03.01.13 |
|
ГЛУХІВСЬКА РАЙОННА РАДА СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ ШОСТЕ СКЛИКАННЯ ШОСТА СЕСІЯ РІШЕННЯ
29.04.2011 Глухів
Враховуючи нагальну необхідність оновлення матеріально-технічної бази формувань цивільного захисту району сучасним обладнанням, яке дозволить своєчасно реагувати на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, розглянувши внесений головою Глухівської районної державної адміністрації проект районної цільової соціальної програми розвитку цивільного захисту на 2011-2015 роки, відповідно до Закону України “Про правові засади цивільного захисту”, постанови Кабінету Міністрів України від 25 лютого 2009 р. № 156 “Про затвердження Державної цільової соціальної програми розвитку цивільного захисту на 2009-2013 роки”, керуючись статтею 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, районна рада ВИРІШИЛА: 1. Затвердити районну цільову соціальну програму розвитку цивільного захисту на 2011-2015 роки (додається). 2. Рекомендувати Глухівській районній державній адміністрації забезпечити виконання даного рішення. 3. Сільським та селищним головам, керівникам підприємств, установ та організацій зобов’язати виконання заходів районної цільової соціальної програми розвитку цивільного захисту на 2011-2015 роки. 4. Організацію виконання Програми покласти на Глухівську районну державну адміністрацію, контроль за виконанням цього рішення на постійну комісію районної ради з питань агропромислового комплексу, соціального розвитку села і охорони навколишнього природного середовища.
Голова В.В.ЦюкалоДодаток до рішення районної ради від 29.04.2011 р.
Районна цільова соціальна програма розвитку цивільного захисту на 2011-2015 роки
І. ПАСПОРТ районної цільової соціальної програми розвитку цивільного захисту на 2011-2015 роки (далі – Програма)
ІІ. Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована ПрограмаУ сфері цивільного захисту згідно із чинним законодавством передбачено одночасне функціонування системи Цивільної оборони України, єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, а також єдиної системи цивільного захисту, створення якої не завершено. На сьогодні відсутня надійна система оповіщення та інформування населення про надзвичайні ситуації, апаратура оповіщення технічно справна, але знаходиться в експлуатації понад 30 років і відпрацювала свій технічний ресурс. Обладнання районної системи оповіщення морально та фізично застаріле, розроблене у 80 роках минулого століття та на теперішній час не пристосоване для взаємодії з новітнім обладнанням телекомунікацій Сумської філії ВАТ “Укртелеком”. Існує необхідність модернізації районної системи оповіщення. На території району знаходяться 4 потенційно небезпечні об’єкти, які підлягають обладнанню системами раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей у разі їх виникнення. Але робота керівниками підприємств щодо впровадження цих систем здійснюється лише на 1,2%. Багаторічною та актуальною є проблема забезпечення протипожежного захисту в сільській місцевості, стан створення, утримання та фінансування місцевих і добровільних пожежних команд, здійснення профілактичних функцій начальниками цих формувань. Із року в рік зменшується наявна чисельність сільських протипожежних формувань на території району, боєздатність місцевої пожежної охорони знаходиться в критичному стані. Свідченням цьому є нездатність цих команд забезпечити ефективне гасіння пожеж (самостійно ліквідовують у середньому 10-15% пожеж від їх загальної кількості). Ураховуючи термін експлуатації, а також недоцільність прове-дення ремонтних робіт, підлягає списанню майже 100% пожежних автомобілів. Через відсутність коштів державного бюджету не виконується в повному обсязі постанова Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002 р. № 1200 “Про затвердження Порядку забезпечення населення і особового складу невоєнізованих формувань засобами радіаційного та хімічного захисту”. Забезпеченість населення району засобами індивідуального захисту становить лише 11%. За останні п’ять років за рахунок власних коштів об’єктів господарювання для працюючого населення і особового складу формувань придбано засобів радіаційного та хімічного захисту на суму 25,0 тис. гривень, що становить лише 1,3% потреби. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 р. № 320 “Про затвердження Положення про порядок формування, ведення та використання обласного (регіонального) страхового фонду документації” в районі був складений перелік підприємств, установ та організацій Глухівського району, документація яких підлягає закладенню до страхового фонду документації на 2006-2010 роках”, яка затверджена розпорядженням голови Сумської обласної державної адміністрації від 13.04.2006 № 209 “Про заходи щодо виконання в області Закону України “Про страховий фонд документації України” . На сьогодні для продовження і затвердження нової програми був складений перелік об’єктів та споруд систем життєзабезпечення, транспортних зв’язків, об’єктів будівництва промислового і цивільного призначення, об’єктів культурної спадщини, техногенно та екологічно небезпечних об’єктів Глухівського району, документація на які підлягає закладенню до страхового фонду документації України. Таким чином, в районі існують такі основні проблеми: повністю не створено районну підсистему єдиної системи цивільного захисту Глухівського району; відсутня надійна система оповіщення та інформування населення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій; відсутні локальні системи виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій на потенційно небезпечних об'єктах і локальні системи оповіщення населення, яке мешкає в зонах можливого ураження, та персоналу зазначених об'єктів у разі виникнення аварій; забезпечення непрацюючого населення, яке мешкає в безпосередній близькості від потенційно небезпечних об’єктів, засобами індивідуального захисту; не організовано належним чином роботу із забезпечення пожежної безпеки в Глухівському районі; недостатність коштів на створення регіонального страхового фонду документації району.
ІІІ. Визначення мети Програми Метою Програми є створення районної підсистеми єдиної системи цивільного захисту Глухівського району та ефективних сил цивільного захисту для зменшення ризику виникнення надзвичайних ситуацій та досягнення гарантованого рівня захисту населення і території району від їх наслідків.
ІV. Обґрунтування шляхів і засобів розв'язання проблем, обсягів і джерел фінансування. Строки та етапи виконання Програми Удосконалення районної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Глухівського району на основі системи Цивільної оборони України та єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру шляхом: створення надійної системи оповіщення та інформування населення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій; обладнання потенційно небезпечних об'єктів локальними системами виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій і локальними системами оповіщення населення, яке мешкає в зонах можливого ураження, та персоналу зазначених об'єктів у разі виникнення аварій; забезпечення непрацюючого населення, яке мешкає в безпосередній близькості від потенційно небезпечних об’єктів, засобами індивідуального захисту; покращання стану протипожежного захисту району; забезпечення подальшого створення регіонального страхового фонду документації району. Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить –215,032 тис. гривень, з них за рахунок коштів державного бюджету – 22,0 тис. гривень, районного бюджету – 123,680 тис. гривень, коштів інших джерел – 69,352 тис. гривень. Загальні розрахунки необхідних прогнозних обсягів фінансування завдань і заходів Програми на 2011-2015 роки з різних джерел з розподілом за роками становлять: 2011 р. – 12,064 тис. гривень; 2012 р. – 130,0 тис. гривень; 2013 р. – 25,0 тис. гривень; 2014 р. – 28,136 тис. гривень; 2015 р. – 19,832 тис. гривень. Ресурсне забезпечення Програми наведено в додатку 1. Обсяг фінансування Програми уточнюється під час складання проекту районного бюджету на відповідний рік у межах видатків, передбачених головному розпоряднику коштів, відповідальному за виконання окремих завдань і заходів Програми та в цілому за Програму. Виконання Програми здійснюється двома етапами. На першому етапі ( 2011-2012 роки) передбачається: удосконалити механізм взаємодії районних органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій у процесі здійснення заходів цивільного захисту; створити надійну систему оповіщення та інформування населення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій; підрозділи місцевої пожежної охорони району; забезпечити утримання в належному стані захисних споруд цивільного захисту та складів другої групи обласної державної адміністрації.
На другому етапі ( 2013-2015 роки) передбачається: створити необхідний запас засобів індивідуального захисту непрацюючого населення, яке мешкає в безпосередній близькості від потенційно небезпечних об’єктів; продовжити створення підрозділів місцевої пожежної охорони та регіонального страхового фонду документації району.
V. Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники Протягом 2011-2015 років планується здійснити завдання та заходи, а саме: 1. Забезпечити ефективність державного управління у сфері цивільного захисту. 2. Оптимізувати сили цивільного захисту. 3. Удосконалити систему реагування на надзвичайні ситуації. 4. Забезпечити гарантований рівень захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період. 5. Здійснити організаційні та спеціальні заходи із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій. 6. Вжити заходів щодо забезпечення пожежної безпеки.
VІ. Напрями діяльності та заходи Програми Напрями діяльності та заходи Програми визначені в додатку 2 “Напрямки діяльності та заходи Програми”.
VІІ. Координація та контроль за ходом виконання Програми Організація виконання Програми здійснюється відділом з питань надзвичайних ситуацій Глухівської районної державної адміністрації, який щороку готує та надає до Сумської обласної державної адміністрації узагальнену інформацію про стан виконання.
VIIІ. Розрахунок очікуваних результатів Виконання Програми дасть змогу: створити: районну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій Глухівського району; 4 локальні системи виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій на потенційно небезпечних об'єктах підвищеної небезпеки і локальні системи оповіщення населення в зонах можливого ураження та персоналу таких об'єктів у разі виникнення аварій; побудувати 1 пожежне депо в селі Бачівськ; страховий фонд документації на 5 об’єктів; модернізувати районну систему централізованого оповіщення; здійснити накопичення засобів індивідуального захисту органів дихання від бойових отруйних та хімічних речовин для забезпечення ними непрацюючого та працюючого населення, яке проживає і працює в зоні можливого хімічного забруднення.
Додаток 1 до Програми Ресурсне забезпечення Програми
Додаток 2до Програми
Напрямки діяльності та заходи Програми
|
Дата последнего изменения этого узла 02.11.2011