Про Районну комплексну програму «Молодь Глухівщини» на 2011-2015 роки

03.01.13

 

               

ГЛУХІВСЬКА РАЙОННА РАДА СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

             ШОСТЕ СКЛИКАННЯ

             ШОСта  СЕСІЯ 

              Р І Ш Е Н Н Я 

29.04.2011                                                                                          Глухів 

Про Районну комплексну програму «Молодь Глухівщини» на 2011-2015 роки 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 28 січня 2009 р. № 41 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми «Молодь України» на 2009-2015 роки», рішення обласної ради від 25.02.2011 року «Про затвердження обласної комплексної програми «Молодь Сумщини» на 2011-2015 роки» районна рада ВИРІШИЛА:  

1.Затвердити Районну комплексну програму «Молодь Глухівщини» на 2011-2015 роки (далі – Програма), що додається. 

2.Рекомендувати, селищним та сільським радам:

2.1.Розробити та затвердити Програми щодо реалізації молодіжної політики на відповідних територіях.

2.2.При формуванні місцевих бюджетів на 2012 та наступні роки передбачати кошти на реалізацію заходів, визначених програмою.

2.3.Включати питання вирішення молодіжних програм і проектів до соціально-економічних угод із підприємствами різних форм власності, розташованими на підвідомчих територіях, ширше залучати громадські, благодійні організації й фонди для надання допомоги малозабезпеченим молодим сім’ям, дітям-сиротам, дітям-інвалідам по різних напрямках. 

3. Рішення районної ради від 15.11.2006 р. «Про затвердження районної комплексної програми «Молодь» на 2006-2010 роки» визнати таким, що втратило чинність. 

4. Організацію виконання цього рішення покласти на відділ у справах молоді та спорту Глухівської районної державної адміністрації, контроль - на постійну комісію районної ради з питань молоді, освіти, культури, охорони здоров’я, материнства, дитинства і соціального захисту населення. 

 

Голова                                                                                                                              В.В.Цюкало


 

 

          Додаток

до рішення районної ради

від 29.04.2011 р.

                                                                                                              

Районна комплексна програма

“Молодь Глухівщини” на 2011-2015 роки

 

1. ПАСПОРТ

Районної комплексної програми «Молодь Глухівщини на 2011-2015 роки»

(далі - Програма)  

1.

Ініціатор розроблення Програми

Глухівська районна державна адміністрація

2.

Дата, номер і назва розпорядчого документа органу представницької влади про розроблення Програми

Рішення обласної ради від 25.02.2011р. «Про затвердження Обласної комплексної програми «Молодь Сумщини» на 2011-2015 роки».

3.

Розробник Програми

Відділ у справах молоді та спорту Глухівської районної державної адміністрації

4.

Співрозробники Програми

Районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Глухівський міськрайонний центр зайнятості.

5.

Відповідальний виконавець Програми

Відділ у справах молоді та спорту Глухівської районної державної адміністрації

6.

Учасники Програми

Управління праці та соціального захисту населення; відділ освіти; відділ культури і туризму Глухівської районної державної адміністрації; ЦРЛ; районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді; Глухівський міськрайонний центр зайнятості; виконкоми сільських та селищних рад

7.

Термін реалізації Програми

2011-2015 роки

7.1.

Етапи виконання Програми

І етап: 2011 – 2012 роки

ІІ етап: 2013 – 2015 роки

8.

Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконання Програми

Районний бюджет

9.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, усього

у тому числі:

132,0 тис. гривень

9.1.

коштів обласного бюджету

------

9.2.

коштів фонду загально-обов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття

 

------


 

2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

Молодь є важливою складовою сучасного українського суспільства, носієм інтелектуального потенціалу, визначальним фактором соціально-економічного прогресу. Від здатності молоді бути активною творчою силою значною мірою залежить процес державотворення.

Набуття Україною незалежності, становлення громадянського суспільства створили передумови для розвитку вільної, духовно розвиненої особистості, здатної засвоїти кращі надбання світової і національної духовної спадщини, загальнолюдські цінності.

Основними пріоритетами в реалізації державної молодіжної політики в районі впродовж 2006 – 2010 років були формування національної свідомості, правової культури, патріотичне виховання молоді, профілактика протиправної поведінки молоді, підтримка діяльності молодіжних громадських, формування здорового способу життя серед молоді та підлітків, підтримка творчої та обдарованої молоді, сприяння розвитку дозвілля молоді, науково-методичне та інформаційне сприяння здійсненню державної молодіжної політики, поліпшення становища молодої сім’ї, зайнятість молоді, захист її від безробіття, розвиток трудової активності та розвиток міжнародних молодіжних контактів.

Слід відмітити тенденцію до зростання обсягів фінансування з районного бюджету заходів відділу у справах молоді та спорту районної державної адміністрації на реалізацію молодіжної політики: від 9,8 тис. гривень у 2006 році, 14,7 тис. гривень у 2007 році, до 19,6 тис. гривень у 2008 році. Та, на жаль, внаслідок впливу фінансово-економічної кризи доводиться констатувати факт зниження обсягів фінансування галузі до 11,0 тис. гривень у 2009-2010 роках. На 2011 рік затверджено 24,0 тис. гривень. Обсяги фінансування представлені на діаграмі 

Діаграма 1

Видатки з районного бюджету на реалізацію державної молодіжної політики в районі (тис. гривень)

Основою реформування в галузі є зміна формату роботи через делегування частини повноважень у реалізації політики молодіжним громадським організаціям, лідерам молодіжного руху Така політика передбачає значну активізацію роботи молодіжних громадських організацій, дозволяє залучати до напрацювання та реалізації державних рішень найактивнішу частину молоді. У ході реалізації спільних проектів проводиться пошук та навчання молодих лідерів.

Діяльність громадських організацій полягає в написанні та реалізації соціальних проектів, що, в свою чергу, представляють більш сучасну, об’єктивну, творчу форму роботи з молоддю різних вікових, інтелектуальних, соціально-психологічних категорій.

У напрямку підтримки творчої та обдарованої молоді та сприянню розвитку дозвілля молоді в районі значно активізувалась робота з проведення різноманітних молодіжних культурно-мистецьких заходів.

Особливої уваги на сьогодні набуває проблема зайнятості молоді. В умовах реформування системи економічних відносин та відносин власності молодь є однією з найменш конкурентоспроможних і найбільш уразливих у соціальному відношенні груп населення. Економіка ще не в змозі забезпечити потреби сучасної молоді, яка прагне працювати за гідну зарплатню.

Відповідно різняться й проблеми та побоювання молодих людей. Для різних вікових, соціальних статевих груп вони є різними. Тому при реалізації Програми найкраща альтернатива участь в проектній діяльність, що передбачає собою в кожному конкретному випадку звуження як цільової групи, так і проблеми, на вирішення якої спрямовано проект. Світовий досвід говорить, що ефективним методом роботи з цільовими групами є їх залучення до спільної діяльності.

Виходячи з цього, єдиною парадигмою при визначенні мети Програми може бути залучення громадських організацій та місцевих громад до реалізації державної політики і спільна з ними реалізація проектів, направлених на виконання Програми.

 

3. Мета Програми

Метою Програми є створення системи всебічної підтримки громадянської активності молоді, спрямованої на самовизначення і самореалізацію, формування необхідних для цього правових, гуманітарних та економічних передумов, надання соціальних гарантій шляхом консолідації зусиль місцевих  органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань, бізнес сектору для проведення серії спільних заходів, направлених на самореалізацію молоді.

Цільова група Програми - молодь від 14 до 35 років.

14-літні підлітки за своїми психофізіологічними особливостями відрізняються від 35-літніх працюючих молодих людей, що мають вже певні життєві досягнення та досвід. Молодь різниться за віком, статтю, соціальним положенням своїм та своїх батьків, регіональними відмінностями тощо. Для якісної роботи з молоддю необхідно дуже чітко диференціювати та систематизувати різні групи молоді. Під час планування завдань та заходів чітко уявляти, з якою саме групою молоді треба працювати в той або інший час, при реалізації того або іншого проекту.

Програма передбачає відокремлення наступних груп молоді:

старшокласники;

студенти;

працююча молодь;

непрацююча молодь;

девіантна молодь;

наркозалежні;

молодь, яка живе з ВІЛ;

талановита молодь;

лідери середовищ;

молодь з активною громадською позицією;

сільська молодь;

молодь, що опинилася в складних життєвих ситуаціях;

молодь, що знаходиться в місцях позбавлення волі;

молодь з обмеженими фізичними можливостями.

 

4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми,

обсягів та джерел фінансування, строки та етапи виконання Програми

Реалізація Програми буде здійснюватись на засадах відкритості, прозорості та дієвості.

Розв'язання проблеми можливе шляхом здійснення систематичних заходів виключно з установами за рахунок наявних ресурсів, у тому числі бюджетних коштів. Такий варіант є недостатньо ефективним, оскільки потребує концентрації бюджетних коштів у значному обсязі та запровадження державних пільг для молоді, що може викликати незадоволення інших категорій населення.

Інший варіант передбачає відхід від загальноприйнятої моделі державної  політики щодо молоді та залучення до реалізації державної політики відповідно до чинного законодавства громадських і благодійних організацій. Це дасть змогу запровадити ефективний механізм партнерства та взаємодії.

Крім того, досвід європейських країн свідчить, що активна взаємодія органів державної влади з недержавними установами  та організаціями стосовно реалізації  державної молодіжної політики дає позитивні результати.

Отже, оптимальним варіантом розв'язання проблеми є налагодження співпраці органів влади з громадськими і благодійними організаціями.

Програма реалізується в два етапи. Термін дії Програми 2011-2015 роки.

На першому етапі (2011-2012 роки) передбачається розроблення і апробація нових форм та методів роботи з різними цільовими аудиторіями молоді.

На другому етапі (2013-2015 роки) передбачається впровадження та закріплення апробованих форм, методів та механізмів реалізації молодіжної політики в районі.

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів районного бюджету, передбачених на галузь рішенням районної ради про районний бюджет на відповідний рік, та інших, передбачених законодавством, джерел. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для виконання Програми, становить 132, 0 тис. гривень.

Ресурсне забезпечення Програми наведено у додатку 1.

Додаток 1

до програми

Ресурсне забезпечення Програми

тис. гривень

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми

Етапи виконання Програми

Усього витрат на виконання Програми

І

ІІ

2011 рік

2012 рік

2013 рік

2014 рік

2015 рік

 

Обсяг ресурсів, усього,

у тому числі:

24,0

24,0

26,0

28,0

30,0

132,0

районний бюджет

24,0

24,0

26,0

28,0

30,0

132,0

фонд загальнообов’яз-кового державного со-ціального страхування на випадок безробіття

 

 

 

 

 

 

 

5. Перелік завдань, заходів Програми та результативні показники

Основними завданнями Програми є:

створення умов для інтелектуального самовдосконалення молоді, творчого розвитку особистості;

утвердження патріотизму, духовності, моральності та формування загальнолюдських цінностей;

пропаганда та формування здорового й безпечного способу життя;

створення сприятливого середовища для забезпечення зайнятості молоді;

надання підтримки молодіжним та дитячим громадським організаціям;

Виконання Програми дасть змогу:

підвищити рівень громадської активності та патріотичної свідомості молоді, створити морально-етичні засади для її всебічного розвитку;

залучити молодь до розроблення пропозицій щодо вдосконалення механізму реалізації державної молодіжної політики;

підвищити рівень правової культури молодих громадян, зокрема в питаннях  поваги до прав і свобод людини, відповідальності за власне життя;

створити сприятливі умови для формування свідомого  ставлення молоді до збереження здоров'я, боротьби зі шкідливими звичками;

забезпечити надання підтримки молодим громадянам у працевлаштуванні та реалізації підприємницьких ініціатив;

створити умови, за яких молодь виявлятиме бажання працевлаштовуватися самостійно;

зменшити кількість молодих громадян серед трудових мігрантів;

більш ефективно використовувати мережу спортивних закладів та закладів культури;

збільшити чисельність молоді, що бере участь у діяльності дитячих і молодіжних громадських організацій.

При контролі за виконанням Програми необхідно використовувати наступні кількісні та якісні показники:

Кількісні:

кількість та позитивна динаміка коштів, передбачених на виконання програми;

кількість дітей та молоді, які отримали послуги з оздоровлення та відпочинку;

кількість проектів молодіжних та дитячих громадських організацій, профінансованих за рахунок бюджетних коштів, кількість додатково залучених ресурсів;

кількість залучених коштів від міжнародних донорських фондів;

кількість молоді, яка була залучена до участі в заходах;

кількість виданої продукції на виконання Програми (тиражі брошур, буклетів тощо) та наданих послуг (проведених семінарів, тренінгів, засідань у форматі «круглих столів» тощо).

Якісні:

ефективність витрачання коштів на той чи інший проект у розрізі на одну людину;

аналіз результативності та ефективності проектів та заходів;

якість участі в обласних та всеукраїнських конкурсах (зайняті місця, напрацьовані матеріали та послуги);

аналіз наданих послуг (якість проведених тренінгів, семінарів, наданих індивідуальних послуг);

аналіз динаміки зменшення/збільшення випадків протиправної поведінки, негативних явищ у молодіжному та підлітковому середовищах.

 

6. Напрями діяльності та заходи Програми

Напрями діяльності та заходи Програми наведено в додатку 2.

 

7. Координація та контроль за ходом виконання Програми

Координацію та контроль за реалізацією Програми здійснює відділ у справах молоді та спорту Глухівської районної держаної адміністрації.

Відділи та управління райдержадміністрації, які причетні до виконання даної Програми, виконавчі комітети сільських та селищних рад аналізують хід реалізації Програми за підсумками року. Звіт і пропозиції щодо заходів її виконання надаються відділу у справах молоді та спорту Глухівської районної держаної адміністрації щороку до 10 січня. Відділ у справах молоді та спорту Глухівської районної держаної адміністрації щороку до 15 січня узагальнює подану інформацію та подає її на розгляд голові Глухівської районної ради.


 

                                                                                                                                                                         Додаток

 

  до Програми

 

 

 

Напрямки діяльності та заходи районної комплексної програми

«Молодь Глухівщини»на 2011-2015 роки

 

Назва напрямку діяльності

Перелік заходів програми

Термін виконання

Виконавці

Джерела фінансування

Очікувані результати

1

2

3

4

5

6

1.Створення умов для інтелектуального самовдосконалення молоді, творчого розвитку особистості

1.1.Забезпечення проведення акцій, тренінгів, семінарів, конференцій та інших заходів, спрямованих на підвищення рівня громадської активності та обізнаності молодого покоління, розвиток системи учнівського самоврядування, лідерських якостей тощо

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді та спорту, відділ освіти, відділ культури і туризму Глухівської районної державної адміністрації

районний бюджет

Підвищення рівня обізнаності та залучення молоді до вирішення проблем у галузі молодіжної політики. Створення умов для її активної участі в громадському житті району.

1.2.Забезпечення проведення районних молодіжних інтелектуальних та творчих заходів: фестивалів, конкурсів, ігор КВН, мистецьких акцій, інформаційних кампаній тощо та участь переможців у заходах обласного та всеукраїнського рівнів

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді та спорту, відділ освіти, відділ культури і туризму Глухівської районної державної адміністрації

районний бюджет

1.2.Забезпечення проведення районних молодіжних інтелектуальних та творчих заходів: фестивалів, конкурсів, ігор КВН, мистецьких акцій, інформаційних кампаній тощо та участь переможців у заходах обласного та всеукраїнського рівнів

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді та спорту, відділ освіти, відділ культури і туризму Глухівської районної державної адміністрації

районний бюджет

1.4.Забезпечення  проведення інформаційних кампаній, спрямованих на інформування населення з молодіжних питань, шляхом підготовки, видавництва та розповсюдження інформаційних матеріалів у формі буклетів, плакатів, тощо.

2012 – 2015 роки

Районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

 

районний бюджет

1.5.Залучення молоді до розвитку волонтерського руху на Глухівщині, забезпечити роботу спеціалізованого формування «Школа волонтерів»

2012 – 2015 роки

Районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

 

районний бюджет

1.6.Проведення освітніх семінарів-тренінгів для представників волонтерських загонів, що діють при загальноосвітніх закладах.

2011 – 2015 роки

Районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

 

районний бюджет

1.7.Забезпечення проведення районного етапу обласного фестивалю «Повір у себе, і в тебе повірять інші»

2011 – 2015 роки

Районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

районний бюджет

1.8.Забезпечення на регіональному рівні проведення  Всеукраїнського фестивалю соціальних проектів

2012 – 2015 роки

Районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

районний бюджет

1.9.Забезпечення проведення на регіональному рівні Всеукраїнського фотоконкурсу «Світ дитячої мрії»

2012 – 2015 роки

Районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

районний бюджет

1.10.Проведення Дня відкритих дверей районної державної адміністрації до Дня державної служби

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді та спорту Глухівської районної державної адміністрації

Не потребує фінансування

2. Утвердження патріотизму, духовності, моральності та формування загальнолюдських життєвих принципів

2.1.Забезпечення проведення молодіжних заходів з патріотичного виховання: акцій, ігор, конкурсів, засідань у форматі “круглих столів”, семінарів-тренінгів, тематичних лекцій, фестивалів, таборів, вишколів, походів, інформаційних кампаній, виїзних акцій тощо

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді та спорту, відділ освіти,  відділ культури і туризму Глухівської районної державної адміністрації

районний бюджет

Формування у молоді почуття патріотизму, духовності, моральності та загальнолюдських життєвих принципів

 

 

2.2.Широке використання у встановленому чинним законодавством порядку при проведенні масових заходів державної символіки України з метою виховання у молоді поваги до державних символів України.

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді та спорту Глухівської районної державної адміністрації

Не потребує фінансування

2.3.Забезпечення здійснення діяльності щодо проведення патріотичних заходів різноманітних форматів та спрямування

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді та спорту, відділ освіти, відділ культури і туризму Глухівської районної державної адміністрації

районний бюджет

2.4.Забезпечення участі делегації від району в загальнообласних та всеукраїнських заходах патріотичного спрямування

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді та спорту Глухівської районної державної адміністрації

районний бюджет

2.5.Забезпечення  проведення, участі молоді у заходах до Дня соборності, Дня Перемоги, Дня Конституції, Дня Державного прапора, Дня незалежності, інших державних свят та пам’ятних подій, пов’язаних зі становленням української держави

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді та спорту, відділ освіти, відділ культури і туризму, сектор внутрішньої політики зв’язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації апарату Глухівської районної державної адміністрації

районний бюджет

2.6.Забезпечення проведення заходів, спрямованих на підвищення рівня обізнаності молоді щодо відповідального батьківства, соціального сирітства

2011 – 2015 роки

Районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

районний бюджет

2.7.Забезпечення здійснення соціального супроводу різних категорій сімей та молодих осіб незахищених категорій

2012 – 2015 роки

Районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

районний бюджет

2.8.Проведення супервізії з метою забезпечення якості соціального супроводу сімей та молодих осіб, які опинилися у складних життєвих обставинах

2011 – 2015 роки

Районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

районний бюджет

3. Формування та пропаганда здорового й безпечного способу життя

3.1.Проведення в навчальних і дитячих закладах під час оздоровчого процесу в районі інформаційно-просвітницьких заходів щодо профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі, формування навичок здорового способу життя

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді та спорту, відділ освіти Глухівської районної державної адміністрації, районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, центральна районна лікарня

районний бюджет

Поширення в молодіжному середовищі засад та принципів здорового й безпечного способу життя

3.2.Проведення різноманітних заходів, акцій, інформаційних кампаній, в тому числі творчих та мистецьких фестивалів, спрямованих на формування здорового способу життя, профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі (алкоголізм, тютюнопаління, наркоманія тощо) та небезпечних хвороб (ВІЛ СНІД, туберкульоз тощо)

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді та спорту, відділ освіти Глухівської районної державної адміністрації, центральна районна лікарня

районний бюджет

3.2.Проведення різноманітних заходів, акцій, інформаційних кампаній, в тому числі творчих та мистецьких фестивалів, спрямованих на формування здорового способу життя, профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі (алкоголізм, тютюнопаління, наркоманія тощо) та небезпечних хвороб (ВІЛ СНІД, туберкульоз тощо)

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді та спорту, відділ освіти Глухівської районної державної адміністрації, центральна районна лікарня

районний бюджет

3.2.Проведення різноманітних заходів, акцій, інформаційних кампаній, в тому числі творчих та мистецьких фестивалів, спрямованих на формування здорового способу життя, профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі (алкоголізм, тютюнопаління, наркоманія тощо) та небезпечних хвороб (ВІЛ СНІД, туберкульоз тощо)

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді та спорту, відділ освіти Глухівської районної державної адміністрації, центральна районна лікарня

районний бюджет

3.2.Проведення різноманітних заходів, акцій, інформаційних кампаній, в тому числі творчих та мистецьких фестивалів, спрямованих на формування здорового способу життя, профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі (алкоголізм, тютюнопаління, наркоманія тощо) та небезпечних хвороб (ВІЛ СНІД, туберкульоз тощо)

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді та спорту, відділ освіти Глухівської районної державної адміністрації, центральна районна лікарня

районний бюджет

3.2.Проведення різноманітних заходів, акцій, інформаційних кампаній, в тому числі творчих та мистецьких фестивалів, спрямованих на формування здорового способу життя, профілактики негативних явищ у молодіжному середовищі (алкоголізм, тютюнопаління, наркоманія тощо) та небезпечних хвороб (ВІЛ СНІД, туберкульоз тощо)

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді та спорту, відділ освіти Глухівської районної державної адміністрації, центральна районна лікарня

районний бюджет

3.7.Проведення інформаційних кампаній серед молоді, спрямованих на пропаганду та формування здорового способу життя шляхом підготовки, видавництва та розповсюдження інформаційних матеріалів (буклетів, плакатів, тощо). Забезпечення проведення заходів, спрямованих на підвищення рівня обізнаності молоді щодо профілактики негативних явищ, формування навичок здорового способу життя

2011 – 2015 роки

Районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

районний бюджет

3.8.Сприяння здійсненню соціальної роботи спеціалістами районних центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді на базі «Клінік дружніх до молоді».

2012 – 2015 роки

Районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

Районний бюджет

4. Створення сприятливого середовища для забезпечення зайнятості молоді

4.1.Організація профорієнтаційної роботи серед молоді, у тому числі з обмеженими фізичними можливостями, спрямованої на вибір конкурентної на ринку праці професії  та спеціальності шляхом проведення заходів, акцій, семінарів, семінарів – тренінгів, виставок, круглих столів

2011 – 2015 роки

Міськрайонний центр зайнятості, відділ освіти, управління праці та соціального захисту населення Глухівської районної державної адміністрації

Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття

Забезпечення зайнятості молоді шляхом отримання практичних навичок та досвіду роботи за фахом

4.2.Сприяння соціальній адаптації та підтримці підприємницьких ініціатив молоді шляхом проведення  семінарів, виставок, засідань “круглих столів” з відповідної тематики

2011 – 2015 роки

Міськрайонний центр зайнятості

Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття

4.3.Забезпечення  першочергового сприяння працевлаштуванню молоді, яка вперше шукає роботу, на дотаційні робочі місця

2011 – 2015 роки

Міськрайонний центр зайнятості

Субвенція державного бюджету

4.4.Бронювання якісних (за оплатою праці), робочих місць для працевлаштування молоді відповідно до потреби

2011 – 2015 роки

Міськрайонний центр зайнятості

Не потребує фінансування

4.5.Забезпечення гарантій зайнятості незайнятого населення, зокрема молоді, дітей – сиріт, дітей, позбавлених  батьківського піклування, неповнолітніх, та молоді, яка звільнилася з місць позбавлення волі

2011 – 2015 роки

Міськрайонний центр зайнятості, районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, служба у справах дітей Глухівської районної державної адміністрації

Не потребує фінансування

4.6.Проведення районного етапу Всеукраїнського конкурсу бізнес-планів підприємницької діяльності серед молоді

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді, та спорту  відділ освіти Глухівської районної державної адміністрації

районний бюджет

5. Підтримка молодіжних та дитячих громадських організацій

5.1.Надання організаційної, консультативної, юридичної допомоги під час реєстрації та діяльності дитячих та молодіжних громадських організацій. Здійснення заходів щодо налагодження співпраці з молодіжними та дитячими громадськими організаціями

2011 – 2015 роки

Відділу справах молоді та спорту, юридичний сектор апарату  Глухівської районної державної адміністрації

районний бюджет

Делегування частини повноважень та управлінських рішень від органів виконавчої влади громадським організаціям

5.2.Організація та проведення семінарів, тренінгів, конференцій, “круглих столів”, нарад з представниками молодіжних громадських організацій з питань реалізації державної молодіжної політики в районі

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді та спорту,  сектор внутрішньої політики зв’язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації апарату Глухівської районної державної адміністрації

районний бюджет

5.3.Приймати участь в конкурсах соціально значущих проектів дитячих, молодіжних громадських організацій

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді та спорту, відділ освіти Глухівської районної державної адміністрації

районний бюджет

6. Інтеграція українського молодіжного руху до європейських та світових молодіжних структур

6.1.Здійснення заходів щодо інтеграції української молоді у світову та європейську молодіжну спільноту, зокрема шляхом міжнародного обміну досвідом між містами-побратимами, навчальними закладами, громадськими організаціями. Сприяти підписанню міжнародних документів, спрямованих на інтеграцію української молоді в європейську та світову спільноту

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді та спорту, відділ освіти, відділ культури і туризму сектор внутрішньої політики зв’язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації апарату Глухівської районної державної адміністрації

районний бюджет

Створення умов для налагодження співпраці представників українського та світових молодіжних структур  з метою обміну досвідом

6.2.Забезпечення співпраці з прикордонними областями Російської Федерації щодо спільного проведення форумів, тренінгів, семінарів, конференцій, конкурсів, фестивалів та інших молодіжних заходів

2011 – 2015 роки

Відділ у справах молоді та спорту, відділ освіти, відділ культури і тури сектор внутрішньої політики зв’язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації апарату Глухівської районної державної адміністрації

районний бюджет

 

          

Головна

Дата последнего изменения этого узла 27.10.2011

Hosted by uCoz