управл≥нн¤ осв≥ти ≥ науки —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ та засв≥дчуютьс¤ начальником в≥дд≥лу у справах молод≥ та спорту ≥ в≥дд≥лу осв≥ти √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ, що направл¤Ї дитину. 5. ”правл≥нн¤ у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥, управл≥нн¤ осв≥ти ≥ науки —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ на основ≥ наданих документ≥в, списк≥в складають два прим≥рники списк≥в, один з ¤ких передаЇтьс¤ до закладу оздоровленн¤ та в≥дпочинку. 6. ѕрињзд та в≥дТњзд д≥тей до заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку област≥ в≥дпов≥дно до чинного законодавства орган≥зовують районн≥ державн≥ адм≥н≥страц≥њ. Ќаправленн¤ д≥тей до заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку ”крањни орган≥зовуЇ управл≥нн¤ у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥ та управл≥нн¤ осв≥ти ≥ науки —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ у встановленому законодавством пор¤дку. 7. ¬итрати на проњзд д≥тей до заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку зд≥йснюЇтьс¤ за рахунок кошт≥в батьк≥в або ос≥б, ¤к≥ њх зам≥нюють, та ≥нших джерел, не заборонених чинним законодавством. 8. ” раз≥ неприбутт¤ дитини до закладу оздоровленн¤ та в≥дпочинку або поданн¤ не в повному обс¤з≥ документ≥в, зазначених у додатку 1 цього ѕор¤дку, у пТ¤тиденний терм≥н проводитьс¤ зам≥на дитини. 9. ƒокументи, зазначен≥ в додатку 1 цього ѕор¤дку, збер≥гаютьс¤ в управл≥нн≥ у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥, управл≥нн≥ осв≥ти ≥ науки —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ, в≥дд≥лах у справах молод≥ та спорту ≥ осв≥ти √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ, прот¤гом трьох рок≥в. 10. ”правл≥нн¤ у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥, управл≥нн¤ осв≥ти ≥ науки —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ в 10-денний терм≥н п≥сл¤ зак≥нченн¤ оздоровчоњ або в≥дпочинковоњ зм≥ни подаЇ до бухгалтер≥њ управл≥нн¤ ф≥нансовий зв≥т про використанн¤ пут≥вок на орган≥зац≥ю оздоровленн¤ д≥тей у дит¤чому заклад≥ оздоровленн¤ та в≥дпочинку (додаток 4 до ѕор¤дку). 11. Ќачальник в≥дд≥лу у справах молод≥ та спорту ≥ в≥дд≥лу осв≥ти √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ, несе повну матер≥альну в≥дпов≥дальн≥сть за нец≥льове використанн¤ пут≥вки на оздоровленн¤ та в≥дпочинок у розм≥р≥ повноњ њњ вартост≥.
ƒодаток 1 до ѕор¤дку ѕерел≥к документ≥в дл¤ отриманн¤ пут≥вки до оздоровчих заклад≥в
ѕродовженн¤ додатка
ѕродовженн¤ додатка
ѕродовженн¤ додатка
ƒодаток 2 до ѕор¤дку
Ўтамп орган≥зац≥њ —ѕ»—ќд≥тей ___________________________________ району, ¤к≥ направл¤ютьс¤ на оздоровленн¤ та в≥дпочинок до
на ___________________зм≥ну з _________________200___ р. до _________________200__р.
«аступник голови районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ _______________ _____________ (п≥дпис) (≥н≥ц≥али та пр≥звище)
ƒодаток 3 до ѕор¤дку
‘≥нансовий зв≥т про використанн¤ пут≥вок до ________________________________________
на ___________________зм≥ну з _________________200__ р. до _________________200__р
—писок д≥тей додаЇтьс¤.
Ќачальник в≥дд≥лу у справах молод≥ та спорту √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ _______________ ________________ (п≥дпис, дата) (≥н≥ц≥али та пр≥звище) ƒодаток 2 до ѕрограми
«аходи, завданн¤ та результативн≥ показники з оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей на 2012 р≥к
|
ƒата последнего изменени¤ этого узла 08.06.2012