Про  програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства Глухівського району на 2011-2014 роки

03.01.13

 

ГЛУХІВСЬКА РАЙОННА РАДА СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ШОСТЕ СКЛИКАННЯ

сьома СЕСІЯ

 

   Р І Ш Е Н Н Я 

03.06.2011                                                                   Глухів

 

Про  програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства Глухівського району на 2011-2014 роки

На підставі Закону України «Про Загальнодержавну програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки» та з метою технічного переоснащення житлово-комунального господарства  наближення до зменшення показників використання енергетичних і матеріальних ресурсів на виробництво житлово-комунальних послуг, створення програми першочергових та перспективних заходів і завдань з розвитку житлово-комунального господарства  відповідно до рішення Сумської обласної ради від 15.04.2011 «Про Обласну програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2011-2014 роки», керуючись п. 16 ч. 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада ВИРІШИЛА: 

         1. Затвердити районну програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства Глухівського району на 2011-2014 роки (додається).

         2. Організацію виконання даного рішення покласти на Глухівську районну державну адміністрацію.

         3. Рекомендувати виконавчим комітетам сільських та селещних рад забезпечити виконання заходів районної програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства Глухівського району на 2011-2014 роки.

            4.Рішення районної ради від 30.03.2005 року «Про програму  реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2005-2010 роки» вважити таким, що втратило чинність.  

         5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну
комісію районної ради з питань промисловості, будівництва, транспорту,
зв’язку, торгівлі і розвитку підприємництва.

 

Голова                                                                                                                          В.В.Цюкало


 

                                Додаток

                                       до рішення районної ради

                                       від 03.06.2011 р.

  

ПРОГРАМА

 реформування і розвитку житлово-комунального господарства Глухівського району на 2011-2014 роки

 

1. ПАСПОРТ

Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства Глухівського району на 2011-2014 роки

 

1

Ініціатор розроблення програми

Глухівська районна державна адміністрація

2

Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми

Рішення Сумської обласної ради від 15.04.2011 року

3

Розробник програми

Відділ архітектури, містобудування та житлово-комунального господарства Глухівської районної державної адміністрації

4

Відповідальний виконавець програми

Відділ архітектури, містобудування та житлово-комунального господарства Глухівської районної державної адміністрації

5

Учасники програми

Виконавчі комітети сільських, селищних рад

6

Термін реалізації програми

2011-2014 роки

7

Етапи виконання програми

Один етап (4 роки)

8

Перелік місцевих бюджетів, які беруть у виконанні програми

Районний бюджет, бюджети сільських та селищних рад

9

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, усього, у тому числі:

24022,988 тис. грн..

9.1

кошти державного бюджету

18215,99 тис. грн..

 

кошти місцевого бюджету

5379,95 тис. грн..

 

кошти інших джерел

427,048 тис. грн..

 

2. Загальні положення

         Виконання Програми передбачає підвищення ефективності та надійності функціонування житлово-комунальних систем життєзабезпечення населення, поліпшення якості житлово-комунальних послуг з одночасним зниженням нераціональних витрат в процесі реформування галузі на території району.

         Реалізація державної політики у житлово-комунальній галузі здійснюється відповідно до Загальнодержавної програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009-2014 роки, затвердженої Законом України від 14 червня 2009 року №1511-VІ та інших законодавчих інформативно-правових актів.

 

3. Сучасний стан житлово-комунального

господарства району.

         Глухівський район розташований на північному сході Сумської області, на лівобережжі р. Десни та займає площу в 1161м2 і відноситься до групи поліських районів.

         Район межує:

         - на сході з Курською та з Брянською областями Російської Федерації;

         - на заході з Кролевецьким  районом Сумської області;

         - на півночі з Ямпільським і Шосткинським районами Сумської області;

         - на півдні з Путивльським районом Сумської області.

         Через Глухівський район пролягають автошляхи Москва – Київ, Суми – Шостка.

         На території району створені і діють 31 сільська та 2 селищні ради, які об’єднують 86 сільських населених пунктів і 2 селища міського типу.

         В районі проживає 26643 населення.

         За останні роки в житлово-комунальному господарстві накопичилось багато проблем, що потребують негайного вирішення. Якщо на даному етапі не вжити своєчасних заходів щодо їх вирішення, житлово-комунальне господарство району може зазнати катастрофічних наслідків, призвести до виникнення аварійних ситуацій в інженерних мережах, погіршення стану житлового фонду, збільшення обсягів ремонтних робіт для їх відновлення, погіршення санітарного стану та благоустрою району, збільшення видатків з бюджетів усіх рівнів.

         Протяжність сільських водогонів складає 263км, з яких 220,6км передані на баланс сільських, селищних рад. Кількість свердловин на території району налічує 167шт., з яких 42 підлягають тампонажу (додаток 2, табл.1).

         Більша частина обладнання водопровідної мережі та насосних агрегатів водовідведення відпрацювали свій термін експлуатації, що призводить до підвищених витрат електроенергії та збільшення собівартості перекачування стоків.

         На сьогодні технічний стан систем водопостачання та водовідведення потребує значного покращення. До 80% артезіанських свердловин, водопровідних мереж експлуатуються понад 40 років. Враховуючи те, що вартість електричної енергії становить основну частину собівартості води господарсько-питного призначення, вирішення питань енергозбереження є однією з центральних проблем модернізації водопровідно-каналізаційного господарства (додаток 2, табл. 6).

         Ще складніша ситуація з утилізацією твердих побутових відходів у сільських населених пунктах. На території району для санкціонованих сміттєзвалищ відведено територію загальною площею – 17,17га, кількість таких звалищ налічує 51 одиницю, але не одне сміттєзвалище не паспортизоване. Збір та вивезення твердих побутових відходів з індивідуального сектора сільських населених пунктів здійснюється, як правило, стихійно. Що призводить до утворення стихійних сміттєзвалищ. У кожній сільській та селищній раді постає питання щодо організованого (планового) вивезення сміття та утримання територій сміттєзвалищ згідно санітарних вимог (додаток 4, табл.2). 

4. Мета та цілі Програми.

         1. Мета Програми полягає в забезпеченні реформування житлово-комунального господарства, підвищенні ефективності та надійності його функціонування, забезпеченні сталого розвитку для задоволення потреб населення і господарського комплексу в житлово-комунальних послугах відповідно до встановлених нормативів і національних стандартів.

         Реформування житлово-комунального господарства району здійснюється шляхом:

         - задоволення потреб усіх споживачів в економічно доступних житлово-комунальних послугах належного рівня та якості, що відповідає вимогам державних стандартів;

         - створення умов для надійного і безпечного надання житлово-комунальних послуг за доступними цінами, що стимулюють енергозбереження;

         - раціональне використання матеріальних ресурсів та енергоносіїв, зниження нераціональних витрат та втрат при виробництві послуг;

         - відновлення аварійних обєктів комунального господарства;

         - гласність, громадський контроль, прозорість та участь громадян у прийнятті рішень з питань реформування та розвитку житлово-комунального господарства, інформування населення органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень щодо основних принципів та завдань державної політики у сфері житлово-комунального господарства;

         - стимулювання інноваційної, інвестиційної та енергозберігаючої активності суб’єктів господарювання;

         - підвищення енергоефективності галузі шляхом зменшення обсягів втрат паливно-енергетичних ресурсів, зниження енергоємності виробництва окремих видів послуг.

         2. Передбачається здійснення заходів Програми в таких сферах:

         - формування державної житлової політики;

         - утримання будинків, споруд і прибудинкових територій, у тому числі проведення реконструкції застарілого житлового фонду;

         - надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення;

         - ремонту приміщень, будинків, споруд;

         - благоустрою населених пунктів.

 

5. Основні завдання Програми та засоби,

необхідні для їх виконання.

Основними завданнями Програми є:

- завершення розроблення ефективної сучасної системи управління, впорядкування відносин власності, визначення замовників житлово-комунальних послуг;

- органи місцевого самоврядування забезпечують інвентаризацію та управління об’єктами житлово-комунального господарства та майновими комплексами;

- технічне переоснащення житлово-комунального господарства, скорочення питомих показників, використання енергетичних і матеріальних ресурсів, необхідних для виробництва (надання) житлово-комунальних послуг, у тому числі створення дієвого і прозорого механізму стимулювання використання альтернативних джерел енергії та видів палива (додаток 1);

- залучення громадськості до процесів формування житлової політики та реформування житлово-комунального послуг;

- створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (додаток 5).

 

6. Фінансове забезпечення

Фінансово-економічне забезпечення Програми здійснюється за рахунок коштів державного, обласного бюджетів, бюджетів місцевих рад та інших джерел не заборонених законодавством.

Орієнтований обсяг фінансового забезпечення виконання завдань Програми наведено в додатку до неї (додаток 1,2,3,4,5).

 

7. Очікуванні результати

Виконання Програми дасть можливість:

- забезпечити реалізацію державної політики у сфері житлово-комунального господарства;

- зробити доступними послуги з тепло- і водопостачання для населення і підприємств за умов їх своєчасної оплати;

- створити сприятливі умови для накопичення інвестиційних ресурсів з метою технічного переоснащення підприємств житлово-комунального господарства та розвитку комунальної інфраструктури;

- створити сприятливі умови для залучення позабюджетних коштів у розвиток об’єктів житлово-комунального господарства та ефективний

механізм подальшого його реформування із залученням іноземних інвестицій, коштів фізичних і юридичних осіб;

- забезпечити поступове виведення з експлуатації аварійних житлових будинків та відбудову аварійних об’єктів комунального господарство на умовах фінансування з державного та місцевих бюджетів;

- забезпечити надання населенню житлово-комунальних послуг належної якості відповідно до вимог національних стандартів;

- забезпечити прозорість у формуванні тарифної та цінової політики на житлово-комунальні послуги;

- забезпечити захист справ споживачів, їх своєчасне інформування з питань своїх прав і обов’язків.  

8. Координація та контроль за ходом

виконання Програми

 

Організацію виконання заходів Програми, координацію діяльності, загальний контроль та моніторинг стану реформування житлово-комунального господарства здійснює відділ архітектури, містобудування та житлово-комунального господарства глухівської районної державної адміністрації.

 

Головна

Дата последнего изменения этого узла 12.08.2006

Hosted by uCoz