Налагоджуємо комунікацію влади та громадян, аби допомогти кожному

06.11.12

Налагоджуємо комунікацію влади та громадян, аби допомогти кожному
Працюємо для людей
З 1 липня 2012 року підвищено розміри пенсії військовослужбовцям
Соціальні ініціативи Президента в дії
Впроваджуємо соціальні ініціативи Президента
Підвищуємо соціальні гарантії
Реалізуємо соціальні ініціативи Президента – дбаємо про здоров’я дітей
Гідний заробіток – кожному
Осучаснення пенсій – шлях до добробуту громадян
Підвищуємо соціальні виплати
Соціальні гарантії – в дії
Під опікою влади
Одноразова грошова допомога ветеранам до 9 травня зросте удвічі

 

Налагоджуємо комунікацію влади та громадян, аби допомогти кожному

Сумщина – другий після Дніпропетровщини регіон в Україні, де на виконання соціальних ініціатив Президента держави відкрито обласний контактний центр «Відкрита влада».

Це державна установа, що забезпечує оперативне реагування місцевих органів виконавчої влади на звернення громадян. Фахівці Сумського обласного контактного центру оперативно приймають заяву громадянина щодо проблеми, яка в нього виникла. Далі – невідкладно надішлють звернення до органів влади відповідно до їхньої компетенції. Після розгляду заяви приймуть належне рішення, нададуть відповіді, проконтролюють хід та термін розгляду звернень, здійснять зворотній зв’язок із заявником.

«Установа дозволяє органам виконавчої влади області оперативно та ефективно розглядати звернення громадян за єдиним багатоканальним телефонним номером та через мережу Інтернет», - зазначила директор центру Альона Мешкова. «Обласний контактний центр – дієвий механізм у вирішенні проблем людей», - запевнив заступник голови-керівник апарату Сумської облдержадміністрації Олександр Цупро.

Серед переваг телефонної «гарячої лінії» - безкоштовні дзвінки зі стаціонарних телефонів з усієї області, скорочення термінів розгляду звернень з 30 до 5-15 робочих днів, спрощення порядку подачі звернень громадян до органів влади.

«Особлива увага в роботі центру приділяється зворотному зв'язку із заявником. Дуже важливо почути саме від людини те, чи вирішена її проблема. До недбалих чиновників застосовуватимуться жорсткі заходи адміністративного пливу», - підкреслив Олександр Цупро.

Протягом двох місяців роботи в тестовому режимі (з 3 травня до 27 червня) до контактного центру надійшло 186 звернень, з них 105 (55%) вирішено позитивно, на 61 (32%) надано вичерпні роз'яснення, 22 (13%) – поставлене на контроль до остаточного вирішення питання.

За тиждень роботи з часу офіційного відкриття (27 червня) операторами контактного центру було прийнято 247 звернень громадян, що на 61 звернення більше, ніж за тестовий період роботи. З них 168 питань (51,8%) вирішено позитивно, шістьом заявникам (2,4%) надані роз'яснення, 113 питань (45,7%) надіслані до відповідного органу виконавчої влади.

Найчастіше мешканці області звертаються з питань житлово-комунального господарства (33%), соціального захисту (20%), виплати коштів з компенсаційних рахунків вкладникам Ощадбанку колишнього СРСР (14%).

Найбільша кількість звернень надійшла з Сум, Шостки та Ямпільського району.

Серед яскравих прикладів оперативно вирішених питань Альона Мешкова назвала відновлення водопостачання в селі Токарі Сумського району, ввіз газу в села Великописарівського району, вирішення питання щодо отримання вкладень в Ощадбанку, приведення у відповідний стан території колишньої школи № 15 міста Суми, забезпечення жителів Ямпільського району паспортами на велику рогату худобу, відновлення водопостачання в Недригайлівському районі.

«Сумський обласний контактний центр» приймає дзвінки по буднях з 8:00 до 18:00. Звернутися можна за телефонами: 66-33-77 (для сумчан) та 0-800-301-501 (для жителів області). Дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні. 

Детальна інформація на офіційному сайті облдержадміністрації http://state-gov.sumy.ua/

 

Головна | Налагоджуємо комунікацію влади та громадян, аби допомогти кожному | Працюємо для людей | З 1 липня 2012 року підвищено розміри пенсії військовослужбовцям | Соціальні ініціативи Президента в дії | Впроваджуємо соціальні ініціативи Президента | Підвищуємо соціальні гарантії | Реалізуємо соціальні ініціативи Президента – дбаємо про здоров’я дітей | Гідний заробіток – кожному | Осучаснення пенсій – шлях до добробуту громадян | Підвищуємо соціальні виплати | Соціальні гарантії – в дії | Під опікою влади | Одноразова грошова допомога ветеранам до 9 травня зросте удвічі

Дата последнего изменения этого узла 13.08.2012

Hosted by uCoz