03.01.13 |
|
√Ћ”’≤¬—№ ј –ј…ќЌЌј –јƒј —”ћ—№ ќѓ ќЅЋј—“≤ Ўќ—“≈ — Ћ» јЌЌя „етверта —≈—≤я – ≤ Ў ≈ Ќ Ќ я 28.01.2011 √лух≥в
« метою законодавчого врегулюванн¤ правового статусу районного будинку творчост≥ школ¤р≥в, створенн¤ необх≥дних умов дл¤ реал≥зац≥њ державноњ пол≥тики у сфер≥ позашк≥льноњ осв≥ти в район≥, в≥дпов≥дно до Ѕюджетного кодексу ”крањни, «акон≥в ”крањни Ђѕро осв≥туї, Ђѕро позашк≥льну осв≥туї, Ђѕро спри¤нн¤ соц≥альному становленню та розвитку молод≥ в ”крањн≥ї, постанови аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни в≥д 06.05.2001 року є433 Ђѕро затвердженн¤ перел≥ку тип≥в позашк≥льних навчальних заклад≥в ≥ ѕоложенн¤ про позашк≥льний навчальний закладї, керуючись ст. 43 «акону ”крањни Дѕро м≥сцеве самовр¤дуванн¤ в ”крањн≥Ф районна рада ¬»–≤Ў»Ћј: 1. «аснувати позашк≥льний комунальний заклад Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради, утвореного внасл≥док припиненн¤ через реорган≥зац≥ю шл¤хом перетворенн¤ районного Ѕудинку творчост≥ школ¤р≥в. 2. «атвердити —татут, структуру, чисельн≥сть та штатний розпис позашк≥льного комунального закладу Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради /додатки 1, 2/. 3. ѕередати позашк≥льний комунальний заклад Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради в оперативне управл≥нн¤ в≥дд≥лу осв≥ти райдержадм≥н≥страц≥њ. 4. ƒоручити директору позашк≥льного комунального закладу Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради провести державну реЇстрац≥ю позашк≥льного комунального закладу Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради в установленому законодавством пор¤дку. 5. ”тримувати позашк≥льний комунальний заклад Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради за рахунок кошт≥в районного бюджету. 6. ¬становити, що у раз≥ п≥двищенн¤ розм≥ру м≥н≥мальноњ зароб≥тноњ плати, посадов≥ оклади прац≥вник≥в позашк≥льного комунального закладу Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради обраховуютьс¤ в≥дпов≥дно до тарифних розр¤д≥в виход¤чи з розм≥ру м≥н≥мальноњ зароб≥тноњ плати встановленого чинним законодавством. 7. Ќадати право директору позашк≥льного комунального закладу Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради встановлювати прац≥вникам надбавки за складн≥сть ≥ напружен≥сть в робот≥ в залежност≥ в≥д особистого внеску в межах фонду оплати прац≥ закладу. 8. онтроль за виконанн¤м цього р≥шенн¤ покласти на пост≥йну ком≥с≥ю районноњ ради з питань молод≥, осв≥ти, культури, охорони здоровТ¤, материнства, дитинства ≥ соц≥ального захисту населенн¤.
√олова ¬.¬.÷юкало
ƒодаток 1 до р≥шенн¤ районноњ ради в≥д 28.01.2011 р.
— “ ј “ ” “ позашк≥льного комунального закладу Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради
1. «ј√јЋ№Ќ≤ ѕќЋќ∆≈ЌЌя. 1.1.ѕозашк≥льний комунальний заклад Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради (дал≥ за текстом Ђ«акладї) Ї неприбутковим позашк≥льним навчальним закладом, ¤кий зд≥йснюЇ навчанн¤ ≥ вихованн¤ громад¤н у позаурочний та позанавчальний час та Ї сп≥льною власн≥стю територ≥альних громад с≥л, селищ √лух≥вського району. ѕозашк≥льний комунальний заклад Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради Ї правонаступником районного Ѕудинку творчост≥ школ¤р≥в. 1.2 «асновником «акладу Ї √лух≥вська районна рада. 1.3. ћ≥сцезнаходженн¤ «акладу: 41462, —умська область, √лух≥вський район, с. Ѕанич≥, вул. ћурашка, 171-б. ѕовне найменуванн¤ «акладу: ѕозашк≥льний комунальний заклад Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради. —корочене найменуванн¤: « –Ѕ“Ў. 1.4. «аклад Ї юридичною особою, маЇ печатку, штампи, ≥дентиф≥кац≥йний код, може мати самост≥йний баланс, рахунок в установ≥ банку, зображенн¤ логотипу, емблему, прапор. 1.5. «аклад у своњй д≥¤льност≥ керуЇтьс¤ онституц≥Їю ”крањни та законами ”крањни, указами ѕрезидента ”крањни та постановами ¬ерховноњ –ади ”крањни, прийн¤тими в≥дпов≥дно до онституц≥њ та закон≥в ”крањни, актами аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни, наказами ћќЌ та актами ≥нших центральних ≥ м≥сцевих орган≥в виконавчоњ влади та орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤, ѕоложенн¤м про позашк≥льний навчальний заклад, а також цим —татутом. 1.6. ћова навчанн¤ ≥ вихованн¤ у «аклад≥ визначаЇтьс¤ онституц≥Їю ”крањни та в≥дпов≥дним законом ”крањни.
2. ќ–√јЌ≤«ј÷≤…Ќќ-ѕ–ј¬ќ¬≤ «ј—јƒ» ƒ≤яЋ№Ќќ—“≤ 2.1. «аклад проводить навчально-виховну, ≥нформац≥йно-методичну, орган≥зац≥йно-масову, навчально-тренувальну та туристсько-спортивну роботу. ќсновн≥ завданн¤ «акладу: вихованн¤ громад¤нина ”крањни; в≥льний розвиток особистост≥ та формуванн¤ њњ соц≥ально-громадського досв≥ду;
- вихованн¤ у вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в поваги
до онституц≥њ ”крањни, прав ≥ свобод людини та
громад¤нина, почутт¤ власноњ г≥дност≥, в≥дпов≥дальност≥ перед законом за своњ
д≥њ; - створенн¤ умов дл¤ творчого, ≥нтелектуального, духовного ≥ ф≥зичного розвитку вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в; - формуванн¤ у вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в св≥домогой в≥дпов≥дального ставленн¤ до власного здоров'¤ та здоров'¤ оточуючих, навичок безпечноњ повед≥нки; - задоволенн¤ осв≥тньо-культурних потреб вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в, ¤к≥ не забезпечуютьс¤ ≥ншими складовими структури осв≥ти; - задоволенн¤ потреб вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в у профес≥йному самовизначенн≥ ≥ творч≥й самореал≥зац≥њ; - пошук, розвиток та п≥дтримка зд≥бних, обдарованих ≥ талановитих вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в; - вдосконаленн¤ ф≥зичного розвитку вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в, п≥дготовка спортивного резерву дл¤ зб≥рних команд ”крањни з р≥зних вид≥в спорту; - орган≥зац≥¤ дозв≥лл¤ вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в, пошук його нових форм; проф≥лактика бездогл¤дност≥, правопорушень; - вихованн¤ в учасник≥в навчально-виховного процесу св≥домого тавленн¤ до власноњ безпеки та безпеки оточуючих; - формуванн¤ здорового способу житт¤ вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в; -
зд≥йсненн¤ ≥нформац≥йно-методичноњ та орган≥зац≥йно-масовоњ роботи. 2.3. «аклад працюЇ за р≥чним планом роботи, затвердженим головою √лух≥вськоњ районноњ ради та погодженим начальником в≥дд≥лом осв≥ти райдержадм≥н≥страц≥њ. 2.4. Ќавчально-виховний процес у «аклад≥ зд≥йснюЇтьс¤ за типовими навчальними планами ≥ програмами, а також за авторськими планами ≥ програмами, розробленими педагог≥чними прац≥вниками «акладу ≥ затвердженими начальником в≥дд≥лу осв≥ти райдержадм≥н≥страц≥њ. Ќавчальн≥ програми Ї однопроф≥льн≥ ≥ комплексн≥. 2.5.—ередн¤ наповнюван≥сть гуртк≥в, груп секц≥й, в≥дд≥лень, в≥дд≥л≥в, студ≥й та ≥нших творчих обТЇднань становить, ¤к правило, 10-15 вихованц≥в. √урток - це обТЇднанн¤ вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в в≥дпов≥дно до њх нахил≥в, зд≥бностей, ≥нтерес≥в до конкретного виду д≥¤льност≥ з урахуванн¤м њх в≥ку, психоф≥зичних особливостей, стану здоровТ¤. √рупа - це складова гуртка, в≥дд≥лу, в≥дд≥ленн¤ або ≥ншого творчого обТЇднанн¤ одного проф≥лю. —екц≥¤ - це обТЇднанн¤ вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в дл¤ проведенн¤ досл≥дницькоњ, пошуковоњ та експериментальноњ роботи з р≥зних проблем науки, техн≥ки, мистецтва, а також за спортивно-техн≥чним, туристсько-краЇзнавчим або ≥ншим напр¤мом д≥¤льност≥. —туд≥¤ - це обТЇднанн¤ вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в з р≥зних вид≥в або жанр≥в мистецтва: музичного, вокально-хорового, театрального, хореограф≥чного, фольклорного, фольклорно-етнограф≥чного, акторського, образотворчого, декоративно-ужиткового, к≥но-, в≥део-, фотоаматорського, л≥тературно-творчого, композиторського. 2.6.Ќаповнюван≥сть окремих гуртк≥в, груп, секц≥й, в≥дд≥лень, в≥дд≥л≥в, студ≥й та ≥нших обТЇднань установлюЇ директор районного будинку творчост≥ школ¤р≥в залежно в≥д проф≥лю, навчальних план≥в, програм та можливостей орган≥зац≥њ навчально-виховного, тренувального процесу, р≥вн¤ майстерност≥ вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в ≥ становить не б≥льш ¤к 25 вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в. 2.7. ѕрийом до «акладу зд≥йснюЇтьс¤ прот¤гом навчального року (залежно в≥д комплектуванн¤ гуртк≥в, груп та ≥нших творчих обТЇднань) за бажанн¤м вихованц≥в, учн≥в, слухач≥в ≥ за згодою батьк≥в або ос≥б, ¤к≥ њх зам≥нюють, ¤к на безконкурсн≥й основ≥, так ≥ за конкурсом, умови ¤кого розробл¤Ї «аклад. 2.8. ѕрийом вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в до «акладу дл¤ одержанн¤ профес≥йноњ, спец≥альноњ осв≥ти зд≥йснюЇтьс¤ на п≥дстав≥ за¤ви батьк≥в або ос≥б, ¤к≥ њх зам≥нюють. 2.9. ƒл¤ зарахуванн¤ учн≥в до туристсько-спортивних, хореограф≥чних об'Їднань, початкових спец≥ал≥зованих мистецьких навчальних заклад≥в потр≥бна дов≥дка медичного закладу про в≥дсутн≥сть у них протипоказань дл¤ зан¤ть у зазначених навчальних закладах. 2.10. ƒо «акладу зараховуютьс¤ вихованц≥, учн≥ ≥ слухач≥, ¤к правило, в≥ком в≥д 5 до 18 рок≥в. 2.11. Ќавчально-виховний процес у «аклад≥ зд≥йснюЇтьс¤ диференц≥йовано (в≥дпов≥дно до ≥ндив≥дуальних можливостей, ≥нтерес≥в, нахил≥в, зд≥бностей вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в з урахуванн¤м њхнього в≥ку, психоф≥зичних особливостей стану здоровТ¤) з використанн¤м р≥зних орган≥зац≥йних форм роботи: зан¤тт¤, гурткова робота, урок, лекц≥¤, ≥ндив≥дуальне зан¤тт¤, конференц≥¤, сем≥нар, читанн¤, в≥кторина, концерт, змаганн¤, навчально-тренувальн≥ зан¤тт¤, репетиц≥¤, пох≥д, екскурс≥¤, експедиц≥¤, практична робота в лаборатор≥¤х, майстерн¤х, теплиц¤х, на науково-досл≥дницьких земельних д≥л¤нках, с≥льськогосподарських та промислових п≥дприЇмствах, на природ≥, а також з використанн¤м ≥нших форм, передбачених —татутом «акладу. 2.12. Ќавчальний р≥к у «аклад≥ починаЇтьс¤ 1 вересн¤. 2.13. омплектуванн¤ гуртк≥в, груп та ≥нших творчих обТЇднань зд≥йснюЇтьс¤ у пер≥од з 1 вересн¤ по 15 вересн¤, ¤кий вважаЇтьс¤ робочим часом кер≥вника гуртка, групи або ≥ншого творчого обТЇднанн¤. 2.14. ” кан≥кул¤рн≥, вих≥дн≥ та св¤тков≥ дн≥ «аклад працюЇ за окремим планом, затвердженим директором . 2.15. «аклад створюЇ безпечн≥ умови навчанн¤, вихованн¤ та прац≥. “ривал≥сть одного зан¤тт¤ (уроку) в «аклад≥ визначаЇтьс¤ навчальними планами ≥ програмами з урахуванн¤м психоф≥зичного розвитку та допустимого навантаженн¤ дл¤ р≥зних в≥кових категор≥й ≥ становить дл¤ вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в: в≥ком в≥д 5 до 6 рок≥в Ц 30 хвилин; в≥ком в≥д 6 до 7 рок≥в Ц 35 хвилин; старшого в≥ку - 45 хвилин. оротк≥ перерви м≥ж зан¤тт¤ми (уроками) Ї робочим часом кер≥вника гуртка, групи або ≥ншого творчого обТЇднанн¤ ≥ визначаЇтьс¤ режимом щоденноњ роботи «акладу. 2.16. √уртки, групи та ≥нш≥ творч≥ обТЇднанн¤ «акладу класиф≥куютьс¤ за трьома р≥вн¤ми: початковий р≥вень Цтворче обТЇднанн¤, д≥¤льн≥сть ¤ких спр¤мована на загальний розвиток вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в, ви¤вленн¤ њхн≥х зд≥бностей та обдарувань, прищепленн¤ ≥нтересу до творчоњ д≥¤льност≥; основний р≥вень Ц творч≥ обТЇднанн¤, ¤к≥ розвивають ≥нтереси вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в, дають њм знанн¤, практичн≥ ум≥нн¤ та навики, задовольн¤ють потреби у профес≥йн≥й ор≥Їнтац≥њ; вищий р≥вень Ц творч≥ обТЇднанн¤ за ≥нтересами дл¤ зд≥бних ≥ обдарованих вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в. ¬≥дпов≥дно до р≥вн¤ класиф≥кац≥њ визначаютьс¤ мета ≥ перспективи д≥¤льност≥ гуртк≥в, груп та ≥нших творчих обТЇднань, њх чисельний склад, обираЇтьс¤ програма. 2.17. ѕ≥д час навчанн¤ у «аклад≥ учнев≥, ¤кий склав квал≥ф≥кац≥йн≥ ≥спити, в установленому пор¤дку видаЇтьс¤ св≥доцтво (посв≥дченн¤) про присвоЇнн¤ квал≥ф≥кац≥њ, розр¤ду, класу, категор≥њ за профес≥Їю. 2.18. «аклад орган≥зовуЇ роботу своњх гуртк≥в, груп та ≥нших творчих обТЇднань у прим≥щенн¤х загальноосв≥тн≥х шк≥л району. 2.19. «аклад проводить ≥нформац≥йно-методичну роботу, спр¤мовану на вдосконаленн¤ програм, зм≥сту, форм ≥ метод≥в д≥¤льност≥ гуртк≥в, груп та ≥нших творчих обТЇднань. 2.20. ” «аклад≥ можуть функц≥онувати методичн≥ обТЇднанн¤ за напр¤мками д≥¤льност≥ гуртк≥в, груп та ≥нших творчих обТЇднань, що охоплюють педагог≥чних прац≥вник≥в певного профес≥йного спр¤муванн¤. ћетодичн≥ обТЇднанн¤ створюютьс¤ дл¤ координац≥њ науково-методичноњ, орган≥зац≥йноњ та практичноњ д≥¤льност≥ «акладу з питань здобутт¤ вихованц¤ми, учн¤ми, слухачами позашк≥льноњ осв≥ти за р≥зними напр¤мами. ¬≥дд≥ли створюютьс¤ за на¤вност≥ груп одного або к≥лькох спор≥днених напр¤м≥в. ¬≥дд≥ленн¤ створюютьс¤ за видами гуртк≥в, секц≥й та ≥нших творчих обТЇднань або за напр¤мами позашк≥льноњ осв≥ти. 2.21. « метою вдосконаленн¤ системи навчанн¤ та вихованн¤ у «аклад≥ створюютьс¤ методичн≥ ради, до складу ¤ких вход¤ть педагог≥чн≥ прац≥вники цього «акладу та ≥нш≥ учасники навчально-виховного процесу. 2.22. «аклад створюЇ в≥дпов≥дн≥ умови дл¤ п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ педагог≥чних прац≥вник≥в за напр¤мами позашк≥льноњ роботи. ѕ≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ проводитьс¤ у форм≥ курс≥в, сем≥нар≥в ≥ за ≥ншими орган≥зац≥йними формами. 2.23. «аклад надаЇ ≥нформац≥йно-методичну допомогу педагог≥чним колективам, навчальним закладам району, молод≥жним, дит¤чим та громадським орган≥зац≥¤м. 2.24. «аклад з метою визначенн¤ р≥вн¤ практичноњ п≥дготовки вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в проводить орган≥зац≥йно-масову роботу у форм≥ конференц≥њ, концертну, змаганн¤х, походу, екскурс≥й, експедиц≥й, навчально-тренувального збору та в ≥нших формах, передбачених —татутом «акладу. 2.25. «а результатами навчанн¤ випускникам, ¤к≥ в установленому пор¤дку склали квал≥ф≥кац≥йн≥ ≥спити «аклад видаЇ в≥дпов≥дн≥ документи про профес≥йну, спец≥альну, позашк≥льну осв≥ту в пор¤дку, встановленому ћќЌ. «разки документ≥в про позашк≥льну осв≥ту затверджуютьс¤ аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни. ¬иготовленн¤ документ≥в про позашк≥льну осв≥ту зд≥йснюЇтьс¤ за рахунок кошт≥в районного бюджету.
3. ”„ј—Ќ» » Ќј¬„јЋ№Ќќ-¬»’ќ¬Ќќ√ќ ѕ–ќ÷≈—” «ј Ћјƒ”. 3.1. ”часниками навчально-виховного процесу в «аклад≥ Ї: - вихованц≥, учн≥, слухач≥; - директор «акладу; - педагог≥чн≥ прац≥вники, психологи, соц≥альн≥ педагоги, б≥бл≥отекар≥, спец≥ал≥сти, залучен≥ до навчально-виховного процесу; - батьки, або особи, ¤к≥ њх зам≥нюють. 3.2. ¬ихованц≥, учн≥ ≥ слухач≥ «акладу мають гарантоване державою право на: здобутт¤ позашк≥льноњ осв≥ти в≥дпов≥дно до њхн≥х зд≥бностей, обдарувань, уподобань та ≥нтерес≥в; навчанн¤ у к≥лькох гуртках, групах та ≥нших творчих обТЇднанн¤х у «аклад≥; безпечн≥ та нешк≥длив≥ умови навчанн¤ та прац≥; участь у р≥зних видах навчальноњ та науково-практичноњ роботи, у конференц≥¤х, ол≥мп≥адах, спортивних змаганн¤х, виставках, конкурсах та ≥нших масових заходах; представленн¤ в органах громад¤нського самовр¤дуванн¤ «акладу; в≥льне вираженн¤ погл¤д≥в, переконань; захист в≥д будь-¤ких форм експлуатац≥њ, псих≥чного ≥ ф≥зичного, насильства, в≥д д≥й педагог≥чних та ≥нших прац≥вник≥в, ¤к≥ порушують њхн≥ права, принижують честь ≥ г≥дн≥сть. 3.3.¬ихованц≥, учн≥ ≥ слухач≥ «акладу зобов'¤зан≥: оволод≥вати знанн¤ми, вм≥нн¤ми, практичними навичками; п≥двищувати загальний культурний р≥вень; дотримуватись морально-етичних норм; брати посильну участь у р≥зних видах трудовоњ д≥¤льност≥; дбайливо ставитись до комунального, громадського ≥ особистого майна; дотримуватис¤ вимог —татуту, правил внутр≥шнього розпор¤дку «акладу. 3.4.ѕедагог≥чн≥ прац≥вники, а також тренери-викладач≥ «акладу мають право на: внесенн¤ кер≥вництву «акладу та органам управл≥нн¤ осв≥тою пропозиц≥й щодо пол≥пшенн¤ навчально-виховного процесу, поданн¤ на розгл¤д кер≥вництву «акладу та педагог≥чноњ ради пропозиц≥й про моральне та матер≥альне заохоченн¤ вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в, застосуванн¤ ст¤гнень до тих, хто порушуЇ правила внутр≥шнього трудового розпор¤дку, що д≥ють у «аклад≥; виб≥р форм п≥двищенн¤ педагог≥чноњ квал≥ф≥кац≥њ; участь у робот≥ методичних обТЇднань, нарад, збор≥в та ≥нших орган≥в самовр¤дуванн¤ «акладу в заходах, пов'¤заних з орган≥зац≥Їю навчально-виховноњ роботи; проведенн¤ в установленому пор¤дку досл≥дно-експериментальноњ, пошуковоњ роботи; виб≥р педагог≥чно обірунтованих форм, метод≥в, засоб≥в роботи з вихованц¤ми, учн¤ми ≥ слухачами; захист профес≥йноњ чест≥, г≥дност≥ в≥дпов≥дно до законодавства; соц≥альне та матер≥альне заохоченн¤ за дос¤гненн¤ вагомих результат≥в у виконанн≥ покладених на них завдань; обТЇднанн¤ у профес≥йн≥ сп≥лки, участь в ≥нших обТЇднанн¤х громад¤н, д≥¤льн≥сть ¤ких не заборонена законодавством. 3.5. ѕедагог≥чн≥ прац≥вники, а також тренери-викладач≥ «акладу зобов'¤зан≥: виконувати навчальн≥ програми та плани; надавати знанн¤, формувати вм≥нн¤ ≥ навички з р≥зних напр¤м≥в позашк≥льноњ осв≥ти, диференц≥йовано, в≥дпов≥дно до ≥ндив≥дуальних можливостей, ≥нтерес≥в, нахил≥в, зд≥бностей вихованц≥в, учн≥в, слухач≥в; спри¤ти розвитков≥ ≥нтелектуальних ≥ творчих зд≥бностей, ф≥зичних ¤костей вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в в≥дпов≥дно до њхн≥х нахил≥в та запит≥в, а також збереженню здоров'¤; визначати мету та конкретн≥ завданн¤ позашк≥льноњ осв≥ти вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в, обирати адекватн≥ засоби њх реал≥зац≥њ; зд≥йснювати педагог≥чний контроль за дотриманн¤м вихованц¤ми, учн¤ми ≥ слухачами морально-етичних норм повед≥нки, правил внутр≥шнього трудового розпор¤дку «акладу, вимог ≥нших документ≥в, що регламентують орган≥зац≥ю навчально-виховного процесу; дотримуватись педагог≥чноњ етики, поважати г≥дн≥сть вихованц¤, учн¤ ≥ слухача, захищати його в≥д будь-¤ких норм ф≥зичного, псих≥чного насильства, виховувати своЇю д≥¤льн≥стю повагу до принцип≥в загальнолюдськоњ морал≥; берегти здоров'¤ вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в, захищати њхн≥ ≥нтереси, пропагувати здоровий спос≥б житт¤; виховувати повагу до батьк≥в, ж≥нки, старших за в≥ком, до народних традиц≥й та звичањв, духовних ≥ культурних надбань народу ”крањни; пост≥йно п≥двищувати профес≥йний р≥вень, педагог≥чну майстерн≥сть, загальну ≥ пол≥тичну культуру; вести документац≥ю, пов'¤зану з виконанн¤м посадових обов'¤зк≥в (журнали, плани роботи тощо); виховувати особистим прикладом ≥ настановами повагу до державноњ символ≥ки, принцип≥в загальнолюдськоњ морал≥; дотримуватись вимог —татуту «акладу, виконувати правила внутр≥шнього розпор¤дку та посадов≥ обов'¤зки; брати участь у робот≥ педагог≥чноњ ради «акладу; виконувати накази ≥ розпор¤дженн¤ директора «акладу. 3.6. ер≥вники гуртк≥в, груп та ≥нших творчих об'Їднань «акладу працюють в≥дпов≥дно до розкладу зан¤ть, затвердженого його директором. 3.7. ќбс¤г педагог≥чного навантаженн¤ у «аклад≥ визначаЇтьс¤ директором зг≥дно ≥з законодавством ”крањни. ѕерерозпод≥л або зм≥на педагог≥чного навантаженн¤ прот¤гом навчального року зд≥йснюЇ директор «акладу у раз≥ зм≥ни к≥лькост≥ годин за окремими навчальними програмами, що передбачаЇтьс¤ робочим навчальним планом, а також за письмовою згодою педагог≥чного прац≥вника, тренера-викладача з дотриманн¤м законодавства ”крањни. 3.8. Ќе допускаЇтьс¤ в≥двол≥канн¤ педагог≥чних прац≥вник≥в в≥д виконанн¤ профес≥йних обов'¤зк≥в, кр≥м випадк≥в, передбачених законодавством. 3.9. ѕедагог≥чн≥ прац≥вники «акладу п≥дл¤гають атестац≥њ, ¤к правило, один раз на п'¤ть рок≥в в≥дпов≥дно до пор¤дку, встановленого ћ≥н≥стерством осв≥ти ≥ науки ”крањни. 3.10. Ѕатьки вихованц≥в, учн≥ ≥ слухач≥ та особи, ¤к≥ њх зам≥нюють мають право: обирати ≥ бути обраним до батьк≥вських ком≥тет≥в та орган≥в громадського самовр¤дуванн¤ «акладу; звертатис¤ до орган≥в управл≥нн¤ осв≥тою, директора «акладу та орган≥в громадського самовр¤дуванн¤ з питань навчанн¤ та вихованн¤ д≥тей; приймати р≥шенн¤ про участь дитини в ≥нновац≥йн≥й д≥¤льност≥ «акладу; брати участь у заходах, спр¤мованих на пол≥пшенн¤ орган≥зац≥њ навчально-виховного процесу та зм≥цненн¤ матер≥ально-техн≥чноњ бази «акладу; захищати законн≥ ≥нтереси вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в в органах громадського самовр¤дуванн¤ «акладу та у в≥дпов≥дних державних, судових органах.
4. ”ѕ–ј¬Ћ≤ЌЌя «ј Ћјƒќћ. 4.1. ”правл≥нн¤ «акладом зд≥йснюЇ √лух≥вська районна рада в межах чинного законодавства ”крањни. ќрган≥зац≥йно-методичне кер≥вництво зд≥йснюЇ галузевий орган виконавчоњ влади Ц в≥дд≥л осв≥ти райдержадм≥н≥страц≥њ. 4.2. «агальне кер≥вництво «акладом зд≥йснюЇ його директор, ¤кий маЇ бути громад¤нином ”крањни, що маЇ вищу педагог≥чну осв≥ту ≥ стаж педагог≥чноњ роботи не менш ¤к три роки, ≥ усп≥шно пройшов п≥дготовку та атестац≥ю кер≥вних кадр≥в осв≥ти в пор¤дку, встановленому ћќЌ. ƒиректор «акладу призначаЇтьс¤ в≥дд≥лом осв≥ти райдержадм≥н≥страц≥њ зг≥дно чинного законодавства ”крањни. 4.3. ѕедагог≥чн≥ та ≥нш≥ прац≥вники «акладу призначаютьс¤ на посаду ≥ зв≥льн¤ютьс¤ з посад в≥дпов≥дно до законодавства ”крањни. 4.4. ƒиректор «акладу: зд≥йснюЇ загальне кер≥вництво «акладом ≥ несе повну в≥дпов≥дальн≥сть за його д≥¤льн≥сть; забезпечуЇ рац≥ональний доб≥р ≥ розстановку кадр≥в, створюЇ належн≥ умови дл¤ п≥двищенн¤ фахового р≥вн¤ прац≥вник≥в; орган≥зовуЇ навчально-виховний процес; забезпечуЇ контроль за виконанн¤м навчальних план≥в та програм, ¤к≥стю знань, ум≥нь, навичок вихованц≥в, учн≥в, слухач≥в; створюЇ належн≥ умови дл¤ здобутт¤ вихованц¤ми, учн¤ми ≥ слухачами позашк≥льноњ осв≥ти; забезпечуЇ дотриманн¤ вимог щодо охорони дитинства, сан≥тарно-г≥г≥Їн≥чних та протипожежних норм, техн≥ки безпеки; розпор¤джаЇтьс¤ в установленому пор¤дку майном ≥ коштами «акладу в межах затвердженого кошторису витрат; орган≥зовуЇ виконанн¤ кошторису доход≥в ≥ видатк≥в «акладу; установлюЇ надбавки, доплати, прем≥њ прац≥вникам «акладу в≥дпов≥дно до законодавства; представл¤Ї «аклад в ус≥х п≥дприЇмствах, установах та орган≥зац≥¤х; даЇ дозв≥л на участь д≥¤ч≥в науки, культури, член≥в творчих сп≥лок, прац≥вник≥в культурно-осв≥тн≥х заклад≥в, установ та орган≥зац≥й, ≥нших юридичних та ф≥зичних ос≥б у навчально-виховному процес≥; забезпечуЇ право вихованц≥в, учн≥в ≥ слухач≥в на захист вв≥д будь-¤ких форм ф≥зичного або псих≥чного насильства; видаЇ у межах своЇњ компетенц≥њ накази та розпор¤дженн¤ ≥ контролюЇ њх виконанн¤; застосовуЇ заходи заохоченн¤ та дисципл≥нарн≥ ст¤гненн¤ до прац≥вник≥в «акладу; затверджуЇ посадов≥ обов'¤зки прац≥вник≥в «акладу. 4.5. ƒиректор «акладу Ї головою педагог≥чноњ ради Ц пост≥йно д≥ючого колег≥ального органу управл≥нн¤ «акладом. 4.6. ѕедагог≥чна рада «акладу: розгл¤даЇ плани, п≥дсумки ≥ актуальн≥ питанн¤ навчальноњ, тренувальноњ, виховноњ, орган≥зац≥йно-масовоњ та ≥нформац≥йно-методичноњ роботи «акладу, його структурних п≥дрозд≥л≥в, гуртк≥в, груп та ≥нших творчих об'Їднань, а також питанн¤ дотриманн¤ сан≥тарно-г≥г≥Їн≥чних вимог, забезпеченн¤ техн≥ки безпеки, охорони прац≥; розробл¤Ї пропозиц≥њ щодо пол≥пшенн¤ д≥¤льност≥ «акладу, утворенн¤ нових гуртк≥в, груп та ≥нших творчих об'Їднань; визначаЇ заходи щодо п≥двищенн¤ квал≥ф≥кац≥њ педагог≥чних кадр≥в, впровадженн¤ у навчально-виховний процес дос¤гнень науки ≥ передового педагог≥чного досв≥ду; створюЇ у раз≥ потреби експертн≥ та консультац≥йн≥ ком≥с≥њ за напр¤мами роботи; порушуЇ клопотанн¤ про заохоченн¤ педагог≥чних прац≥вник≥в.
4.7. –обота педагог≥чноњ ради проводитьс¤ в≥дпов≥дно до потреб «акладу. ≥льк≥сть зас≥дань педагог≥чноњ ради визначаЇтьс¤ њх доц≥льн≥стю, але вони не можуть в≥дбуватис¤ р≥дше, н≥ж дв≥ч≥ на р≥к. 4.8. ќрганом громадського самовр¤дуванн¤ «акладу Ї загальн≥ збори (конференц≥њ) колективу. ” пер≥од м≥ж загальними зборами (конференц≥¤ми) д≥Ї рада «акладу, д≥¤льн≥сть ¤коњ регулюЇтьс¤ —татутом.
5. ‘≤ЌјЌ—ќ¬ќ-√ќ—ѕќƒј–—№ ј ƒ≤яЋ№Ќ≤—“№ «ј Ћјƒ”. 5.1.‘≥нансово-господарська д≥¤льн≥сть «акладу зд≥йснюЇтьс¤ в≥дпов≥дно до чинного законодавства ”крањни та цього —татуту. «аклад Ї неприбутковою орган≥зац≥Їю. 5.2. «аклад ф≥нансуЇтьс¤ за рахунок кошт≥в районного бюджету. ошти, отриман≥ «акладом, використовуютьс¤ виключно дл¤ проведенн¤ д≥¤льност≥ передбаченоњ цим —татутом. 5.3. «аклад у процес≥ проведенн¤ ф≥нансово-господарськоњ д≥¤льност≥ маЇ право: самост≥йно розпор¤джатис¤ коштами господарськоњ та ≥ншоњ д≥¤льност≥ в≥дпов≥дно до його —татуту; користуватис¤ безоплатно земельними д≥л¤нками, на ¤ких в≥н розм≥щений; розвивати власну матер≥альну базу, мережу спортивно-оздоровчих, проф≥льних табор≥в; волод≥ти, користуватис¤ ≥ розпор¤джатис¤ майном в≥дпов≥дно до законодавства та —татуту; надавати платн≥ послуги в≥дпов≥дно до перел≥ку, затвердженого аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни; виконувати ≥нш≥ д≥њ, що не суперечать законодавству та —татуту «акладу. 5.4. ‘≥нансуванн¤ «акладу може зд≥йснюватись також за рахунок додаткових джерел ф≥нансуванн¤ не заборонених законодавством. 5.5. ƒодатковими джерелами формуванн¤ кошт≥в «акладу Ї: -
кошти, отриман≥ за наданн¤ платних послуг в≥дпов≥дно до - добров≥льн≥ грошов≥ внески, матер≥альн≥ ц≥нност≥ п≥дприЇмств, установ, орган≥зац≥й та окремих громад¤н. ошти, отриман≥ «акладом з додаткових джерел ф≥нансуванн¤, використовуютьс¤ виключно дл¤ провадженн¤ д≥¤льност≥ та зм≥цненн¤ матер≥ально-техн≥чноњ бази «акладу. 5.6. ‘≥нансуванн¤ та веденн¤ бухгалтерського обл≥ку зд≥йснюЇтьс¤ через бухгалтер≥ю «акладу або централ≥зовану бухгалтер≥ю в≥дд≥лу осв≥ти райдержадм≥н≥страц≥њ. 5.7. онтроль за ф≥нансово-господарською д≥¤льн≥стю «акладу зд≥йснюЇтьс¤ √лух≥вською районною радою, районною державною адм≥н≥страц≥Їю та ≥ншими, уповноваженими на це органами.
6. ћј…Ќќ «ј Ћјƒ”. ћайно «акладу становл¤ть основн≥ фонди та оборотн≥ кошти, а також ц≥нност≥, варт≥сть ¤ких в≥дображаЇтьс¤ в баланс≥ в≥дд≥лу осв≥ти райдержадм≥н≥страц≥њ. ћайно «акладу Ї сп≥льною власн≥стю територ≥альних громад с≥л ≥ селищ √лух≥вського району, управл≥нн¤ ¤ким зд≥йснюЇ «аклад на прав≥ оперативного управл≥нн¤. «аклад зд≥йснюЇ право оперативного управл≥нн¤, волод≥Ї та користуЇтьс¤ зазначеним майном, а також маЇ право передавати його в оренду ≥ отримувати за це належну орендну плату. ѕраво розпор¤дженн¤ майном, закр≥пленим на прав≥ оперативного управл≥нн¤, зд≥йснюЇтьс¤ з дозволу √лух≥вськоњ районноњ ради. ѕередача, списанн¤, здача в оренду, продаж майна зд≥йснюЇтьс¤ т≥льки за згодою √лух≥вськоњ районноњ ради. ƒжерелами формуванн¤ майна «акладу Ї: майно, придбане за кошти районного бюджету; майно, придбане за кошти добров≥льних грошових внеск≥в п≥дприЇмств, установ, орган≥зац≥й та окремих громад¤н; майно, передане «акладу районною радою на прав≥ оперативного управл≥нн¤; майно, передане «акладу юридичними та ф≥зичними особами на добров≥льних засадах. 6.5. ƒл¤ проведенн¤ навчально-виховноњ, навчально-тренувальноњ та туристсько-спортивноњ роботи «акладу можуть надаватись в користуванн¤ спортивн≥ об'Їкти, культурн≥, оздоровч≥ та ≥нш≥ заклади безоплатно або на п≥льгових умовах. ѕор¤док наданн¤ зазначених об'Їкт≥в у користуванн¤ визначаЇтьс¤ м≥сцевими органами виконавчоњ влади та органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤ в≥дпов≥дно до законодавства. 6.6. ѕри л≥кв≥дац≥њ «акладу його майно за р≥шенн¤м районноњ ради передаЇтьс¤ ≥ншим закладам в≥дпов≥дного спр¤муванн¤ або продаЇтьс¤ зг≥дно д≥ючого законодавства ”крањни. ошти в≥д продажу майна зараховуютьс¤ до районного бюджету. 6.7. ћайно «акладу може вилучатис¤ засновником лише за умови подальшого використанн¤ цього майна та кошт≥в, отриманих в≥д його реал≥зац≥њ, на розвиток позашк≥льноњ осв≥ти в пор¤дку, встановленому аб≥нетом ћ≥н≥стр≥в ”крањни.
7. ƒ≈–∆ј¬Ќ»… ќЌ“–ќЋ№ «ј ƒ≤яЋ№Ќ≤—“ё «ј Ћјƒ”. 7.1. ƒержавний контроль за д≥¤льн≥стю «акладу зд≥йснюють ћќЌ, обласне управл≥нн¤ осв≥ти ≥ науки, √лух≥вська районна рада та районна державна адм≥н≥страц≥¤, в≥дд≥л осв≥ти райдержадм≥н≥страц≥њ. 7.2. ќсновною формою державного контролю за д≥¤льн≥стю «акладу Ї державна атестац≥¤ позашк≥льного навчального закладу, ¤ка проводитьс¤ не р≥дше, н≥ж один раз на 10 рок≥в, у пор¤ду, встановленому ћќЌ.
8. –≈ќ–√јЌ≤«ј÷≤я јЅќ Ћ≤ ¬≤ƒј÷≤я «ј Ћјƒ”. 8.1. –≥шенн¤ про реорган≥зац≥ю або л≥кв≥дац≥ю «акладу приймаЇ √лух≥вська районна рада. –еорган≥зац≥¤ «акладу в≥дбуваЇтьс¤ шл¤хом злитт¤, приЇднанн¤, под≥лу, в≥дд≥ленн¤. 8.2. Ћ≥кв≥дац≥¤ проводитьс¤ л≥кв≥дац≥йною ком≥с≥Їю, призначеною √лух≥вською районною радою, а у випадках л≥кв≥дац≥њ за р≥шенн¤м господарського суду Ц л≥кв≥дац≥йною ком≥с≥Їю, призначеною цим органом. « часу призначенн¤ л≥кв≥дац≥йноњ ком≥с≥њ до нењ переход¤ть повноваженн¤ щодо управл≥нн¤ «акладом. 8.3. Ћ≥кв≥дац≥йна ком≥с≥¤ оц≥нюЇ на¤вне майно «акладу, ви¤вл¤Ї його деб≥тор≥в ≥ кредитор≥в ≥ розраховуЇтьс¤ з ними, складаЇ л≥кв≥дац≥йний баланс ≥ представл¤Ї його √лух≥вськ≥й районн≥й рад≥. 8.4. ” випадку реорган≥зац≥њ, права та зобов'¤занн¤ «акладу переход¤ть до правонаступник≥в в≥дпов≥дно до чинного законодавства.
9. «ј“¬≈–ƒ∆≈ЌЌя, –≈™—“–ј÷≤я, «ћ≤Ќ» ƒќ —“ј“”“”. 9.1. —татут, доповненн¤ та зм≥ни до нього, що оформлюютьс¤ у вигл¤д≥ доповнень, або новоњ редакц≥њ, затверджуютьс¤ р≥шенн¤м районноњ ради. 9.2. —татут реЇструЇтьс¤ у в≥дпов≥дност≥ до чинного законодавства ”крањни. 9.3. «м≥ни до —татуту набирають чинност≥ з дн¤ њх державноњ реЇстрац≥њ.
ƒодаток 2 до р≥шенн¤ районноњ ради в≥д 2011 р.
—труктура, чисельн≥сть та штатний розпис комунального закладу Ђ–айонний будинок творчост≥ школ¤р≥вї √лух≥вськоњ районноњ ради
|
ƒата последнего изменени¤ этого узла 06.02.2012