03.01.13 |
√Ћ”’≤¬—№ ј –ј…ќЌЌј –јƒј —”ћ—№ ќѓ ќЅЋј—“≤ Ўќ—“≈ — Ћ» јЌЌя —№ќћј —≈—≤я – ≤ Ў ≈ Ќ Ќ я 03.06.2011 √лух≥в ѕро районну програму оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей на 2011 р≥к Ќа виконанн¤ р≥шенн¤ обласноњ ради в≥д 15.04.2011 р. Ђѕро обласну програму оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей на 2011 р≥кї, в≥дпов≥дно до «акону ”крањни Ђѕро оздоровленн¤ та в≥дпочинок д≥тейї та з метою створенн¤ правових, соц≥альних ≥ економ≥чних умов дл¤ належноњ орган≥зац≥њ та проведенн¤ процесу оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей ≥ молод≥, необх≥дних умов дл¤ розвитку мереж≥ заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку, керуючись п.16, ч.1, ст. 43 «акону ”крањни Ђѕро м≥сцеве самовр¤дуванн¤ в ”крањн≥ї, районна рада ¬»–≤Ў»Ћј: 1. «атвердити районну програму оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей на 2011 р≥к (додаЇтьс¤). 2. «алучати до реал≥зац≥њ заход≥в програми оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей ≥ молод≥ п≥дприЇмства р≥зних форм власност≥, розташован≥ на територ≥њ району, громадськ≥, благод≥йн≥ орган≥зац≥њ та фонди шл¤хом включенн¤ в≥дпов≥дних питань до соц≥ально-економ≥чних угод. 3. ќрган≥зац≥ю виконанн¤ цього р≥шенн¤ покласти на в≥дд≥л у справах молод≥ та спорту √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ. 4. онтроль за виконанн¤м цього р≥шенн¤ покласти на пост≥йну ком≥с≥ю районноњ ради з питань молод≥, осв≥ти, культури, охорони здоровТ¤, материнства, дитинства ≥ соц≥ального захисту населенн¤.
√олова ¬.¬.÷юкало
ƒодаток до р≥шенн¤ районноњ ради в≥д 03.06.2011 р.
–айонна програма оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей на 2011 р≥к
2. ѕроблеми, на розв'¤занн¤ ¤ких спр¤мована ѕрограма “урбота про здоров'¤ д≥тей Ї одним з основних показник≥в ставленн¤ держави до проблем п≥дростаючого покол≥нн¤. Ѕезумовно, питанн¤ орган≥зац≥њ зм≥стовного в≥дпочинку та ¤к≥сного оздоровленн¤ д≥тей, учн≥вськоњ та студентськоњ молод≥ Ї одним з основних завдань представник≥в орган≥в влади вс≥х р≥вн≥в. «агальний стан справ у галуз≥ оздоровленн¤ за останн≥ роки св≥дчить про питом≥ здобутки, зб≥льшенн¤ ¤к≥сного компоненту самих оздоровчих послуг, к≥лькост≥ д≥тей, охоплених оздоровчими послугами (¤к загальноњ, так ≥ в розр≥з≥ п≥льгових категор≥й), обс¤г≥в ф≥нансуванн¤ оздоровчих кампан≥й. ѕриЇмно в≥дм≥тити, що впроваджуютьс¤ альтернативн≥ форми в≥дпочинку та оздоровленн¤. ќднозначно позиц≥њ галуз≥ укр≥пилис¤ та стаб≥л≥зувалис¤ з прийн¤тт¤м 4 вересн¤ 2008 року «акону ”крањни Ђѕро в≥дпочинок та оздоровленн¤ д≥тейї, ¤ким затверджен≥ основн≥ визначенн¤, стандарти та напр¤мки розвитку оздоровчих послуг. Ќа загальнодержавному р≥вн≥ не затверджен≥ ѕрограма з оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей, ≥нш≥ нормативно - правов≥ акти, що Ї необх≥дними дл¤ належноњ реал≥зац≥њ «акону ”крањни Ђѕро оздоровленн¤ та в≥дпочинок д≥тейї (з≥ зм≥нами). ƒана ѕрограма покликана створити д≥Ївий механ≥зм дл¤ вир≥шенн¤ зазначених проблем, а також дасть змогу створити стаб≥льне ¤к≥сне п≥дірунт¤ щодо забезпеченн¤ оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей ≥ молод≥ √лух≥вщини у 2011 роц≥. 3. ћета програмићетою програми Ї створенн¤ д≥Ївого механ≥зму орган≥зац≥њ, проведенн¤ оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей √лух≥вщини у 2011 роц≥, ¤кий повинен враховувати соц≥ально-економ≥чн≥, територ≥ально-географ≥чн≥ особливост≥, потреби рег≥ону та бути спр¤мованим на зб≥льшенн¤ ¤к ¤к≥сних, так ≥ к≥льк≥сних показник≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку.
4. ќбірунтуванн¤ шл¤х≥в ≥ засоб≥в розвТ¤занн¤ проблеми, обс¤г≥в та джерел ф≥нансуванн¤; строки виконанн¤ програми–еал≥зац≥¤ заход≥в програми дозволить забезпечити ефективне проведенн¤ оздоровчо Ц в≥дпочинковоњ кампан≥њ 2011 року, а також впровадити в≥дкритий, обТЇктивний та прозорий п≥дб≥р та направленн¤ д≥тей до заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку району, област≥ та ”крањни (додатки 1, 2 до програми). Ўл¤хами вир≥шенн¤ проблематики оздоровчо-виховноњ кампан≥њ Ї: залученн¤ до сп≥впрац≥ орган≥в влади та ≥нших зац≥кавлених стор≥н, враховуючи соц≥ально-економ≥чн≥, географ≥чн≥ особливост≥ рег≥ону та кожноњ окремоњ територ≥альноњ громади; створенн¤ умов доступного та належного р≥вн¤ отриманн¤ послуг з оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей у закладах оздоровленн¤ та в≥дпочинку област≥ вс≥х тип≥в; упровадженн¤ альтернативних форм оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей. ќсновними засобами, що повинн≥ використовуватис¤, Ї: проведенн¤ районних, нарад, сем≥нар≥в, трен≥нг≥в, зас≥дань Ђкруглих стол≥вї щодо орган≥зац≥њ, проведенн¤, анал≥зу та п≥дбитт¤ п≥дсумк≥в оздоровчо-виховноњ кампан≥њ; проведенн¤ заход≥в, спр¤мованих на координац≥ю та контроль за дотриманн¤м вимог та норм проведенн¤ оздоровчо-виховного процесу, д≥¤льн≥стю оздоровчих заклад≥в, упровадженн¤ виховного компоненту; застосуванн¤ та використанн¤ економ≥чно виг≥дних, ефективних, альтернативних форм в≥дпочинку та оздоровленн¤ д≥тей; проведенн¤ ефективноњ ≥нформац≥йноњ кампан≥њ щодо можливостей отриманн¤ оздоровчих послуг, висв≥тленн¤ п≥дготовки, ходу та п≥дсумк≥в щор≥чноњ оздоровчо-виховноњ кампан≥њ на районному та обласному р≥вн¤х; розповсюдженн¤ та обм≥н досв≥дом, застосуванн¤ ефективних ≥нновац≥йних Ївропейських практик щодо проведенн¤ оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей. ¬идатки, пов'¤зан≥ з оздоровленн¤м та в≥дпочинком д≥тей, зд≥йснюютьс¤ за рахунок кошт≥в районного бюджету, вид≥лених в установленому пор¤дку. «а рахунок кошт≥в субвенц≥њ обласного бюджету, вид≥лених в установленому пор¤дку, послуги з оздоровленн¤ та в≥дпочинку надаютьс¤ в≥дпов≥дно до чинного законодавства пор¤дку д≥т¤м, ¤к≥ потребують особливоњ соц≥альноњ уваги та п≥дтримки (д≥т¤м п≥льгових категор≥й), а саме: д≥т¤м-сиротам та д≥т¤м, позбавленим батьк≥вського п≥клуванн¤; д≥т¤м-≥нвал≥дам; д≥т¤м, потерп≥лим в≥д насл≥дк≥в „орнобильськоњ катастрофи; д≥т¤м, ¤к≥ постраждали внасл≥док стих≥йного лиха, техногенних авар≥й, катастроф; д≥т¤м з багатод≥тних с≥мей; д≥т¤м з малозабезпечених с≥мей; талановитим та обдарованим д≥т¤м (переможц¤м та призерам м≥жнародних, всеукрањнських, обласних, районних, ол≥мп≥ад, конкурс≥в, фестивал≥в, змагань, спартак≥ад, в≥дм≥нникам навчанн¤, л≥дерам дит¤чих громадських орган≥зац≥й); д≥т¤м, батьки ¤ких загинули в≥д нещасних випадк≥в на виробництв≥ або п≥д час виконанн¤ службових обовТ¤зк≥в; д≥т¤м прац≥вник≥в агропромислового комплексу та соц≥альноњ сфери села; д≥т¤м, ¤к≥ перебувають на диспансерному обл≥ку.
5. –есурсне забезпеченн¤ ѕрограми
6. ѕерел≥к напр¤м≥в, завдань ≥ заход≥в ѕрограмиЌапр¤мами ѕрограми Ї: зб≥льшенн¤ к≥лькост≥ д≥тей, охоплених орган≥зованими формами оздоровленн¤ та в≥дпочинку; створенн¤ спри¤тливих умов дл¤ розвитку та д≥¤льност≥ заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку вс≥х тип≥в, недопущенн¤ њх закритт¤ та перепроф≥люванн¤; розвиток мереж≥ цих заклад≥в.
7. –езультативн≥ показники¬иконанн¤ ѕрограми дасть можлив≥сть: зб≥льшити принаймн≥ на 5% к≥льк≥сть д≥тей, особливо д≥тей п≥льгових категор≥й, охоплених послугами оздоровленн¤ та в≥дпочинку у 2011 роц≥; п≥дтримати ≥снуюч≥, зб≥льшити мережу, не допустити закритт¤ та перепроф≥люванн¤ заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку; ефективно використати кошти районного бюджету, в тому числ≥ шл¤хом розвитку альтернативних форм оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей; удосконалити механ≥зми сп≥впрац≥, координац≥њ та контролю за орган≥зац≥Їю та проведенн¤м оздоровчо-виховноњ кампан≥њ; створити в≥дкритий, обТЇктивний та прозорий механ≥зм п≥дбору та направленн¤ д≥тей до заклад≥в в≥дпочинку та оздоровленн¤ област≥ та ”крањни. «аходи, конкретн≥ завданн¤ ѕрограми та результативн≥ показники подан≥ в додатку 2 до ѕрограми.
8. оординац≥¤ та контроль за ходом виконанн¤ ѕрограмиѕрограма виконуЇтьс¤ шл¤хом зд≥йсненн¤ њњ заход≥в та завдань в≥дпов≥дними виконавц¤ми. ќрган≥зац≥¤ виконанн¤ ѕрограми покладаЇтьс¤ на в≥дд≥л у справах молод≥ та спорту √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ. —труктурн≥ п≥дрозд≥ли √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ, виконавч≥ ком≥тети с≥льських рад, що Ї учасниками ѕрограми, прот¤гом року зд≥йснюють анал≥з стану њњ реал≥зац≥њ ≥ надають ≥нформац≥ю про виконанн¤ в≥дд≥лу у справах молод≥ та спорту √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ до 10 с≥чн¤ 2012 року. ¬≥дд≥л у справах молод≥ та спорту √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ ≥нформуЇ ”правл≥нн¤ у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥ —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ та √лух≥вську районну раду про х≥д виконанн¤ заход≥в ц≥Їњ програми до 15 с≥чн¤ 2012 року. ƒодаток 1до ѕрограми
ѕќ–яƒќп≥дбору, направленн¤ д≥тей до заклад≥в оздоровленн¤та в≥дпочинку област≥ та ”крањни1. Ќаправленн¤ д≥тей на оздоровленн¤ та в≥дпочинок зд≥йснюЇтьс¤ до заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку област≥ та ”крањни, ¤к≥ визнан≥ переможц¤ми процедури закуп≥вл≥ послуг з оздоровленн¤ за державн≥ кошти. ¬оно проводитьс¤ управл≥нн¤м у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥ —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ, структурними п≥дрозд≥лами у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥ районних державних адм≥н≥страц≥й, в≥дпов≥дно до чинного законодавства з питань закуп≥вл≥ товар≥в, роб≥т та послуг за державн≥ кошти (або до тих заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку област≥, пут≥вки до ¤ких закуповуютьс¤ за рахунок кошт≥в обласного бюджету, що розпод≥л¤ютьс¤ м≥ж м≥стами та районами област≥ зг≥дно з в≥дпов≥дним р≥шенн¤м обласноњ ради). 2. ƒо заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку област≥ та ”крањни направл¤ютьс¤ д≥ти в≥ком в≥д 7 до 17 рок≥в включно таких категор≥й: д≥ти-сироти та д≥ти, позбавлен≥ батьк≥вського п≥клуванн¤; д≥ти-≥нвал≥ди (здатн≥ до самообслуговуванн¤); д≥ти, ¤к≥ потерп≥ли в≥д насл≥дк≥в „орнобильськоњ катастрофи; д≥ти, ¤к≥ постраждали внасл≥док стих≥йного лиха, техногенних авар≥й, катастроф; д≥ти з багатод≥тних с≥мей; д≥ти з малозабезпечених с≥мей (с≥мТњ, ¤к≥ в≥дпов≥дно до чинного законодавства, одержують державну соц≥альну допомогу ¤к малозабезпечен≥); талановит≥ та обдарован≥ д≥ти (переможц≥ та призери м≥жнародних, всеукрањнських, обласних, районних, м≥ських ол≥мп≥ад, конкурс≥в, фестивал≥в, змагань, спартак≥ад, в≥дм≥нники навчанн¤, л≥дери дит¤чих громадських орган≥зац≥й); д≥ти, батьки ¤ких загинули в≥д нещасних випадк≥в на виробництв≥ або п≥д час виконанн¤ службових обовТ¤зк≥в; д≥ти прац≥вник≥в агропромислового комплексу та соц≥альноњ сфери села; д≥ти, ¤к≥ перебувають на диспансерному обл≥ку, на п≥дстав≥ поданих за¤в з урахуванн¤м дати њх поданн¤. 3. ≥льк≥сть пут≥вок розпод≥л¤Їтьс¤ управл≥нн¤м у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥ —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ м≥ж районами або м≥стами обласного значенн¤ пропорц≥йно чисельност≥ д≥тей шк≥льного в≥ку, ¤к≥ мешкають на в≥дпов≥дн≥й територ≥њ. 4. ¬≥дб≥р та направленн¤ д≥тей на оздоровленн¤ зд≥йснюЇтьс¤ в≥дд≥лом у справах молод≥ та спорту √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ, в≥дпов≥дно до категор≥й д≥тей, зазначених у пункт≥ 2 ѕор¤дку п≥дбору, направленн¤ д≥тей до заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку област≥ та ”крањни (дал≥ ѕор¤док), на п≥дстав≥ поданих за¤в, медичних карток з обовТ¤зковою дов≥дкою про стан сан≥тарно-еп≥дем≥олог≥чного нагл¤ду та документ≥в, що п≥дтверджують категор≥ю дитини, виход¤чи з того, що за рахунок кошт≥в обласного та районного бюджет≥в дитина маЇ право на забезпеченн¤ пут≥вкою до заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку лише один раз на р≥к (не враховуючи пришк≥льн≥, проф≥льн≥ табори, табори прац≥ та в≥дпочинку). оп≥њ документ≥в про п≥дтвердженн¤ категор≥њ дитини надаютьс¤ до управл≥нн¤ у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥ —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ та обовТ¤зково засв≥дчуютьс¤ начальником в≥дд≥лу у справах молод≥ та спорту √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ, що направл¤Ї дитину. 5. ¬≥дд≥л у справах молод≥ та спорту √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ, разом з документами, що п≥дтверджують категор≥ю дитини, надають до управл≥нн¤ у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥ —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ список д≥тей за п≥дписом заступника голови районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ, (зг≥дно з розпод≥лом обовТ¤зк≥в) не п≥зн≥ше н≥ж за 5 дн≥в до початку оздоровчоњ зм≥ни (додаток 1 до ѕор¤дку). ќдин прим≥рник оформлених та затверджених списк≥в залишаЇтьс¤ в управл≥нн≥ у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥ —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ, другий передаЇтьс¤ до дит¤чого закладу в≥дпочинку та оздоровленн¤, у ¤кий направл¤Їтьс¤ дитина. 6. ”правл≥нн¤ у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥ —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ на основ≥ наданих списк≥в складаЇ два прим≥рники списк≥в, один з ¤ких передаЇтьс¤ до закладу оздоровленн¤ та в≥дпочинку, другий залишаЇтьс¤ в управл≥нн≥ у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥ —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ за встановленою формою (додаток 2 до ѕор¤дку). 7. ѕрињзд та в≥дТњзд д≥тей на оздоровленн¤ до заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку област≥ орган≥зовують районн≥ державн≥ адм≥н≥страц≥њ. ƒоставку д≥тей на оздоровленн¤ до заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку ”крањни та њх поверненн¤ у зворотному напр¤мку орган≥зовуЇ управл≥нн¤ у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥ —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ. 8. ¬итрати на проњзд д≥тей до заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку зд≥йснюютьс¤ за рахунок кошт≥в батьк≥в, благод≥йних орган≥зац≥й та ≥нших джерел, не заборонених чинним законодавством. 9. ” раз≥ направленн¤ д≥тей на оздоровленн¤ та в≥дпочинок до заклад≥в оздоровленн¤ та в≥дпочинку ”крањни управл≥нн¤ у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥ —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ пов≥домл¤Ї адм≥н≥страц≥ю закладу оздоровленн¤ та в≥дпочинку про к≥льк≥сть д≥тей, час ≥ дату прињзду та в≥дТњзду за 5 дн≥в до зањзду групи д≥тей на оздоровленн¤. 10. «аклад оздоровленн¤ та в≥дпочинку у денний терм≥н п≥сл¤ прибутт¤ д≥тей на в≥дпочинок пов≥домл¤Ї управл≥нн¤ у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥ —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ про њх фактичну к≥льк≥сть. 11. ” раз≥ неприбутт¤ дитини на в≥дпочинок або нев≥дпов≥дност≥ документ≥в, зазначеним у п.4 цього ѕор¤дку, у денний терм≥н проводитьс¤ зам≥на дитини. 12. ƒокументи, зазначен≥ в додатку 3 до ѕор¤дку, збер≥гаютьс¤ в управл≥нн≥ у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥ —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ, в≥дд≥л≥ у справах молод≥ та спорту √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ, прот¤гом трьох рок≥в. 13. ¬≥дд≥л з питань с≥мТњ та молод≥ управл≥нн¤ у справах с≥мТњ, д≥тей ≥ молод≥ —умськоњ обласноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ в 10-денний терм≥н п≥сл¤ зак≥нченн¤ оздоровчоњ або в≥дпочинковоњ зм≥ни подаЇ до бухгалтер≥њ управл≥нн¤ ф≥нансовий зв≥т про використанн¤ пут≥вок на орган≥зац≥ю оздоровленн¤ д≥тей у дит¤чому заклад≥ оздоровленн¤ та в≥дпочинку (додаток 4 до ѕор¤дку). 14. Ќачальник в≥дд≥лу у справах молод≥ та спорту √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ несе повну матер≥альну в≥дпов≥дальн≥сть за нец≥льове використанн¤ пут≥вки на оздоровленн¤ та в≥дпочинок у розм≥р≥ повноњ њњ вартост≥.
ƒодаток 1до ѕор¤дку Ўтамп орган≥зац≥њ —ѕ»—ќд≥тей ___________________________________ району, ¤к≥ направл¤ютьс¤ на в≥дпочинок та оздоровленн¤ до на ___________________зм≥ну з _________________20___ р. до _________________20__р.
«аступник голови райдержадм≥н≥страц≥њ, _______________ _____________ (п≥дпис) (≥н≥ц≥али та пр≥звище)
ƒодаток 2до ѕор¤дку
Ўтамп орган≥зац≥њ —ѕ»—ќд≥тей ___________________________________ област≥, ¤к≥ направл¤ютьс¤ на оздоровленн¤ до на ___________________зм≥ну з _________________20__ р. до _________________20__р
Ќачальник в≥дд≥лу у справах молод≥ та спорту райдержадм≥н≥страц≥њ _______________ _____________ (п≥дпис) (≥н≥ц≥али та пр≥звище)
ƒиректор дит¤чого оздоровчого закладу _______________ _____________ (п≥дпис) (≥н≥ц≥али та пр≥звище)
ƒодаток 3до ѕор¤дку
ѕерел≥к документ≥в дл¤ отриманн¤ пут≥вки до оздоровчих заклад≥в
ƒодаток 4до ѕор¤дку
‘≥нансовий зв≥тпро використанн¤ пут≥вок до ________________________________________
на ___________________зм≥ну з _________________20__ р. до _________________20__р
—писок д≥тей додаЇтьс¤.
Ќачальник в≥дд≥лу у справах молод≥ та спорту райдержадм≥н≥страц≥њ _______________ ____________ (п≥дпис) (≥н≥ц≥али та пр≥звище)
ƒодаток 2до ѕрограми
«аходи, завданн¤ та результативн≥ показники з оздоровленн¤ та в≥дпочинку д≥тей на 2011 р≥к
|
ƒата последнего изменени¤ этого узла 12.08.2006