ѕро заснуванн¤ позашк≥льного комунального закладу Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради

03.01.13

 

 

                   

 

√Ћ”’≤¬—№ ј –ј…ќЌЌј –јƒј —”ћ—№ ќѓ ќЅЋј—“≤

Ўќ—“≈ — Ћ» јЌЌя

„етверта  —≈—≤я 

– ≤ Ў ≈ Ќ Ќ я 

28.01.2011                                                                  √лух≥в

 

ѕро заснуванн¤ позашк≥льного комунального закладу Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради

          « метою законодавчого врегулюванн¤ правового статусу районного будинку творчост≥ школ¤р≥в, створенн¤ необх≥дних умов дл¤ реал≥зац≥њ державноњ пол≥тики у сфер≥ позашк≥льноњ осв≥ти в район≥, в≥дпов≥дно до Ѕюджетного кодексу ”крањни, «акон≥в ”крањни Ђѕро осв≥туї, Ђѕро позашк≥льну осв≥туї, Ђѕро спри¤нн¤ соц≥альному становленню та розвитку молод≥ в ”крањн≥ї, постанови  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 06.05.2001 року є433 Ђѕро затвердженн¤ перел≥ку тип≥в позашк≥льних навчальних заклад≥в ≥ ѕоложенн¤ про позашк≥льний навчальний закладї, керуючись ст. 43 «акону ”крањни Дѕро м≥сцеве самовр¤дуванн¤ в ”крањн≥Ф районна рада ¬»–≤Ў»Ћј: 

1.     «аснувати позашк≥льний комунальний заклад Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради, утвореного внасл≥док припиненн¤ через реорган≥зац≥ю шл¤хом перетворенн¤ районного Ѕудинку творчост≥ школ¤р≥в. 

2.     «атвердити —татут, структуру, чисельн≥сть та штатний розпис позашк≥льного комунального закладу Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради /додатки 1, 2/.  

3.     ѕередати позашк≥льний комунальний заклад Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради в оперативне управл≥нн¤ в≥дд≥лу осв≥ти райдержадм≥н≥страц≥њ.

4.     ƒоручити директору позашк≥льного комунального закладу Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради провести державну реЇстрац≥ю позашк≥льного комунального закладу Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради в установленому законодавством пор¤дку.

5.     ”тримувати позашк≥льний комунальний заклад Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради за рахунок кошт≥в районного бюджету. 

6.    ¬становити, що у раз≥ п≥двищенн¤ розм≥ру м≥н≥мальноњ зароб≥тноњ плати, посадов≥ оклади прац≥вник≥в позашк≥льного комунального закладу Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради обраховуютьс¤ в≥дпов≥дно до тарифних розр¤д≥в виход¤чи з розм≥ру м≥н≥мальноњ зароб≥тноњ плати встановленого чинним законодавством. 

7.    Ќадати право директору позашк≥льного комунального закладу Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради встановлювати прац≥вникам надбавки за складн≥сть ≥ напружен≥сть в робот≥ в залежност≥ в≥д особистого внеску в межах фонду оплати прац≥ закладу. 

8.      онтроль за виконанн¤м цього р≥шенн¤ покласти на пост≥йну ком≥с≥ю районноњ ради з питань молод≥, осв≥ти, культури, охорони здоровТ¤, материнства, дитинства ≥ соц≥ального захисту населенн¤. 

 

√олова                                                                                                            ¬.¬.÷юкало

 

ƒодаток 1

до р≥шенн¤ районноњ ради

в≥д  28.01.2011 р.

                                                                   

— “ ј “ ” “

позашк≥льного комунального закладу

Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї

√лух≥вськоњ районноњ ради

 

1. «ј√јЋ№Ќ≤ ѕќЋќ∆≈ЌЌя. 

1.1.ѕозашк≥льний комунальний заклад Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради (дал≥ за текстом Ђ«акладї) Ї неприбутковим позашк≥льним навчальним закладом, ¤кий зд≥йснюЇ навчанн¤ ≥ вихованн¤ громад¤н у позаурочний та позанавчальний час та Ї сп≥льною власн≥стю територ≥альних громад с≥л, селищ √лух≥вського району. ѕозашк≥льний комунальний заклад Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради Ї правонаступником районного Ѕудинку творчост≥ школ¤р≥в.

1.2 «асновником «акладу Ї √лух≥вська районна рада.

1.3. ћ≥сцезнаходженн¤ «акладу: 41462, —умська область, √лух≥вський район,

с. Ѕанич≥, вул. ћурашка, 171-б.

ѕовне найменуванн¤ «акладу: ѕозашк≥льний комунальний заклад Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради.

—корочене найменуванн¤:  « –Ѕ“Ў.

1.4. «аклад Ї юридичною особою, маЇ печатку, штампи, ≥дентиф≥кац≥йний код, може мати самост≥йний баланс, рахунок в установ≥ банку, зображенн¤ логотипу, емблему, прапор.

1.5. «аклад у своњй д≥¤льност≥ керуЇтьс¤  онституц≥Їю ”крањни та законами  ”крањни,  указами ѕрезидента  ”крањни  та  постановами   ¬ерховноњ   –ади   ”крањни, прийн¤тими в≥дпов≥дно  до   онституц≥њ  та закон≥в ”крањни,  актами  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в  ”крањни,  наказами ћќЌ та актами  ≥нших  центральних  ≥ м≥сцевих орган≥в виконавчоњ влади та орган≥в  м≥сцевого  самовр¤дуванн¤, ѕоложенн¤м про позашк≥льний навчальний заклад, а також цим —татутом.

1.6. ћова навчанн¤ ≥ вихованн¤ у «аклад≥ визначаЇтьс¤  онституц≥Їю ”крањни та в≥дпов≥дним законом ”крањни.

 

2. ќ–√јЌ≤«ј÷≤…Ќќ-ѕ–ј¬ќ¬≤ «ј—јƒ» ƒ≤яЋ№Ќќ—“≤ 

2.1. «аклад проводить навчально-виховну, ≥нформац≥йно-методичну, орган≥зац≥йно-масову, навчально-тренувальну та туристсько-спортивну роботу.

ќсновн≥ завданн¤ «акладу:

вихованн¤ громад¤нина ”крањни;

в≥льний розвиток особистост≥ та формуванн¤ њњ соц≥ально-громадського досв≥ду;

      - вихованн¤ у   вихованц≥в,   учн≥в   ≥   слухач≥в   поваги  до  онституц≥њ ”крањни,  прав ≥ свобод людини та громад¤нина, почутт¤ власноњ г≥дност≥, в≥дпов≥дальност≥ перед законом за своњ д≥њ;
      - вихованн¤ у вихованц≥в,  учн≥в ≥ слухач≥в патр≥отизму, любов≥ до ”крањни,  поваги до народних  звичањв,  традиц≥й,  нац≥ональних ц≥нностей ”крањнського народу, а також ≥нших нац≥й ≥ народ≥в;
      - вихованн¤ у   вихованц≥в,   учн≥в   ≥   слухач≥в  шанобливого ставленн¤ до родини та людей похилого в≥ку;

     - створенн¤ умов дл¤ творчого,  ≥нтелектуального,  духовного  ≥ ф≥зичного розвитку вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в;

      - формуванн¤   у  вихованц≥в,  учн≥в  ≥  слухач≥в  св≥домогой в≥дпов≥дального   ставленн¤   до  власного  здоров'¤  та  здоров'¤ оточуючих, навичок безпечноњ повед≥нки;

      - задоволенн¤ осв≥тньо-культурних  потреб  вихованц≥в,  учн≥в ≥ слухач≥в,  ¤к≥  не  забезпечуютьс¤  ≥ншими  складовими   структури осв≥ти;

      - задоволенн¤ потреб    вихованц≥в,    учн≥в   ≥   слухач≥в   у профес≥йному самовизначенн≥ ≥ творч≥й самореал≥зац≥њ;

      - пошук, розвиток   та   п≥дтримка   зд≥бних,   обдарованих   ≥ талановитих вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в;

      - вдосконаленн¤ ф≥зичного розвитку вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в,  п≥дготовка спортивного резерву дл¤ зб≥рних команд ”крањни з р≥зних вид≥в спорту;

      - орган≥зац≥¤ дозв≥лл¤ вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в, пошук його нових форм; проф≥лактика бездогл¤дност≥, правопорушень;

      - вихованн¤ в учасник≥в навчально-виховного  процесу  св≥домого тавленн¤ до власноњ безпеки та безпеки оточуючих;

      - формуванн¤ здорового   способу   житт¤  вихованц≥в,  учн≥в  ≥ слухач≥в;

    - зд≥йсненн¤ ≥нформац≥йно-методичноњ  та  орган≥зац≥йно-масовоњ роботи.
2.2. «аклад може входити до складу навчально-виховних комплекс≥в, навчально-виховних обТЇднань з дошк≥льними, загальноосв≥тн≥ми та ≥ншими навчальними закладами.

2.3. «аклад працюЇ за р≥чним планом роботи, затвердженим головою √лух≥вськоњ районноњ ради та погодженим начальником в≥дд≥лом осв≥ти райдержадм≥н≥страц≥њ.

2.4. Ќавчально-виховний процес у «аклад≥ зд≥йснюЇтьс¤ за типовими навчальними планами ≥ програмами, а також за авторськими планами ≥ програмами, розробленими педагог≥чними прац≥вниками «акладу ≥ затвердженими начальником в≥дд≥лу осв≥ти райдержадм≥н≥страц≥њ. Ќавчальн≥ програми Ї однопроф≥льн≥ ≥ комплексн≥.

2.5.—ередн¤ наповнюван≥сть гуртк≥в, груп секц≥й, в≥дд≥лень, в≥дд≥л≥в,  студ≥й та ≥нших творчих обТЇднань становить, ¤к правило, 10-15 вихованц≥в.

√урток - це обТЇднанн¤ вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в в≥дпов≥дно до њх нахил≥в, зд≥бностей, ≥нтерес≥в до конкретного виду д≥¤льност≥ з урахуванн¤м њх в≥ку, психоф≥зичних особливостей, стану здоровТ¤.

√рупа - це складова гуртка, в≥дд≥лу, в≥дд≥ленн¤ або ≥ншого творчого обТЇднанн¤ одного проф≥лю.

—екц≥¤ - це обТЇднанн¤ вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в дл¤ проведенн¤ досл≥дницькоњ, пошуковоњ та експериментальноњ роботи з р≥зних проблем науки, техн≥ки, мистецтва, а також за спортивно-техн≥чним, туристсько-краЇзнавчим або ≥ншим напр¤мом д≥¤льност≥.

            —туд≥¤ - це обТЇднанн¤ вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в з р≥зних вид≥в або жанр≥в мистецтва: музичного, вокально-хорового, театрального,

хореограф≥чного, фольклорного, фольклорно-етнограф≥чного, акторського, образотворчого, декоративно-ужиткового, к≥но-, в≥део-, фотоаматорського, л≥тературно-творчого, композиторського.

2.6.Ќаповнюван≥сть окремих гуртк≥в, груп, секц≥й, в≥дд≥лень, в≥дд≥л≥в,  студ≥й та ≥нших обТЇднань установлюЇ директор районного будинку творчост≥ школ¤р≥в залежно в≥д проф≥лю, навчальних план≥в, програм та можливостей орган≥зац≥њ навчально-виховного, тренувального процесу, р≥вн¤ майстерност≥ вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в ≥ становить не б≥льш ¤к 25 вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в.

2.7. ѕрийом до «акладу зд≥йснюЇтьс¤ прот¤гом навчального року (залежно в≥д комплектуванн¤ гуртк≥в, груп та ≥нших творчих обТЇднань) за бажанн¤м вихованц≥в, учн≥в, слухач≥в ≥ за згодою батьк≥в або ос≥б, ¤к≥ њх зам≥нюють, ¤к на безконкурсн≥й основ≥, так ≥ за конкурсом, умови ¤кого розробл¤Ї «аклад.

2.8. ѕрийом вихованц≥в,   учн≥в   ≥   слухач≥в   до  «акладу дл¤ одержанн¤ профес≥йноњ,  спец≥альноњ осв≥ти зд≥йснюЇтьс¤ на п≥дстав≥ за¤ви батьк≥в або ос≥б, ¤к≥ њх зам≥нюють.

2.9. ƒл¤ зарахуванн¤  учн≥в  до  туристсько-спортивних,  хореограф≥чних об'Їднань, початкових спец≥ал≥зованих мистецьких навчальних заклад≥в потр≥бна дов≥дка медичного закладу про в≥дсутн≥сть  у  них  протипоказань  дл¤  зан¤ть  у  зазначених навчальних закладах.

2.10. ƒо «акладу зараховуютьс¤ вихованц≥, учн≥ ≥ слухач≥,  ¤к правило,  в≥ком в≥д 5 до 18 рок≥в.

2.11. Ќавчально-виховний процес  у «аклад≥ зд≥йснюЇтьс¤ диференц≥йовано (в≥дпов≥дно до ≥ндив≥дуальних можливостей, ≥нтерес≥в, нахил≥в, зд≥бностей вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в з урахуванн¤м њхнього в≥ку, психоф≥зичних особливостей стану здоровТ¤) з використанн¤м р≥зних орган≥зац≥йних форм роботи: зан¤тт¤, гурткова робота, урок, лекц≥¤, ≥ндив≥дуальне зан¤тт¤, конференц≥¤, сем≥нар, читанн¤, в≥кторина, концерт, змаганн¤, навчально-тренувальн≥ зан¤тт¤, репетиц≥¤, пох≥д, екскурс≥¤, експедиц≥¤, практична робота в лаборатор≥¤х, майстерн¤х, теплиц¤х, на науково-досл≥дницьких земельних д≥л¤нках, с≥льськогосподарських та промислових п≥дприЇмствах, на природ≥, а також з використанн¤м ≥нших форм, передбачених —татутом  «акладу.

2.12. Ќавчальний р≥к у «аклад≥ починаЇтьс¤  1 вересн¤.

2.13.  омплектуванн¤ гуртк≥в, груп та ≥нших творчих обТЇднань зд≥йснюЇтьс¤ у пер≥од з 1 вересн¤ по 15 вересн¤, ¤кий вважаЇтьс¤ робочим часом кер≥вника гуртка, групи  або ≥ншого творчого обТЇднанн¤.

2.14. ” кан≥кул¤рн≥, вих≥дн≥ та св¤тков≥ дн≥ «аклад працюЇ за окремим планом, затвердженим директором .

2.15. «аклад створюЇ безпечн≥ умови навчанн¤, вихованн¤ та прац≥. “ривал≥сть одного зан¤тт¤ (уроку) в «аклад≥ визначаЇтьс¤ навчальними планами ≥ програмами з урахуванн¤м психоф≥зичного розвитку та допустимого навантаженн¤ дл¤ р≥зних в≥кових категор≥й ≥ становить дл¤ вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в: 

            в≥ком в≥д 5 до 6 рок≥в Ц 30 хвилин;

            в≥ком в≥д 6 до 7 рок≥в Ц 35 хвилин;

            старшого в≥ку - 45 хвилин.

 оротк≥ перерви м≥ж зан¤тт¤ми (уроками) Ї робочим часом кер≥вника гуртка, групи або ≥ншого творчого обТЇднанн¤ ≥ визначаЇтьс¤ режимом щоденноњ роботи «акладу.

2.16. √уртки, групи та  ≥нш≥ творч≥ обТЇднанн¤ «акладу класиф≥куютьс¤ за трьома р≥вн¤ми:

            початковий р≥вень Цтворче обТЇднанн¤, д≥¤льн≥сть ¤ких спр¤мована на загальний розвиток вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в, ви¤вленн¤ њхн≥х зд≥бностей та обдарувань, прищепленн¤ ≥нтересу до творчоњ д≥¤льност≥;

            основний р≥вень Ц творч≥ обТЇднанн¤, ¤к≥ розвивають ≥нтереси вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в, дають њм знанн¤, практичн≥ ум≥нн¤ та навики, задовольн¤ють потреби у профес≥йн≥й ор≥Їнтац≥њ;

            вищий р≥вень Ц творч≥ обТЇднанн¤ за ≥нтересами дл¤ зд≥бних ≥ обдарованих вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в.

¬≥дпов≥дно до р≥вн¤ класиф≥кац≥њ визначаютьс¤ мета ≥ перспективи д≥¤льност≥ гуртк≥в, груп та ≥нших творчих обТЇднань, њх чисельний склад, обираЇтьс¤ програма.

2.17. ѕ≥д час навчанн¤ у «аклад≥ учнев≥, ¤кий склав квал≥ф≥кац≥йн≥ ≥спити, в установленому пор¤дку видаЇтьс¤ св≥доцтво (посв≥дченн¤) про присвоЇнн¤ квал≥ф≥кац≥њ, розр¤ду, класу, категор≥њ за профес≥Їю.

2.18. «аклад орган≥зовуЇ роботу своњх гуртк≥в, груп та ≥нших творчих обТЇднань у прим≥щенн¤х загальноосв≥тн≥х шк≥л району.

2.19. «аклад проводить ≥нформац≥йно-методичну роботу, спр¤мовану на вдосконаленн¤ програм, зм≥сту, форм ≥ метод≥в д≥¤льност≥ гуртк≥в, груп та ≥нших творчих обТЇднань.

2.20. ” «аклад≥ можуть функц≥онувати методичн≥ обТЇднанн¤ за напр¤мками д≥¤льност≥ гуртк≥в, груп та ≥нших творчих обТЇднань, що охоплюють педагог≥чних прац≥вник≥в певного профес≥йного спр¤муванн¤. ћетодичн≥ обТЇднанн¤ створюютьс¤ дл¤ координац≥њ науково-методичноњ, орган≥зац≥йноњ та практичноњ д≥¤льност≥ «акладу з питань здобутт¤ вихованц¤ми, учн¤ми, слухачами позашк≥льноњ осв≥ти за р≥зними напр¤мами. ¬≥дд≥ли створюютьс¤ за на¤вност≥ груп одного або к≥лькох спор≥днених напр¤м≥в. ¬≥дд≥ленн¤ створюютьс¤ за видами гуртк≥в, секц≥й та ≥нших творчих обТЇднань або за напр¤мами позашк≥льноњ осв≥ти.

2.21. « метою вдосконаленн¤ системи навчанн¤ та вихованн¤ у «аклад≥ створюютьс¤ методичн≥ ради, до складу ¤ких вход¤ть педагог≥чн≥ прац≥вники цього «акладу та ≥нш≥ учасники навчально-виховного процесу.

2.22. «аклад створюЇ в≥дпов≥дн≥ умови дл¤ п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ педагог≥чних прац≥вник≥в за напр¤мами позашк≥льноњ роботи. ѕ≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ проводитьс¤ у форм≥ курс≥в, сем≥нар≥в ≥ за ≥ншими орган≥зац≥йними формами. 

2.23. «аклад надаЇ ≥нформац≥йно-методичну допомогу педагог≥чним колективам, навчальним закладам району, молод≥жним, дит¤чим та громадським орган≥зац≥¤м.

2.24. «аклад з метою визначенн¤ р≥вн¤ практичноњ п≥дготовки вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в проводить орган≥зац≥йно-масову роботу у форм≥ конференц≥њ, концертну, змаганн¤х, походу, екскурс≥й, експедиц≥й, навчально-тренувального збору та в ≥нших формах, передбачених —татутом «акладу.

2.25. «а результатами навчанн¤ випускникам, ¤к≥ в установленому пор¤дку склали квал≥ф≥кац≥йн≥ ≥спити «аклад видаЇ в≥дпов≥дн≥ документи про профес≥йну, спец≥альну, позашк≥льну осв≥ту в пор¤дку, встановленому ћќЌ. «разки документ≥в про позашк≥льну осв≥ту затверджуютьс¤  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни. ¬иготовленн¤ документ≥в про позашк≥льну осв≥ту зд≥йснюЇтьс¤ за рахунок кошт≥в районного бюджету.

 

3. ”„ј—Ќ» » Ќј¬„јЋ№Ќќ-¬»’ќ¬Ќќ√ќ ѕ–ќ÷≈—” «ј Ћјƒ”. 

3.1. ”часниками навчально-виховного процесу в «аклад≥ Ї:

            - вихованц≥, учн≥, слухач≥;

          - директор «акладу;

          - педагог≥чн≥ прац≥вники, психологи, соц≥альн≥ педагоги, б≥бл≥отекар≥, спец≥ал≥сти, залучен≥ до навчально-виховного процесу;

- батьки, або особи, ¤к≥ њх зам≥нюють.

3.2. ¬ихованц≥, учн≥ ≥ слухач≥ «акладу мають гарантоване державою право на:

            здобутт¤ позашк≥льноњ осв≥ти в≥дпов≥дно до њхн≥х зд≥бностей, обдарувань, уподобань та ≥нтерес≥в;

            навчанн¤ у к≥лькох гуртках, групах та ≥нших творчих обТЇднанн¤х у «аклад≥;

            безпечн≥ та нешк≥длив≥ умови навчанн¤ та прац≥;

            участь у р≥зних видах навчальноњ та науково-практичноњ роботи, у конференц≥¤х, ол≥мп≥адах, спортивних змаганн¤х, виставках, конкурсах та ≥нших масових заходах;

            представленн¤ в органах громад¤нського самовр¤дуванн¤ «акладу;  

            в≥льне вираженн¤ погл¤д≥в, переконань;

            захист в≥д будь-¤ких форм експлуатац≥њ, псих≥чного ≥ ф≥зичного, насильства, в≥д д≥й педагог≥чних та ≥нших прац≥вник≥в, ¤к≥ порушують њхн≥ права, принижують честь ≥ г≥дн≥сть.

3.3.¬ихованц≥, учн≥ ≥ слухач≥ «акладу зобов'¤зан≥:

            оволод≥вати знанн¤ми, вм≥нн¤ми, практичними навичками;

            п≥двищувати загальний культурний р≥вень;

            дотримуватись морально-етичних норм;

            брати посильну участь у р≥зних видах трудовоњ д≥¤льност≥;

            дбайливо ставитись до комунального, громадського ≥ особистого майна;

            дотримуватис¤ вимог —татуту, правил внутр≥шнього розпор¤дку «акладу. 

3.4.ѕедагог≥чн≥ прац≥вники, а також тренери-викладач≥ «акладу мають право на:

            внесенн¤ кер≥вництву «акладу та органам управл≥нн¤ осв≥тою пропозиц≥й щодо пол≥пшенн¤ навчально-виховного процесу, поданн¤ на розгл¤д кер≥вництву «акладу та педагог≥чноњ ради пропозиц≥й про моральне та матер≥альне заохоченн¤ вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в, застосуванн¤ ст¤гнень до тих, хто порушуЇ правила внутр≥шнього трудового розпор¤дку, що д≥ють у «аклад≥;

            виб≥р форм п≥двищенн¤ педагог≥чноњ квал≥ф≥кац≥њ;

            участь у робот≥ методичних обТЇднань, нарад, збор≥в та ≥нших орган≥в самовр¤дуванн¤ «акладу в заходах, пов'¤заних з орган≥зац≥Їю навчально-виховноњ роботи;

            проведенн¤ в установленому пор¤дку досл≥дно-експериментальноњ, пошуковоњ роботи;

            виб≥р педагог≥чно обірунтованих форм, метод≥в, засоб≥в роботи з вихованц¤ми, учн¤ми ≥ слухачами;

            захист профес≥йноњ чест≥, г≥дност≥ в≥дпов≥дно до законодавства;

            соц≥альне та матер≥альне заохоченн¤ за дос¤гненн¤ вагомих результат≥в у виконанн≥ покладених на них завдань;

            обТЇднанн¤ у профес≥йн≥ сп≥лки, участь в ≥нших обТЇднанн¤х громад¤н, д≥¤льн≥сть ¤ких не заборонена законодавством.

3.5. ѕедагог≥чн≥ прац≥вники, а також тренери-викладач≥ «акладу зобов'¤зан≥:

            виконувати навчальн≥ програми та плани;

            надавати знанн¤, формувати вм≥нн¤ ≥ навички  з р≥зних напр¤м≥в позашк≥льноњ осв≥ти, диференц≥йовано, в≥дпов≥дно до ≥ндив≥дуальних можливостей, ≥нтерес≥в, нахил≥в, зд≥бностей вихованц≥в, учн≥в, слухач≥в;

            спри¤ти розвитков≥ ≥нтелектуальних ≥ творчих зд≥бностей, ф≥зичних ¤костей вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в в≥дпов≥дно до њхн≥х нахил≥в та запит≥в, а також збереженню здоров'¤;       

            визначати мету та конкретн≥ завданн¤ позашк≥льноњ осв≥ти вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в, обирати адекватн≥ засоби њх реал≥зац≥њ;

            зд≥йснювати педагог≥чний контроль за дотриманн¤м вихованц¤ми, учн¤ми ≥ слухачами морально-етичних норм повед≥нки, правил внутр≥шнього трудового розпор¤дку «акладу, вимог ≥нших документ≥в, що регламентують орган≥зац≥ю навчально-виховного процесу;

            дотримуватись педагог≥чноњ етики, поважати г≥дн≥сть вихованц¤, учн¤ ≥ слухача, захищати його в≥д будь-¤ких норм ф≥зичного, псих≥чного насильства, виховувати своЇю д≥¤льн≥стю повагу до принцип≥в загальнолюдськоњ морал≥;

            берегти здоров'¤ вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в, захищати њхн≥ ≥нтереси, пропагувати здоровий спос≥б житт¤;

            виховувати повагу до батьк≥в, ж≥нки, старших за в≥ком, до народних традиц≥й та звичањв, духовних ≥ культурних надбань народу ”крањни;

            пост≥йно п≥двищувати профес≥йний р≥вень, педагог≥чну майстерн≥сть, загальну ≥ пол≥тичну культуру;

            вести документац≥ю, пов'¤зану з виконанн¤м посадових обов'¤зк≥в (журнали, плани роботи тощо);

            виховувати особистим прикладом ≥ настановами повагу до державноњ символ≥ки, принцип≥в загальнолюдськоњ морал≥;

            дотримуватись вимог —татуту «акладу, виконувати правила внутр≥шнього розпор¤дку та посадов≥ обов'¤зки;

            брати участь у робот≥ педагог≥чноњ ради «акладу;

            виконувати накази ≥ розпор¤дженн¤ директора «акладу.

 3.6.  ер≥вники гуртк≥в, груп та ≥нших творчих об'Їднань «акладу працюють в≥дпов≥дно до розкладу зан¤ть, затвердженого його директором.

3.7. ќбс¤г педагог≥чного навантаженн¤ у «аклад≥ визначаЇтьс¤ директором зг≥дно ≥з законодавством ”крањни.

            ѕерерозпод≥л або зм≥на педагог≥чного навантаженн¤ прот¤гом навчального року зд≥йснюЇ директор «акладу у раз≥ зм≥ни к≥лькост≥ годин за окремими навчальними програмами, що передбачаЇтьс¤ робочим навчальним планом, а також за письмовою згодою педагог≥чного прац≥вника, тренера-викладача з дотриманн¤м законодавства ”крањни.

3.8. Ќе допускаЇтьс¤ в≥двол≥канн¤ педагог≥чних прац≥вник≥в в≥д виконанн¤ профес≥йних обов'¤зк≥в, кр≥м випадк≥в, передбачених законодавством.

3.9. ѕедагог≥чн≥ прац≥вники «акладу п≥дл¤гають  атестац≥њ, ¤к правило, один раз на п'¤ть рок≥в в≥дпов≥дно до пор¤дку, встановленого ћ≥н≥стерством осв≥ти ≥ науки ”крањни.

3.10. Ѕатьки вихованц≥в, учн≥ ≥ слухач≥ та особи, ¤к≥ њх зам≥нюють мають право:

            обирати ≥ бути обраним до батьк≥вських ком≥тет≥в та орган≥в громадського самовр¤дуванн¤ «акладу;

            звертатис¤ до орган≥в управл≥нн¤ осв≥тою, директора  «акладу та орган≥в громадського самовр¤дуванн¤ з питань навчанн¤ та вихованн¤ д≥тей;

            приймати р≥шенн¤ про участь дитини в ≥нновац≥йн≥й д≥¤льност≥ «акладу;

            брати участь у заходах, спр¤мованих на пол≥пшенн¤ орган≥зац≥њ навчально-виховного процесу та зм≥цненн¤ матер≥ально-техн≥чноњ бази «акладу;

            захищати законн≥ ≥нтереси вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в в органах громадського самовр¤дуванн¤ «акладу та у в≥дпов≥дних державних, судових органах.

 

4. ”ѕ–ј¬Ћ≤ЌЌя «ј Ћјƒќћ. 

4.1. ”правл≥нн¤ «акладом зд≥йснюЇ √лух≥вська районна рада в межах чинного законодавства ”крањни. ќрган≥зац≥йно-методичне кер≥вництво зд≥йснюЇ галузевий орган виконавчоњ влади Ц в≥дд≥л осв≥ти райдержадм≥н≥страц≥њ.

4.2. «агальне кер≥вництво «акладом зд≥йснюЇ його директор, ¤кий маЇ бути громад¤нином ”крањни, що маЇ вищу педагог≥чну осв≥ту ≥ стаж педагог≥чноњ роботи не менш ¤к три роки, ≥ усп≥шно пройшов п≥дготовку та атестац≥ю кер≥вних кадр≥в осв≥ти в пор¤дку, встановленому ћќЌ. ƒиректор «акладу призначаЇтьс¤ в≥дд≥лом осв≥ти райдержадм≥н≥страц≥њ зг≥дно чинного законодавства ”крањни.

4.3. ѕедагог≥чн≥ та ≥нш≥ прац≥вники «акладу призначаютьс¤ на посаду ≥ зв≥льн¤ютьс¤ з посад в≥дпов≥дно до законодавства ”крањни.

4.4. ƒиректор «акладу:

            зд≥йснюЇ загальне кер≥вництво «акладом ≥ несе повну в≥дпов≥дальн≥сть за його д≥¤льн≥сть;

            забезпечуЇ рац≥ональний доб≥р ≥ розстановку кадр≥в, створюЇ належн≥ умови дл¤ п≥двищенн¤ фахового р≥вн¤ прац≥вник≥в;

            орган≥зовуЇ навчально-виховний процес;

            забезпечуЇ контроль за виконанн¤м навчальних план≥в та програм, ¤к≥стю знань, ум≥нь, навичок вихованц≥в, учн≥в, слухач≥в;

            створюЇ належн≥ умови дл¤ здобутт¤ вихованц¤ми, учн¤ми ≥ слухачами позашк≥льноњ осв≥ти;

            забезпечуЇ дотриманн¤ вимог щодо охорони дитинства, сан≥тарно-г≥г≥Їн≥чних та протипожежних норм, техн≥ки безпеки;

            розпор¤джаЇтьс¤ в установленому пор¤дку майном ≥ коштами «акладу в межах затвердженого кошторису витрат;

            орган≥зовуЇ виконанн¤ кошторису доход≥в ≥ видатк≥в «акладу;

            установлюЇ надбавки,  доплати, прем≥њ прац≥вникам «акладу в≥дпов≥дно до законодавства;

            представл¤Ї «аклад в ус≥х п≥дприЇмствах, установах та орган≥зац≥¤х;

            даЇ дозв≥л на участь д≥¤ч≥в науки, культури, член≥в творчих сп≥лок, прац≥вник≥в культурно-осв≥тн≥х заклад≥в, установ та орган≥зац≥й, ≥нших юридичних та ф≥зичних ос≥б у навчально-виховному процес≥;

            забезпечуЇ право вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в на захист вв≥д будь-¤ких форм ф≥зичного або псих≥чного насильства;

            видаЇ у межах своЇњ компетенц≥њ накази та розпор¤дженн¤ ≥ контролюЇ њх  виконанн¤;

            застосовуЇ заходи заохоченн¤ та дисципл≥нарн≥ ст¤гненн¤ до прац≥вник≥в «акладу;

            затверджуЇ посадов≥ обов'¤зки прац≥вник≥в «акладу.

4.5. ƒиректор «акладу Ї головою педагог≥чноњ ради Ц пост≥йно д≥ючого колег≥ального органу управл≥нн¤ «акладом.

4.6. ѕедагог≥чна рада «акладу:

            розгл¤даЇ плани, п≥дсумки ≥ актуальн≥ питанн¤ навчальноњ, тренувальноњ, виховноњ, орган≥зац≥йно-масовоњ та ≥нформац≥йно-методичноњ роботи «акладу, його структурних п≥дрозд≥л≥в, гуртк≥в, груп та ≥нших творчих об'Їднань, а також питанн¤ дотриманн¤ сан≥тарно-г≥г≥Їн≥чних вимог, забезпеченн¤ техн≥ки безпеки, охорони прац≥;

            розробл¤Ї пропозиц≥њ щодо пол≥пшенн¤ д≥¤льност≥ «акладу, утворенн¤ нових гуртк≥в, груп та ≥нших творчих об'Їднань;

            визначаЇ заходи щодо п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ педагог≥чних кадр≥в, впровадженн¤ у навчально-виховний процес дос¤гнень науки ≥ передового педагог≥чного досв≥ду;

            створюЇ у раз≥ потреби експертн≥ та консультац≥йн≥ ком≥с≥њ за напр¤мами роботи;

            порушуЇ клопотанн¤ про заохоченн¤ педагог≥чних прац≥вник≥в.

 

4.7. –обота педагог≥чноњ ради проводитьс¤ в≥дпов≥дно до потреб «акладу.  ≥льк≥сть зас≥дань педагог≥чноњ ради визначаЇтьс¤ њх доц≥льн≥стю, але вони не можуть в≥дбуватис¤ р≥дше, н≥ж дв≥ч≥ на р≥к.

4.8. ќрганом громадського самовр¤дуванн¤ «акладу Ї загальн≥ збори (конференц≥њ) колективу.

            ” пер≥од м≥ж загальними зборами (конференц≥¤ми) д≥Ї рада «акладу, д≥¤льн≥сть ¤коњ регулюЇтьс¤ —татутом.

 

5. ‘≤ЌјЌ—ќ¬ќ-√ќ—ѕќƒј–—№ ј ƒ≤яЋ№Ќ≤—“№ «ј Ћјƒ”. 

5.1.‘≥нансово-господарська д≥¤льн≥сть «акладу зд≥йснюЇтьс¤ в≥дпов≥дно до чинного законодавства ”крањни та цього —татуту. «аклад Ї неприбутковою орган≥зац≥Їю.

5.2. «аклад ф≥нансуЇтьс¤ за рахунок кошт≥в районного бюджету.

             ошти, отриман≥ «акладом, використовуютьс¤ виключно дл¤ проведенн¤ д≥¤льност≥ передбаченоњ цим —татутом.

5.3. «аклад у процес≥ проведенн¤ ф≥нансово-господарськоњ д≥¤льност≥ маЇ право:

            самост≥йно розпор¤джатис¤ коштами господарськоњ та ≥ншоњ д≥¤льност≥ в≥дпов≥дно до його —татуту;

            користуватис¤ безоплатно земельними д≥л¤нками, на ¤ких в≥н розм≥щений;

            розвивати власну матер≥альну базу, мережу спортивно-оздоровчих, проф≥льних табор≥в;

            волод≥ти, користуватис¤ ≥ розпор¤джатис¤ майном в≥дпов≥дно до законодавства та —татуту;

      надавати платн≥ послуги в≥дпов≥дно до перел≥ку, затвердженого  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни;

            виконувати ≥нш≥ д≥њ, що не суперечать законодавству та —татуту «акладу.

5.4. ‘≥нансуванн¤ «акладу може зд≥йснюватись також за рахунок додаткових джерел ф≥нансуванн¤ не заборонених законодавством.

5.5. ƒодатковими джерелами формуванн¤ кошт≥в «акладу Ї:

     - кошти, отриман≥  за  наданн¤  платних  послуг  в≥дпов≥дно  до
перел≥ку, затвердженого  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни, та у пор¤дку,
встановленому ћќЌ, за погодженн¤м з ћ≥нф≥ном та ћ≥неконом≥ки;
    -  кошти гуман≥тарноњ допомоги;

    -  добров≥льн≥ грошов≥ внески, матер≥альн≥ ц≥нност≥ п≥дприЇмств, установ, орган≥зац≥й та окремих громад¤н.

             ошти, отриман≥ «акладом з додаткових джерел ф≥нансуванн¤, використовуютьс¤ виключно дл¤ провадженн¤ д≥¤льност≥ та зм≥цненн¤ матер≥ально-техн≥чноњ бази «акладу.

5.6. ‘≥нансуванн¤ та веденн¤ бухгалтерського обл≥ку зд≥йснюЇтьс¤ через бухгалтер≥ю «акладу або централ≥зовану бухгалтер≥ю в≥дд≥лу осв≥ти райдержадм≥н≥страц≥њ. 

5.7.  онтроль за ф≥нансово-господарською д≥¤льн≥стю «акладу зд≥йснюЇтьс¤ √лух≥вською районною радою, районною державною адм≥н≥страц≥Їю та ≥ншими, уповноваженими на це органами.

 

6. ћј…Ќќ «ј Ћјƒ”. 

ћайно «акладу становл¤ть основн≥ фонди та оборотн≥ кошти, а також ц≥нност≥, варт≥сть ¤ких в≥дображаЇтьс¤ в баланс≥ в≥дд≥лу осв≥ти райдержадм≥н≥страц≥њ.

ћайно «акладу Ї сп≥льною власн≥стю територ≥альних громад с≥л ≥ селищ √лух≥вського району, управл≥нн¤ ¤ким зд≥йснюЇ «аклад на прав≥ оперативного управл≥нн¤.

«аклад зд≥йснюЇ право оперативного управл≥нн¤, волод≥Ї та користуЇтьс¤ зазначеним майном, а також маЇ право передавати його в оренду ≥ отримувати за це належну орендну плату. ѕраво розпор¤дженн¤ майном, закр≥пленим на прав≥ оперативного управл≥нн¤, зд≥йснюЇтьс¤ з дозволу √лух≥вськоњ районноњ ради. ѕередача, списанн¤, здача в оренду, продаж майна зд≥йснюЇтьс¤ т≥льки за згодою √лух≥вськоњ районноњ ради.

ƒжерелами формуванн¤ майна «акладу Ї:

майно, придбане за кошти районного бюджету;

майно, придбане за кошти добров≥льних грошових внеск≥в п≥дприЇмств, установ, орган≥зац≥й та окремих громад¤н;

майно, передане «акладу районною радою на прав≥ оперативного управл≥нн¤;

майно, передане «акладу юридичними та ф≥зичними особами на добров≥льних засадах.

6.5. ƒл¤ проведенн¤ навчально-виховноњ, навчально-тренувальноњ та туристсько-спортивноњ роботи «акладу можуть надаватись в користуванн¤ спортивн≥ об'Їкти, культурн≥, оздоровч≥ та ≥нш≥ заклади безоплатно або на п≥льгових умовах. ѕор¤док наданн¤ зазначених об'Їкт≥в у користуванн¤ визначаЇтьс¤ м≥сцевими органами виконавчоњ влади та органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤ в≥дпов≥дно до законодавства. 

6.6. ѕри л≥кв≥дац≥њ «акладу його майно за р≥шенн¤м районноњ ради  передаЇтьс¤ ≥ншим закладам в≥дпов≥дного спр¤муванн¤ або продаЇтьс¤ зг≥дно д≥ючого законодавства ”крањни.  ошти в≥д продажу майна зараховуютьс¤ до районного бюджету.

6.7. ћайно «акладу може вилучатис¤ засновником лише за умови подальшого використанн¤ цього майна та кошт≥в, отриманих в≥д його реал≥зац≥њ, на розвиток позашк≥льноњ осв≥ти в пор¤дку, встановленому  аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни.

 

7. ƒ≈–∆ј¬Ќ»…  ќЌ“–ќЋ№ «ј ƒ≤яЋ№Ќ≤—“ё «ј Ћјƒ”. 

7.1. ƒержавний контроль за д≥¤льн≥стю «акладу зд≥йснюють ћќЌ, обласне управл≥нн¤ осв≥ти ≥ науки, √лух≥вська районна рада та районна державна адм≥н≥страц≥¤, в≥дд≥л осв≥ти райдержадм≥н≥страц≥њ.

7.2. ќсновною  формою державного контролю за д≥¤льн≥стю «акладу Ї державна атестац≥¤ позашк≥льного навчального закладу, ¤ка проводитьс¤ не р≥дше, н≥ж один раз на  10 рок≥в, у пор¤ду, встановленому ћќЌ.

 

8. –≈ќ–√јЌ≤«ј÷≤я јЅќ Ћ≤ ¬≤ƒј÷≤я «ј Ћјƒ”. 

8.1. –≥шенн¤ про реорган≥зац≥ю або л≥кв≥дац≥ю «акладу приймаЇ √лух≥вська районна рада. –еорган≥зац≥¤ «акладу в≥дбуваЇтьс¤ шл¤хом злитт¤, приЇднанн¤, под≥лу, в≥дд≥ленн¤.

8.2. Ћ≥кв≥дац≥¤ проводитьс¤ л≥кв≥дац≥йною ком≥с≥Їю, призначеною √лух≥вською районною радою, а у випадках л≥кв≥дац≥њ за р≥шенн¤м господарського суду Ц л≥кв≥дац≥йною ком≥с≥Їю, призначеною цим органом. « часу призначенн¤ л≥кв≥дац≥йноњ ком≥с≥њ до нењ переход¤ть повноваженн¤ щодо управл≥нн¤ «акладом.

8.3. Ћ≥кв≥дац≥йна ком≥с≥¤ оц≥нюЇ на¤вне майно «акладу, ви¤вл¤Ї його деб≥тор≥в ≥ кредитор≥в ≥ розраховуЇтьс¤ з ними, складаЇ л≥кв≥дац≥йний баланс ≥ представл¤Ї його √лух≥вськ≥й районн≥й рад≥.

8.4. ” випадку реорган≥зац≥њ, права та зобов'¤занн¤ «акладу переход¤ть до правонаступник≥в в≥дпов≥дно до чинного законодавства.

 

9. «ј“¬≈–ƒ∆≈ЌЌя, –≈™—“–ј÷≤я, «ћ≤Ќ» ƒќ —“ј“”“”. 

            9.1. —татут, доповненн¤ та зм≥ни до нього, що оформлюютьс¤ у вигл¤д≥ доповнень, або новоњ редакц≥њ, затверджуютьс¤ р≥шенн¤м районноњ ради.

            9.2. —татут реЇструЇтьс¤ у в≥дпов≥дност≥ до чинного законодавства ”крањни.

            9.3. «м≥ни до —татуту набирають чинност≥ з дн¤ њх державноњ реЇстрац≥њ.

                                                                                                                                                                                                                                                                    

                                                                                         ƒодаток 2

                                                                                         до р≥шенн¤ районноњ ради

                                                                                         в≥д          2011 р.

 

 

—труктура, чисельн≥сть та штатний розпис

комунального закладу Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї

√лух≥вськоњ районноњ ради

 

є п/п

ѕосада

“арифний розр¤д

 ≥льк≥сть штатних одиниць

ѕосадовий оклад, грн.

‘онд зароб≥тноњ плати на м≥с¤ць, грн.

‘онд зароб≥тноњ плати на р≥к, грн.

1.

ƒиректор

12

1

1300,00

1430,00

17160,00

2.

ћетодист (атестований)

11

1

1208,00

1579,60

18955,20

3.

ћетодист

9

1

1060,00

1402,00

16824,00

4.

 ер≥вник гуртка

9

5,5

1113,00

7278,82

87345,84

 

¬сього

 

8,5

 

11690,42

140285,04

 

√оловна

ƒата последнего изменени¤ этого узла 06.02.2012

Hosted by uCoz