Про районну  програму підвищення енергоефективності в Глухівському районі на 2011-2015 роки

03.01.13

 

               

ГЛУХІВСЬКА РАЙОННА РАДА СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ШОСТЕ СКЛИКАННЯ          

ШОСТА СЕСІЯ

РІШЕННЯ 

29.04.2011                                                                                                           Глухів 

Про районну  програму підвищення енергоефективності в Глухівському районі на 2011-2015 роки

З метою визначення існуючого та перспективного потенціалу енергозбереження, розроблення основних напрямків його реалізації в матеріальному виробництві та сфері послуг, створення програми першочергових та перспективних заходів і завдань з підвищення енергоефективності та освоєння практичного потенціалу енергозбереження, відповідно до рішення Сумської обласної ради від 15.10.2010 про Регіональну програму підвищення енергоефективності в Сумській області на 2010-2015 роки, відповідно до п.16 ч.І статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада ВИРІШИЛА: 

1.  Затвердити районну програму підвищення енергоефективності в Глухівському районі на 2011-2015 роки (додається).

 

2. Організацію виконання даного рішення покласти на Глухівську районну державну адміністрацію. 

 

3. Рекомендувати: відділам розвитку інфраструктури, освіти, культури і туризму  Глухівської районної  державної  адміністрації,  виконавчим комітетам сільських та селищних рад забезпечити виконання заходів районної програми підвищення енергоефективності в Глухівському районі на 2011-2015 роки.

 

4. Рішення районної ради від 29.08.2003 року «Про стан енергозбереження в районі» вважити таким, що втратило чинність.

  

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань промисловості, будівництва, транспорту, зв’язку, торгівлі і розвитку підприємництва. 

 

Голова                                                                                                                                  В.В.Цюкало                                         

 


 

                                                                                            Додаток

  до рішення районної ради

  від 29.04.2011 р.

 

 

Районна  програма

підвищення енергоефективності

в Глухівському районі на 2011-2015 роки

Зміст 

1.     Паспорт районної  програми підвищення енергоефективності в Глухівському районі на 2011-2015 роки

2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

2.1. Загальна характеристика енергоспоживання в районі

3. Мета Програми

4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання програми

4.1. Обґрунтування  шляхів і засобів розв’язання проблеми

4.2. Обсяги та джерела фінансування Програми.

5. Перелік завдань, заходів Програми та результативні показники.

5.1. Заходи організаційного характеру.

5.2. Заходи технологічного характеру.

5.2.1. Енергозбереження в бюджетній сфері.

5.2.2. Енергозбереження за рахунок використання НВДЕ.

6. Напрями діяльності та заходи Програми.

7. Координація та контроль за ходом виконання Програми.  

Додаток 1. Прогнозні обсяги  та джерела фінансування заходів з підвищення         енергоефективності району.

Додаток 2.  Наявність застарілих котлів у котельнях закладів бюджетної сфери району.

Додаток 3. Перелік проектів з переобладнання котелень закладів бюджетної сфери на використання альтернативних видів палива.

Додаток 4. Перелік інвестиційних проектів із санації будівель закладів бюджетної сфери.

Додаток 5. Наявність застарілих теплових мереж.

Додаток 6. Водонапірні вежі на території району.

Додаток 7. План заходів до районної програми підвищення енергоефективності в Глухівському районі  на 2011-2015 роки.

Додаток 8. Перевідні коефіцієнти.

 

1.             Паспорт районної програми підвищення енергоефективності

в Глухівському районі на 2011-2015 роки (далі – Програма) 

 

  1. Ініціатор розроблення програми Відділ розвитку інфраструктури Глухівської районної державної адміністрації
2. Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми  Рішення Сумської обласної ради від 15.10.2010

 

3. Розробник програми Відділ розвитку інфраструктури Глухівської районної державної адміністрації
4. Співрозробники програми відділи  освіти, культури і туризму  Глухівської районної  державної  адміністрації,  виконавчі комітети сільських та селещних рад
5. Відповідальний виконавець програми Відділ розвитку інфраструктури Глухівської районної державної адміністрації
6. Учасники програми відділи  освіти, культури і туризму  Глухівської районної державної  адміністрації,  виконавчі комітети сільських та селещних рад
7. Термін реалізації програми 2011 - 2015  роки
7.1. Етапи виконання програм

(для довгострокових програм)

І етап: 2011-2014 роки

ІІ етап: 2015 рік

8. Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми Державний, районний, селищні, сільські
9.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, тис.грн.,

всього,

у тому числі:

20230,92
9.1. Коштів державного   бюджету, тис.грн.

17235,92

9.2. Коштів районного бюджету, тис.грн.

751,23

9.3. Коштів місцевих бюджетів, тис.грн.

588,91

9.4. Коштів  інших  джерел, тис.грн.

1654,86

  

2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма 

2.1. Загальна характеристика енергоспоживання в районі 

                Однією з найбільш гострих проблем України на сучасному етапі її розвитку є проблема стабільного енергозабезпечення і ефективного використання енергоресурсів. Це питання також гостро постає і у Глухівському районі.

Основними видами паливно-енергетичних ресурсів району залишаються дрова та  природний газ (Мал.1). У порівнянні з 2007 роком у структурі споживання паливно-енергетичних ресурсів збільшилась частка використання електроенергії та природного газу, при одночасному скороченні витрат дров. 

Вид ПЕР

 

2007 рік

 

2008 рік

 

2009 рік

 

газ, тис. куб.м

2659

2855

3080

дрова, скл

34215

31685

32400

електрична  енергія, млн. кВт

15,15

16,2

19,82

Мал. 1. Структура споживання паливно-енергетичних ресурсів у районі. 

З метою економного використання енергоресурсів у закладах бюджет­ної сфери району проводиться реконструкція котелень, заміна застарілих котлів з низьким ККД, модернізація насосів, установлення приладів обліку.

За останні роки на території Глухівського району було впроваджено ряд заходів з енергозбереження, а саме: замінено 4 котли на сучасні з більшим ККД для роботи на біопаливі у закладах Глухівського відділу освіти, відремонтовано 9 систем опалення приміщень закладів медицини та освіти, проведено промивку 4 систем опалення приміщень закладів культури та освіти, замінено 10 енергоємних насосів на енергозберігаючі у закладах освіти .

 На даний час всі основні насоси в системах опалення закладів освіти замінені на менш потужні енергозберігаючі, залишилось декілька резервних насосів з електродвигунами потужності від 3 до 5 кВт.  Також замінено 5 приладів обліку споживання електроенергії та природного газу на прилади І класу у бюджетних закладах, замінено 350 м труб тепломереж на попередньо ізольовані у двотрубному вимірі у Соснівському НВК, проведено ремонт теплової мережі у Студенецькому НВК.

Всього у бюджетних закладах замінено 128 вікон, а саме 119 шт. – по закладам відділу освіти, 4 вікна у медичних установах , 5 вікон у сільських радах та 4 дверей на металопластикові у закладах бюджетної сфери.

Продовжуються роботи по заміні ламп розжарювання на енергозберігаючі газонаповнені для освітлення приміщень у закладах бюджетної сфери, всього замінено 294 лампи.

Переведено на альтернативні види палива 11 об’єктів бюджетної сфери: 7 об’єктів на електричне опалення, у 4 закладах культури встановлені  теплогенератори, у Баницькому СБК встановлено електрокалорифер; на електричне опалення переведено 69 житлових будинків.

Проведено реконструкцію вуличного освітлення у населених пунктах

району з встановленням 1130 енергозберігаючих ламп та 83 щитів зонного обліку спожитої електричної енергії.

Впроваджено зонний облік спожитої електричної енергії при водопостачанні на 21 водонапірних вежах населених пунктів (у селах Фотовиж - 1, Будівельне - 2, Пустогород -1, Сваркове - 2, Кучерівка -3, Студенок - 3, Білокопитове – 2, В.- Слобода – 1, Землянка – 1, Обложки – 3, Уздиця – 1, Шевченкове – 1).

Проблема, на розв’язання якої спрямована Програма, полягає у необхідності зниження рівня споживання паливно-енергетичних ресурсів закладами бюджетної сфери та населенням району.  

2. Мета Програми 

Основною метою Програми на теперішній час та найближчу перспективу є надійне, економічноефективне та екологічно чисте енергозабезпечення за умов зменшення питомих витрат органічного палива, збільшення обсягів використання місцевих альтернативних видів палива та поновлюваних джерел енергії.

         Реалізація заходів Програми дозволить досягти:

- скорочення споживання паливно-енергетичних ресурсів;

- використання місцевих альтернативних видів палива;

- скорочення споживання електричної енергії;

         - скорочення бюджетних видатків на оплату паливно-енергетичних ресурсів за рахунок упровадження заходів і технологій ефективного використання енергоресурсів, що передбачають використання електричного теплоакумуляційного обігріву, широкого використання природних джерел поновлюваних енергоресурсів за рахунок використання біомаси.

Крім того, Програма передбачає розробку основних напрямків політики енергозбереження з метою вдосконалення існуючої нормативно-правової бази, системи управління енергозбереженням у районі, а також формування сприятливого екологічного середовища.

Реалізація Програми буде здійснюватися у першу чергу на базі навчально-виховних та медичних закладах Глухівського району.

Оптимальне функціонування паливно-енергетичного комплексу району  є фундаментальним фактором забезпечення життєдіяльності її економіки та задоволення соціальних потреб населення. 

4. Обгрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання програми

4.1. Обґрунтування  шляхів і засобів розв’язання проблеми

Основні напрямки підвищення ефективності використання ПЕР споживачами всіх категорій пропонуються наступні.

Для населення району оптимальними шляхами зниження витрат ПЕР слід вважати:

-       використання місцевих видів палива;

-       проведення заходів з утеплення будинків;

-       використання енергоефективних освітлювальних приладів та енергозберігаючих електричних ламп;

-       використання електроенергії для потреб опалення.

Для бюджетної сфери основні шляхи підвищення ефективності використання ПЕР пропонуються наступні:

1. Модернізація систем теплопостачання:

-       заміна труб у теплових мережах на попередньо ізольовані труби з прокладкою в безканальному варіанті;

-       промивка системи опалення приміщень;

-       упровадження приладів контролю та регулювання.

2. Модернізація котелень:

-       використання сучасних котлів з коефіцієнтом корисної дії понад 90%;

-       впровадження електричного опалення;

-       максимальне застосування місцевих альтернативних видів палива;

-       заміна вхідних дверей та вікон на металопластикові.

3. Санація (утеплення фасадів, зовнішніх огороджувальних конструкцій) житлових будинків, будівель закладів бюджетної сфери.

4. Використання енергоефективних освітлювальних приладів та енергозберігаючих електричних ламп.

5. Впровадження зонного обліку електричної енергії  на водонапірних вежах при водопостачанні.

 

4.2. Обсяги та джерела фінансування Програми 

Фінансування Програми передбачається здійснювати за рахунок державного бюджету, місцевих бюджетів, інвестицій, інших джерел, включаючи кошти населення, в загальному обсязі 20230,92 тис. гривень, у тому числі з державного бюджету – 17235,92 тис.грн., районного бюджету – 751,23тис.грн., місцевих бюджетів – 588,91 тис.грн., інших джерел, включаючи кошти населення1654,86 тис. грн.. Прогнозні обсяги  та джерела фінансування заходів з підвищення енергоефективності області наведено у додатку 1.

Кошти державного бюджету використовуються за напрямками:

-         заміна застарілого котельного обладнання;

-         санація будівель.

Кошти місцевих бюджетів використовуються за напрямками:

-                     обладнання бюджетних установ сучасними системами опалення на основі використання відновлюваних видів палива;

-                     упровадження заходів з енергозбереження в бюджетних установах (заміна вікон, утеплення зовнішніх стін, підлог, горищ, заміна освітлювальних приладів та ламп на сучасні енергозберігаючі тощо).

Кошти з інших джерел використовуються за напрямками:

-         скорочення норм питомих витрат ПЕР;

-         здійснення заходів щодо підвищення ефективності використання паливно-енергетичних ресурсів у виробничій сфері;

-         використання нетрадиційних видів палива.

Кошти населення використовуються за напрямками:

-         використання альтернативних та відновлюваних джерел енергії та видів палива для побутового опалення;

-         здійснення заходів щодо утеплення будинків.

Виконання Програми буде здійснюватись протягом 2011-2015 років і поділяється на два етапи: перший етап – 2011-2014 роки, другий – 2015 рік.

 

5. Перелік завдань, заходів програми та результативні показники 

Цей розділ включає комплекс заходів щодо аналізу стану енергоефективності економіки району, розробки цільових проектів енергозбереження та механізмів їх реалізації, спрямованих на зниження  потенціалу енергоспоживання.

Зазначені проблеми будуть розв’язуватись завдяки реалізації заходів наступного характеру:

- організаційного;

- технічного (технологічного).

 

5.1. Заходи організаційного характеру 

         Основними організаційними заходами державної підтримки енергозбереження в районі є:

створення та удосконалення системи регіонального управління енергозбереженням і координації формування та виконання Програми з проведенням аналізу правових, економічних умов та усуненням виявлених перепон;

забезпечення обов’язковості розробки і впровадження програм енергозбереження суб’єктами господарської діяльності та бюджетними організаціями;

внесення пропозицій щодо удосконалення правових та законодавчих основ реалізації енергозберігаючих проектів;

         участь у семінарах та конференціях-виставках з питань підвищення ефективності енерговикористання у всіх галузях та побуті;

Для прискорення  процесу  та розвитку ринку енергоефективних технологій необхідно здійснити удосконалення  механізмів стимулювання енергозбереження на державному рівні. Це вдосконалення слід розглядати, перш за все, у рамках виконання Програми, як важливий  організаційний захід щодо забезпечення масового впровадження енергозберігаючих технологій за рахунок застосування механізму економічного стимулювання ощадливого споживання енергоносіїв. Для цього пропонується впровадження та вдосконалення таких економічних механізмів енергозбереження:

стимулювання притоку інвестицій;

зниження інвестиційних ризиків для залучених в енергозбереження капіталів;

системне впровадження приладів обліку спожитих енергоносіїв;

         застосування економічних санкцій до споживачів, що неефективно використовують  ПЕР (за марнотратне використання та перевитрати понад встановлені питомі норми споживання ПЕР, використання документації та обладнання, що не відповідають вимогам чинних стандартів та нормативів енергоспоживання, відсутність їх обліку);

розроблення та періодичне оновлення енергетичних паспортів усіма господарчими споживачами ПЕР;

розроблення механізму фінансування заходів щодо енергозбереження на підприємстві за рахунок самофінансування шляхом створення цільових фондів енергозбереження;

встановлення персональної відповідальності керівників підприємств за перевитрати паливно-енергетичних ресурсів.

 

5.2. Заходи технологічного характеру 

5.2.1. Енергозбереження в бюджетній сфері 

З метою забезпечення населення, бюджетних установ альтернативними видами палива розроблено та затверджено рішенням обласної ради від 16.01.2009 Програму по організації  виробництва та використання місцевих поновлювальних видів палива в області на 2009-2015 роки. 

Із  котельні 36 бюджетної сфери на сьогодні на твердому паливі працює 34 котелень, що становить 94 %. Разом з тим залишається в експлуатації значна кількість котлів у системах опалення закладів бюджетної сфери, що не відповідають сучасним вимогам з енергоефективності та потребують заміни (додаток 2).

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 2010 р. №243 «Про затвердження Державної цільової економічної програми енергоефективності на 2010-2015 роки» Глухівською районною державною адміністрацією розроблено 3 проекти зі скорочення споживання природного газу на загальну суму 2,099 млн. гривень. Всі  ці проекти з переобладнання котелень закладів бюджетної сфери на використання альтернативних видів палива, що зазначені в додатку 3.

У бюджетній сфері продовжується впровадження технічних заходів, спрямованих на ефективне використання енергетичних ресурсів. Протягом 2010 року замінено 9 вікно, 163 лампи розжарювання на енергоефективні освітлювальні прилади, переобладнано на електроопалення 2 об’єкта бюджетної сфери.

Тепловитрати через огороджуючі конструкції будинків в Україні складають до 70% всіх загальних витрат, а в розвинених країнах Західної Європи вони дорівнюють 38-44%, тобто в 2 рази менше.

В умовах постійно зростаючих цін на основні види енергоресурсів та значної зовнішньоекономічної залежності від постачальників енергоносіїв, питання покращення показників енергоефективності та зменшення споживання енергоресурсів в бюджетних установах, набувають особливої актуальності у зв’язку із нагальною необхідністю економії бюджетних коштів на їх утримання.

Проведення санаційних робіт у будівлях бюджетних установ дасть змогу зменшити обсяги бюджетного фінансування на їх утримання до      25-30 %. 

Перелік інвестиційних проектів із санації будівель закладів бюджетної сфери наведено в додатку 4.

Проведення санаційних робіт у будівлях бюджетних установ дасть змогу зменшити обсяги бюджетного фінансування на їх утримання до 50%. 

         Також гостро постає проблема щодо заміні труб тепломереж на нові попередньоізольовані труби. (Додаток 5)

 

5.2.2. Енергозбереження за рахунок використання нетрадиційних відновлюваних джерел енергії (НВДЕ)  

Невід'ємним елементом стратегії забезпечення енергозбереження в регіоні повинно стати максимальне використання НВДЕ.

Аналіз українського досвіду експлуатації енергетичних об'єктів, що використовують відновлювані та нетрадиційні джерела, а також врахування світового досвіду в цій галузі, свідчать про пріоритетність технологій використання енергії сонячного випромінювання, вітру, гідроенергії малих рік, промислових теплових викидів, біоенергетики (дизельне паливо, що виробляється з рапсу) тощо.

До найбільш перспективних НВДЕ, обсяги яких необхідно системно створювати в районі, належить організація децентралізованих заготівель, переробки та використання місцевих видів палива: відходів сільськогосподарського виробництва, включаючи солому.

 Найбільш доступною зоною застосування НВДЕ в районі є мала енергетика. За наявності сприятливих умов - близького розташування ліній електропередач та перспективних для НВДЕ ділянок - можливе створення на базі НВДЕ електростанцій малої та середньої потужності.

Важливим напрямком удосконалення структури паливно-енергетичного балансу є перехід до раціонального поєднання традиційних та нетрадиційних джерел енергії, розвиток і впровадження програми використання альтернативних джерел електроенергії, збільшення їх частки в загальному енергетичному балансі району.

 

Електричне опалення.

У кліматичних умовах України для підтримання температури в оселях та робочих приміщеннях в опалювальний сезон витрачається величезна кількість палива, переважно природного газу. Але перспективи вичерпання найбільш технологічних видів палива вже призвели до значного підвищення їхньої вартості на світовому ринку і виразно визначили тенденцію до її подальшого зростання.

Транспортування електроенергії не створює великих проблем, тому з урахуванням наявності на Україні АЕС перспективним є використання електроенергії і для теплопостачання.

Україна має надлишок електричної енергії при суттєвій залежності економіки від імпортованого природного газу.

Стаціонарне  електричне  опалення   завойовує все більшу популярність завдяки високому ККД, низьким капітальним витратам, простоті монтажу, високим гігієнічним й екологічним показникам, можливістю автоматизації регулювання та оптимізації витрат за рахунок багатотарифного обліку електроенергії. Однак паралельно з переводом на електроопалення необхідно вирішити питання збільшення потужності та підвищення категорійності електропостачання споживача, оскільки існуюча електромережа здебільшого не розрахована на навантаження системи електроопалення.

Застосування електроенергії для опалення дасть змогу вигідно використовувати недорогу «нічну» електроенергію, зменшуючи навантаження на енергомережі в денні години «пік».

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 вересня 2006 р. № 502-р «Про переведення населених пунктів на опалення електроенергією», доручення голови обласної державної адміністрації від 30.11.06р. № 34 „Про обласну робочу групу щодо розроблення заходів з переобладнання населених пунктів опалювальними електроустановками” в районі вживаються заходи щодо переобладнання житлових будинків  та бюджетних установ району опалювальними електроустановками з урахуванням технічних властивостей електромереж, визначення необхідних обсягів фінансування та місцевостей, що мають найсприятливіші умови для переведення приміщень на опалення електроенергією.

 

       Заміна ламп розжарювання на енергоефективні освітлювальні прилади у бюджетній сфері

З метою забезпечення скорочення енергоспоживання установами та організаціями бюджетної сфери, переведення бюджетних установ на використання енергоефективних освітлювальних приладів, насамперед,  вітчизняного виробництва в програмі передбачено проведення енергетичного аудиту  бюджетних установ і організацій та заміну 8260 шт. освітлювальних приладів. 

         Одним із заходів з енергозбереження є встановлення зонного обліку електричної енергії на водонапірних вежах при водопостачанні.  Перелік планового встановлення зонного обліку наведено у додатку 6. 

 

6. Напрями діяльності та заходи Програми

З метою організації виконання Програми необхідно відділам та управлінням районної державної адміністрації, сільським та селищним радам району передбачити у своїх планах наступні напрями діяльності:

1. Розроблення інвестиційних проектів та пропозицій щодо їх фінансування з розміщенням на сайтах НАЕР, Мінрегіонбуду, МінЖКГ, тощо.

2. Щорічне включення до плану соціально-економічного розвитку району завдань з виконання заходів Програми з визначенням джерел їх фінансування та термінів реалізації.

3. Проведення інформування та консультацій з підприємствами незалежно від форм власності щодо шляхів і засобів зниження рівня споживання ПЕР.

4. Вживання заходів щодо освіти населення з питань енергозбереження, постійне висвітлення в засобах масової інформації заходів для підвищення рівня енергоефективності.

5. Розроблення проекту програми відновлення видобутку торфу та узгодження її положень з Міністерством вугільної промисловості України.

Першочергові заходи Програми підвищення енергоефективності в Сумській області  на 2010-2015 роки зазначені в додатку 7.

 

7. Координація та контроль за ходом виконання Програми

Координація та контроль за виконанням цієї Програми покладається на відділ розвитку інфраструктури Глухівської районної державної адміністрації. Крім цього, до участі залучатимуться виконавчі комітети сільських та селищних рад, галузеві управління та відділи районної державної адміністрації.

Заходи і завдання Програми щороку включатимуться до Програми економічного та соціального розвитку району на відповідний рік у розділі "Енергозабезпечення та енергозбереження",.

Обсяги фінансування заходів Програми визначатимуться щороку, виходячи з фінансових можливостей бюджетів.

Учасникам Програми щороку до 25 січня необхідно надавати інформацію про виконання заходів і завдань за попередній рік до відділу розвитку інфраструктури Глухівської районної державної адміністрації, відділу розвитку інфраструктури Глухівської районної державної адміністрації щороку до 20 лютого  –  головному управлінню промисловості та розвитку інфраструктури Сумської обласної державної адміністрації про хід виконання програми.

Моніторинг головних завдань Програми здійснюватиметься з метою проведення контролю показників енергоефективності, аналізу їх виконання та проведення рейтингової оцінки стану енергозбереження в районі. При визначенні рейтингу обов'язково враховуються наступні показники:

         обсяги коштів, залучених на впровадження заходів щодо енергозбереження та ефективності їх використання;

стан впровадження приладів обліку споживання ПЕР;

рівень   виконання   організаційно-технічних   заходів   з   підвищення енергоефективності, передбачених Програмою. 


 

 

Додаток 1

до Програми 

Прогнозні обсяги  та джерела фінансування заходів з підвищення енергоефективності району

тис. гривень

№ з/п

Джерела фінансування

Обсяги фінасування,

тис. гривень

У тому числі за етапами та роками

Перший етап

Другий етап

2011

2012

2013

2014

2015

1

Державний бюджет

17235,92

5215,9

2998,5

2576

3742,5

2703

2

Районний бюджет

751,23

115,65

356,83

102,5

96,8

79,45

 

Місцеві бюджети

588,91

15,51

202,5

294,85

43,5

32,55

3

Інші джерела,

у тому числі кошти населення

1654,86

66,34

1057,9

467,15

28,5

35

 

Усього

20230,92

5413,4

4615,7

3441

3911

2850

*Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 2010 р. № 243 «Про затвердження Державної цільової економічної програми енергоефективності на 2010-2015 роки».

 


 

            Додаток 2

   до Програми

 

Наявність застарілих котлів у котельнях

закладів бюджетної сфери району 


 

№ з/п

 

Назва об’єкту та його адреса

Опалювальна площа,

м2

Марка встановленого котла

Рік введення в експлуатацію котла

Вид палива на якому працює котел

1

2

3

4

5

6

  1.  

Шалигінська

ЗОШ I-III ст..

3358

Ніісту5

2004

тверде

  1.  

Дунаєцька

ЗОШ I-III ст..

2468

Ніісту5

1965

тверде

  1.  

Кучерівська

ЗОШ I-III ст..

2293

Ніісту5

1980

тверде

  1.  

Некрасівський

НВК

2655

Ніісту5

1998

тверде

  1.  

Сварківська

ЗОШ I-III ст..

1620

Ніісту5

Побутовий2

1998

тверде

  1.  

Сопицька

ЗОШ I-III ст..

 

2197

АОТВ-23,2 Універсал

1982

тверде

  1.  

Студенець кий

НВК

 

3159

КЧМ 2шт

2 Побутових

2004

тверде

  1.  

Слоутський НВК

4718

Ніісту5 3шт.

1997

газ

  1.  

Суходільська ЗОШ I-III ст..

1421

КСТГ-100 2шт

2002

тверде

  1.  

Уланівська

ЗОШ I-III ст..

4500

Ніісту5

2002

тверде

  1.  

Шевченківський

НВК

3273

Ніісту5

1973

тверде

  1.  

Бачівська

ЗОШ I-II ст..

1430

КЧМ-2м

Побутовий

2003

тверде

  1.  

Вільнослобідська

ЗОШ I-II ст..

1135

КЧМ-2м

Кривбас

2003

тверде

  1.  

Первомайська

ЗОШ I-II ст..

1959

Ніісту5

1997

тверде

  1.  

Привільська

ЗОШ I-II ст..

993

Ніісту5

1987

тверде

  1.  

Семенівська

ЗОШ I-II ст..

613

АОТВ-23,3

2002

тверде

  1.  

Уздицька

ЗОШ I-II ст..

2795

Ніісту5

1987

тверде

  1.  

Ходинський

НВК

1440

Ніісту5

Побутовий

1997

тверде

 


 

Додаток 3

до Програми

 

Перелік проектів з переобладнання котелень закладів бюджетної

сфери на використання альтернативних видів палива

 

пор.

Найменування інвестиційного проекту (пропозиції)

Короткий зміст проекту та його актуальність

Кошторисна вартість,

тис. гривень

Джерела фінансування

1

2

3

4

8

1.

«Котельня лікарні сел. Шалигине Глухівського району – реконструкція»

Впровадження альтернативних видів палива, в якості палива  буде використовуватися тирса та відходи деревини, що дасть змогу зекономити не лише тверде паливо, на якому працює  котельня на даний час, а і кошти на транспортні витрати по його доставці.

473,258

Районний/ державний

бюджет

2.

«Реконструкція котельні ЗОШ. Перевод котельні на біопаливо по вул. Шкільній,2 сел. Шалигине Глухівського району»

Впровадження місцевих альтернативних видів палива

залишкова вартість

577,382

Районний/ державний

бюджет

3.

«Реконструкція котельні НВК в с. Слоут Глухівського району. Перевід котла на газовому паливі на альтернативний вид палива»

переведення газової  котельні Слоутського НВК для роботи на біопаливі із заміною котла НІІСТУ- 5 на більш сучасний з більшим ККД, вартість робіт

650,878

Районний/ державний

бюджет

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 1 березня 2010 р. №243 «Про затвердження Державної цільової економічної програми енергоефективності на 2010-2015 роки»


 

Додаток 4

до Програми

 

 

Перелік

інвестиційних проектів із санації будівель закладів бюджетної сфери

 

№ з/п

Назва заходу та місце впровадження

Площа утеплення, кв. метрів

Очікуваний обсяг фінансу-вання, тис.грн.

Рік впровадження

1.          

Утеплення фасаду приміщення та заміна вікон на металопластикові у НВК с. Полошки    Глухівського району

1523

1126,7

2011

2.          

Утеплення фасаду приміщення та заміна вікон на металопластикові у НВК  с. Соснівка   Глухівського району

1500

831,4

2011

3.          

Утеплення фасаду приміщення  та заміна вікон на металопластикові в ЗОШ І-ІІІ ст. сел. Червоне  Глухівського району

1746

995,8

2011

4.          

Утеплення фасаду приміщення  та заміна вікон на металопластикові у НВК с. Слоут    Глухівського району

2800

1736,5

2012

5.          

Утеплення фасаду приміщення та заміна вікон на металопластикові в ЗОШ І-ІІІ       с. Уланове   Глухівського району

2800

1702,5

2014

6.          

Утеплення фасаду приміщення  та заміна вікон на металопластикові у НВК с. Береза Глухівського району

1410

870,5

2014

7.          

Утеплення фасаду приміщення та заміна вікон на металопластикові  у ЗОШ І-ІІІ ст.. с. Шалигине    Глухівського району

2368

1470,5

2013

8.          

Утеплення фасадів приміщення НВК         с. Баничі  Глухівського району

2000

1202,5

2014

9.          

Утеплення фасаду приміщення та заміна вікон на металопластикові у ЗОШ І-ІІІ  ст. с. Сопич  Глухівського району

3582

2222,5

2015

10.     

Утеплення фасаду приміщення та заміна вікон на металопластикові у ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Дунаєць Глухівського району

775

487,5

2015

11.     

Утеплення фасаду приміщення  та заміна вікон на металопластикові у  Комунальному закладі «Районний будинок культури» Глухівської районної ради

1218

962,5

2012

12.     

Заміна вікон на металопластикові у приміщенні Комунального закладу «Глухівської центральної районої бібліотеки» Глухівської районної ради

223,5

453,5

2013

13.     

Утеплення фасаду приміщення  та заміна вікон на металопластикові у Комунальному закладі  «Територіальний центр соціального обслуговування»  Глухівської районної ради

295,9

453,5

2013

14.     

Утеплення фасаду приміщення  та заміна вікон на металопластикові у приміщенні Шевченківської амбулаторії Глухівського району

278

322,5

2012

 

 

Додаток 5

до Програми 

Наявність застарілих теплових мереж 

Назва закладу

Довжина тепломережі в однотрубному вимірі, м

Діаметр,мм

1. 

Шалигинська ЗОШ I-III ст..

40

57

2. 

Червонянська ЗОШ I-III ст..

600

80

3. 

Кучерівська ЗОШ I-III ст..

236

100

4. 

Некрасівський НВК

200

250

5. 

Слоутський НВК

150

89

6. 

Дунаєцька ЗОШ I-III ст..

96

100

7. 

Уланівська ЗОШ І-ІІІ ст..

160

200

8. 

Полошківський НВК

180

50

 

Додаток 6

до Програми 

Водонапірні вежі на території району

Назва сільської ради

Загальна кількість веж, шт.

Планується встановити зонний облік, шт.

1.       

Баницька сільська рада

6

4

2.       

Бачівська сільська рада

2

2

3.       

Березівська сільська рада

2

1

4.       

Дунаєцька сільська рада

4

2

5.       

Сопицька сільська рада

3

1

6.       

Стариківська сільська рада

2

1

7.       

Ходинська сільська рада

5

1

8.       

Слоутська сільська рада

3

2


 

Додаток 7

до Програми 

План заходів до Регіональної програми підвищення енергоефективності на 2011-2015 роки 

з/п

Напрямок економічної

діяльності, назва заходу з

енергоефективності та мсце впровадження проекту

Виконавець

та термін

виконання

Орієнтовний

обсяг

фінансування,

тис. грн.

Джерела фінансування

за напрямками:

1-держбюджет;

2-місцевий бюджет;

3-власні кошти;

4-інвестиції,

5-інші джерела

Очікуваний результат (обсяги скорочення  ПЕР)

1

2

3

4

6

7

1.       

Реконструкція котельні. Перевод котельні на біопаливо та заміна труб теплотраси на попередньоізольовані труби  в Уланівській ЗОШ І-ІІІ ступенів

2011

628

державний бюджет

місцевий бюджет

інші кошти

Економія енергоресурсів 15-20 %

2.       

Реконструкція теплової мережі ЗОШ в сел. Червоне Глухівського району. Заміна на попередньо ізольовані труби.

2011-2012

277

державний бюджет

місцевий бюджет

інші кошти

Економія енергоресурсів 15-20 %

3.       

Встановлення повітряного теплогенератора у Червоненькому МБК

2013

40

районний бюджет

 

Економія енергоресурсів10%

4.       

Встановлення повітряного теплогенератора у Дунаєцькому СБК

2011

40

районний бюджет

 

Економія енергоресурсів 10%

5.       

Встановлення повітряного теплогенератора у Кучерівському  СБК

2012

40

районний бюджет

 

Економія енергоресурсів 10 %

6.       

Встановлення повітряного теплогенератора у Первомайському СБК

2013

40

районний бюджет

 

Економія енергоресурсів 10%

7.       

Реконструкція котельні у Некрасівському НВК. Заміна застарілих котлів на нові з більшим ККД. Заміна труб теплотраси на попередньоізольовані труби. 

2012

783

районний бюджет,

інші кошти

 

Економія енергоресурсів 15-20 %

8.       

Реконструкція котельні у Шевченківському НВК. Заміна застарілих котлів на нові з більшим ККД. Заміна труб теплотраси на попередньоізольовані труби. 

2013

680

районний бюджет,

інші кошти

 

Економія енергоресурсів 15-20 %

9.       

Реконструкція системи опалення у Глухівському РБК

2011-

2012

291

обласний бюджет

районний бюджет

Економія енергоресурсів 15-20 %

10.   

Заміна котла на новий з  більшим ККД у Червонянському дитячому садку «Чайка»

2012

180

місцевий бюджет

 

Економія енергоресурсів 15-20 %

11.   

Реконструкція котельні Уздицької ЗОШ І-ІІІ ст.

2013

220

районний бюджет

Економія енергоресурсів 15-20 %

12.   

Встановлення зонного обліку електричної енергії при водопостачанні на водонапірних вежах

2011-2014

80

місцевий бюджет

Економія електроенергії

13.   

Заміна ламп розжарювання на енергоефективні у закладахах бюджетної сфери

2011-2015

150

місцевий бюджет

 

Економія електроенергії

14.   

Реконструкція мереж зовнішнього освітлення з заміною ламп розжарювання на енергоефективні газонаповнені

2011-2015

240

місцевий бюджет

Економія електроенергії

 


 

                                                                                                                                                                      Додаток 8

                                                                                                                                                                      до Програми

Перевідні коефіцієнти 

У Програмі застосовані перевідні коефіцієнти між різними видами енергоресурсів, визначені статистичною формою звітності 11-МТП.

1000 куб. метрів природного газу – 1,16 т у.п.

1 Гкал теплової енергії – 0,143 т у.п.

1000 кВт-год. електроенергії – 0,351 т у.п.

1 тонна вугілля – 0,75 т у.п.

1 куб. метр дров (у щільному вимірі) – 0,266 т у.п.

1 тонна паливного торфу – 0,29 т у.п.

1 тонна скрапленого газу – 3,2 т у.п.

1 тонна мазуту топкового – 1,46 т у.п.

1 тонна бензину моторного – 1,49 т у.п.

1 тонна дизпалива – 1,45 т у.п.

1000 куб. метр природного газу = 8,11 Гкал теплової енергії = 3305 кВт-год. електроенергії = 1,55 тонни вугілля = 4,36 куб. метра дров

1000 кВт-год. електроенергії = 303 куб. метр природного газу = 2,45 Гкал теплової енергії = 0,468 тонни вугілля = 1,32 куб. метр дров

1 Гкал теплової енергії = 407 кВт-год. електроенергії = 123 куб. метр природного газу = 0,191 тонни вугілля = 0,54 куб. метр дров.

Головна

Дата последнего изменения этого узла 27.10.2011

Hosted by uCoz