Про районну цільову соціальну програму розвитку цивільного захисту на 2011-2015 роки

03.01.13

 

 

               

ГЛУХІВСЬКА РАЙОННА РАДА СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

             ШОСТЕ СКЛИКАННЯ

           ШОСТА СЕСІЯ

           РІШЕННЯ

 

29.04.2011                                                                                       Глухів

 

Про районну цільову соціальну програму розвитку цивільного захисту на 2011-2015 роки

 

        

Враховуючи нагальну необхідність оновлення матеріально-технічної бази формувань цивільного захисту району сучасним обладнанням, яке дозволить своєчасно реагувати на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, розглянувши внесений головою Глухівської районної державної адміністрації проект районної цільової соціальної програми розвитку цивільного захисту на 2011-2015 роки, відповідно до Закону України “Про правові засади цивільного захисту”, постанови Кабінету Міністрів України від 25 лютого 2009 р. № 156 “Про затвердження Державної цільової соціальної програми розвитку цивільного захисту на 2009-2013 роки”, керуючись статтею 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, районна рада ВИРІШИЛА

1.     Затвердити районну цільову соціальну програму розвитку цивільного захисту на 2011-2015 роки (додається). 

2.     Рекомендувати Глухівській районній державній адміністрації забезпечити виконання даного рішення. 

3.     Сільським та селищним головам, керівникам підприємств, установ та організацій зобов’язати виконання заходів районної цільової соціальної програми розвитку цивільного захисту на 2011-2015 роки. 

4.     Організацію виконання Програми покласти на Глухівську районну державну адміністрацію, контроль за виконанням цього рішення на постійну комісію районної ради з питань агропромислового комплексу, соціального розвитку села і охорони навколишнього природного середовища. 

 

Голова                                                                                                                 В.В.Цюкало


 

Додаток

до рішення районної ради

від 29.04.2011 р. 

 

Районна

цільова соціальна програма

розвитку цивільного захисту

на 2011-2015 роки 

 

І. ПАСПОРТ

районної цільової соціальної програми розвитку цивільного захисту  на 2011-2015 роки (далі – Програма) 

1.

Ініціатор розроблення Програми  

Відділ з питань надзвичайних ситуацій Глухівської районної державної адміністрації

2.

Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми

Розпорядження голови  Сумської обласної державної адміністрації від 25.08.2010р.      № 550 “Про схвалення проекту Регіональної  цільової соціальної програми розвитку цивільного захисту на 2011-2015 роки”.

Закон України «Про правової засади цивільного захисту».

Постанова Кабінету Міністрів України від 25 лютого 2009 р. № 156 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми розвитку цивільного захисту на 2009 – 2013 роки».

3.

Розробник Програми

Відділ з питань надзвичайних ситуацій Глухівської районної державної адміністрації

4.

Співрозробник Програми

СДПЧ – 19 ГУ МНС України в Сумській області

5.

Відповідальний виконавець Програми

Відділ з питань надзвичайних ситуацій Глухівської районної державної адміністрації

6.

Учасники Програми

Відділ з питань надзвичайних ситуацій Глухівської районної державної адміністрації, СДПЧ – 19 ГУ МНС України в Сумській області, сільські та селищні ради, підприємства, установи та організації, віднесені до потенційно небезпечних об’єктів.

7.

Термін реалізації Програми

2011-2015 роки

7.1.

Етапи виконання Програми

2011 – 2012 роки

2013-2015 роки

8.

Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми

Державний, районний

9.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми,

всього,

у тому числі:

 

  

215,032 тис. грн.

9.1.

Коштів районного бюджету

123,680 тис. грн.

9.2

державного бюджету

22 тис. грн.

9.3

обласного бюджету

-

9.4

коштів інших джерел

69,352 тис. гривень

 

ІІ. Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма

У сфері цивільного захисту згідно із чинним законодавством передбачено одночасне функціонування системи Цивільної оборони України, єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, а також єдиної системи цивільного захисту, створення якої не завершено.

На сьогодні відсутня надійна система оповіщення та інформування населення про надзвичайні ситуації, апаратура оповіщення технічно справна, але знаходиться в експлуатації понад 30 років і відпрацювала свій технічний ресурс. Обладнання районної системи оповіщення морально та фізично застаріле, розроблене у 80 роках минулого століття та на теперішній час не пристосоване для взаємодії з новітнім обладнанням телекомунікацій Сумської філії ВАТ “Укртелеком”. Існує необхідність модернізації районної системи оповіщення.

         На території району знаходяться 4 потенційно небезпечні об’єкти, які підлягають обладнанню системами раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у разі їх виникнення. Але робота керівниками підприємств щодо впровадження цих систем здійснюється лише на 1,2%.

         Багаторічною та актуальною є проблема забезпечення протипожежного захисту в сільській місцевості, стан створення, утримання та фінансування місцевих і добровільних пожежних команд, здійснення профілактичних функцій начальниками цих формувань. Із року в рік зменшується наявна чисельність сільських протипожежних формувань на території району, боєздатність місцевої пожежної охорони знаходиться в критичному стані. Свідченням цьому є нездатність цих команд забезпечити ефективне гасіння пожеж (самостійно ліквідовують у середньому 10-15% пожеж від їх загальної кількості). Ураховуючи термін експлуатації, а також недоцільність прове-дення ремонтних робіт, підлягає списанню майже 100% пожежних автомобілів.

         Через відсутність коштів державного бюджету не виконується в повному обсязі постанова Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002 р. № 1200 “Про затвердження Порядку забезпечення населення і особового складу невоєнізованих формувань засобами радіаційного та хімічного захисту”. Забезпеченість населення району засобами індивідуального захисту становить лише 11%.

         За останні п’ять років за рахунок власних коштів об’єктів господарювання для працюючого населення і особового складу формувань придбано засобів радіаційного та хімічного захисту на суму 25,0 тис. гривень, що становить лише 1,3% потреби.

         Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 р. № 320 “Про затвердження Положення про порядок формування, ведення та використання обласного (регіонального) страхового фонду документації” в районі був складений  перелік підприємств, установ та організацій Глухівського району, документація яких підлягає закладенню до страхового фонду документації  на 2006-2010 роках”, яка затверджена розпорядженням голови Сумської обласної державної адміністрації від 13.04.2006  № 209  “Про заходи щодо виконання в області Закону України “Про страховий фонд документації України” . На сьогодні для продовження і затвердження нової програми був складений перелік об’єктів та споруд систем життєзабезпечення, транспортних зв’язків, об’єктів будівництва промислового і цивільного призначення, об’єктів культурної спадщини, техногенно та екологічно небезпечних об’єктів Глухівського району, документація на які підлягає закладенню до страхового фонду документації України.

Таким чином, в районі існують такі основні проблеми:

повністю не створено районну підсистему єдиної системи цивільного захисту Глухівського району;

відсутня надійна система оповіщення та інформування населення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій;

           відсутні локальні системи виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій на потенційно небезпечних об'єктах і локальні системи оповіщення населення, яке мешкає в зонах можливого ураження, та персоналу зазначених об'єктів у разі виникнення аварій;

забезпечення непрацюючого населення, яке мешкає в безпосередній близькості від потенційно небезпечних об’єктів, засобами індивідуального захисту;

не організовано належним чином роботу із забезпечення пожежної безпеки в Глухівському районі;

недостатність коштів на створення регіонального страхового фонду документації району.

 

ІІІ. Визначення мети Програми 

Метою Програми є створення районної підсистеми єдиної системи цивільного захисту Глухівського району та ефективних сил цивільного захисту для зменшення ризику виникнення надзвичайних ситуацій та досягнення гарантованого рівня захисту населення і території району від їх наслідків.

 

ІV. Обґрунтування шляхів і засобів розв'язання проблем, обсягів і джерел фінансування. Строки та етапи виконання Програми

Удосконалення районної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Глухівського району на основі системи Цивільної оборони України та єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру шляхом:

створення надійної системи оповіщення та інформування населення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій;

обладнання потенційно небезпечних об'єктів локальними системами виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій і локальними системами оповіщення населення, яке мешкає в зонах можливого ураження, та персоналу зазначених об'єктів у разі виникнення аварій;

забезпечення непрацюючого населення, яке мешкає в безпосередній близькості від потенційно небезпечних об’єктів, засобами індивідуального захисту;

покращання стану протипожежного захисту району;

забезпечення подальшого створення регіонального страхового фонду документації району.

Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить –215,032 тис. гривень, з них за рахунок коштів  державного бюджету – 22,0 тис. гривень, районного бюджету – 123,680  тис. гривень, коштів інших джерел – 69,352 тис. гривень.

Загальні розрахунки необхідних прогнозних обсягів фінансування завдань і заходів Програми на 2011-2015 роки з різних джерел з розподілом за роками становлять:

2011 р. – 12,064   тис. гривень;

2012 р. – 130,0 тис. гривень;

2013 р. – 25,0 тис. гривень;

2014 р. – 28,136 тис. гривень;

2015 р. – 19,832 тис. гривень.

Ресурсне забезпечення Програми наведено в додатку 1. Обсяг фінансування Програми уточнюється під час складання проекту  районного бюджету на відповідний рік у межах видатків, передбачених головному розпоряднику коштів, відповідальному за виконання окремих завдань і заходів Програми та в цілому за Програму.

Виконання Програми здійснюється двома етапами.

На першому етапі ( 2011-2012 роки) передбачається:

удосконалити механізм взаємодії районних органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій у процесі здійснення заходів цивільного захисту;

створити надійну систему оповіщення та інформування населення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій;

підрозділи місцевої пожежної охорони району;

забезпечити утримання в належному стані захисних споруд цивільного захисту та складів другої групи обласної державної адміністрації.

 

На другому етапі ( 2013-2015 роки) передбачається:

створити необхідний запас  засобів індивідуального захисту непрацюючого населення, яке мешкає в безпосередній близькості від потенційно небезпечних об’єктів;

продовжити створення підрозділів місцевої пожежної охорони та регіонального страхового фонду документації району.

 

V. Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники

Протягом 2011-2015 років планується здійснити завдання та заходи, а саме:

1. Забезпечити ефективність державного управління у сфері цивільного захисту.

2. Оптимізувати сили цивільного захисту.

3. Удосконалити систему реагування на надзвичайні ситуації.

4. Забезпечити гарантований рівень захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період.

5. Здійснити  організаційні та спеціальні заходи із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій.

6.   Вжити заходів щодо забезпечення пожежної безпеки.

 

VІ. Напрями діяльності та заходи Програми

Напрями діяльності та заходи Програми визначені в додатку 2 “Напрямки діяльності та заходи Програми”.

 

VІІ. Координація та контроль за ходом виконання Програми 

Організація виконання Програми здійснюється відділом з питань надзвичайних ситуацій Глухівської районної державної адміністрації, який щороку готує та надає до Сумської обласної державної адміністрації узагальнену інформацію про стан  виконання.

 

VIIІ. Розрахунок очікуваних результатів

Виконання Програми дасть змогу:

створити:

районну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій Глухівського району;

4 локальні системи виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій на потенційно небезпечних об'єктах підвищеної небезпеки і локальні системи оповіщення населення в зонах можливого ураження та персоналу таких об'єктів у разі виникнення аварій;

побудувати 1 пожежне депо в селі Бачівськ;

страховий фонд документації на 5 об’єктів;

модернізувати районну систему централізованого оповіщення;

здійснити накопичення засобів індивідуального захисту органів дихання від бойових отруйних та хімічних речовин для  забезпечення ними непрацюючого та працюючого населення, яке проживає і працює в зоні можливого хімічного забруднення.

 

                                                                                                                                                    Додаток 1

     до Програми 

Ресурсне забезпечення Програми 

 

Заходи

Обсяги фінансування ресурсів ( тис. грн.)

Всього

у тому числі етапи виконання програми по роках

І етап

ІІ етап

 

 

2011

2012

2013

2014

2015

1

2

3

4

5

6

7

ЗАХІД 1.  Створення регіонального страхового фонду документації району

 

 

 

 

 

 

Газопровід Глухів-Студенок

1,064

1,064

-

-

-

-

Газопровід Слоут-Обложки-Дунаєць

1,432

-

-

-

1,432

-

Газопровід Глухів-Червоне

1,184

-

-

-

-

1,184

Покровська церква, мур селоГодунівка

0,704

-

-

-

0,704

-

Миколаївська церква, мур селоПолошки

0,648

-

-

-

-

0,648

Усього :   

5,032

1,064

-

-

2,136

1,832

районний бюджет

3,68

1,064

-

-

1,432

1,184

кошти інших джерел

1,352

-

-

-

0,704

0,648

Захід 2. Утримання захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони)

 

 

 

 

 

 

Усього

20,0

11,0

9,0

 

 

 

у тому числі

 

 

 

 

 

 

кошти державного бюджету

20,0

11,0

9,0

 

 

 

Захід 3. Накопичення засобів індивідуального захисту органів дихання від бойових отруйних та небезпечних хімічних речовин для забезпечення населення

 

 

 

 

 

 

Усього:

56,0

-

-

21,0

21,0

14,0

У тому числі:

 

 

 

 

 

 

Кошти не бюджетних джерел (власні кошти суб’єктів господарювання у т.ч. хімічно небезпечних об’єктів)

56,0

-

-

21,0

21,0

14,0

1

2

3

4

5

6

7

Захід 4. Модернізація районної системи оповіщення

 

 

 

 

 

 

Усього

2,0

-

1,0

-

1,0

-

у тому числі

 

 

 

 

 

 

Кошти державного бюджету

2,0

-

1,0

-

1,0

-

ЗАХІД 5. Створення локальних систем виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій на потенційно небезпечних об’єктах і локальних систем оповіщення населення та персоналу у разі виникнення аварій

 

 

 

 

 

 

Усього

12,0

-

-

4,0

4,0

4,0

в тому числі

 

 

 

 

 

 

кошти інших джерел

12,0

-

-

4,0

4,0

4,0

Захід 6. Утримання сільських пожежних команд

 

 

 

 

 

 

Усього

120,0

-

120,0

-

-

-

у тому числі

 

 

 

 

 

 

кошти районного бюджету

120,0

-

120,0

-

-

-

Усього

120,0

-

120,0

-

-

-

 

  

 

 
Додаток 2

до Програми

 

Напрямки діяльності та заходи Програми

 

з/п

Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання)

Перелік заходів Програми

Строк виконання заходу, рік

Виконавці

Джерела

фінансування

Орієнтовні обсяги фінансування (вартість),

тис. гривень,

у тому числі:

І етап:

2011 р. – 12,064

2012 р. – 130,0

ІІ етап:

2013 р. – 25,0

2014 р. – 28,136

2015 р. – 19,832

Очікуваний результат

 

1

2

3

4

5

6

7

8

 

1.

Створення регіонального страхового фонду доку-ментації району

   Забезпечення відповідності документації фак-тичному стану об’єктів і споруд систем життєза-безпечення, транспортних зв’язків, об’єктів будівництва промислового і цивільного призначення, об’єктів культурної спадщини, техногенно та еко-логічно небезпечних об’єктів. Виготовлення доку-ментів страхового фонду документації

2011-

2015

Підприємства,установи та організації, підприємства-постачальники документів;

Харківський Північно-східний регіональний центр страхового фонду документації

 

за рахунок коштів,передбачених на фінансування виконавців заходу Програми

Створення та формування страхового фонду документації області для проведення будівельних (відбудовчих), аварійно-рятувальних та аварійно-відновлювальних робіт під час ліквідації надзвичайних ситуацій та в особливий період, а також для збереження культурної спадщини на випадок втрати або псування оригіналу документа; підвищення рівня готовності до ліквідації надзвичайних ситуацій, надання допомоги населенню, яке постраждало

 

районний

бюджет:

 

2011 р. –  1,064

2014 р. –  1, 432

2015 р. – 1,184

 

 

інші джерела:

2014 р. –  0,704

2015 р. –  0,648

 

Разом

за напрямком 1

 

 

 

державний бюджет

 

районний бюджети

3, 680

 

інші джерела

1,352

 

 3.

Забезпечення гарантованого рівня захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період

3.1.Утримання захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони)

2011-2012

Відділ з питань надзвичайних ситуацій Глухівської районної державної адміністрації

державний                                                                   бюджет

2011 р. – 11,0

2012 р. – 9,0

 

Підвищення рівня захисту населення, готовності відділу з питань надзвичайних ситуацій Глухівської районної державної адміністрації до дій за призначенням у мирний час та особливий період

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Разом

за напрямком 2

 

 

 

державний бюджет

20,0

 

 

районний бюджети

 

 

інші джерела

 

 

 

Накопичення засобів індивідуального захисту органів дихання від бойових отруйних та небезпечних хімічних речовин для забезпечення населення 

 

2011-

2015 

Відділ з питань надзвичайних ситуацій Глухівської районної державної адміністрації

Інші джерела

2011 р.-

2012 р.-

2013 р.-21,0

2014 р.-21,0

2015 р.-14,0

Підвищення рівня захисту населення від бойових отруйних  та небезпечних хімічних речовин в мирний час та особливий період

 

Разом

за напрямком 3

 

 

 

державний бюджет

 

 

 

інші джерела

56,0

4.

 

Модернізація районної системи централізованого оповіщення

2011 -2015

Відділ з питань надзвичайних ситуацій Глухівської районної державної адміністрації

Державний бюджет

2011 р. –

2012 р. – 1,0

2013 р. –

2014 р. – 1,0

2015 р. –

Створення надійної системи оповіщення та інформування населення про надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру

 

Разом

за напрямком 4

 

 

 

державний бюджет

2,0

 

 

інші джерела

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

Здійснення організаційних та спеціальних заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій

Створення локальних систем виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій на потенційно небезпечних об'єктах, локальних систем  оповіщення населення в зонах можливого ураження

2011-2013

Об'єкти, які використовують у виробництві сильно діючі отруйні речовини

інші джерела

2011р. –

2012р. –

2013р. – 4,0

2014р. – 4,0

2015р. – 4,0

 

 

Разом

за напрямком 5

 

 

 

інші джерела

12,0

 

 

6.

Здійснення заходів щодо забезпечення пожежної безпеки

Створення підрозділів місцевої пожежної охорони, у тому числі будівництво пожежного депо в с.Бачівськ

2012-2015

Районна державна адміністрація

районний бюджет

2012 р. – 120,0

 

Підвищення рівня протипожежного захисту населених пунктів, в яких відсутні протипожежні формування

 

 

Разом

за напрямком 6

 

 

 

районний бюджет

120,0

 

 

Разом

за Програмою

 

 

 

державний бюджет

22,0

 

районний бюджет

123,680

інші джерела

69,352

 

Головна

Дата последнего изменения этого узла 02.11.2011

Hosted by uCoz