03.01.13 |
|
ГЛУХІВСЬКА РАЙОННА РАДА СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ ШОСТЕ СКЛИКАННЯ Двадцять перша СЕСІЯ
Р І Ш Е Н Н Я
05.10.2012 Глухів
Керуючись основними положеннями Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», на виконання постанов Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 року № 646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей та підлітків шкільного віку», від 27.08.2010 року № 778 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад», від 12.03.2003 року № 306 «Про затвердження Положення про навчально-виховний комплекс, «загальноосвітній навчальний заклад–дошкільний навчальний заклад», від 05.10.2009 року № 1121 «Про Положення про групу продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу», наказів Міністерства освіти і науки України від 29.05.2001 року № 414 «Про затвердження типових штатних нормативів денних середніх загальноосвітніх навчально-виховних закладів», від 20.12.2002 року № 732 «Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», наказом Міністерства освіти і науки України від 02.07.2009 року № 616 «Про внесення змін до Положення про психологічну службу системи освіти України», наказом Міністерства освіти і науки України № 1205 від 06.12.2010 року «Про затвердження Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів »та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність навчальних закладів системи загальної середньої освіти, керуючись п.20 ч.1 ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада ВИРІШИЛА:
1. Затвердити мережу загальноосвітніх навчальних закладів району з відповідним контингентом учнів (додаток 1). 2. Затвердити мережу загальноосвітніх навчальних закладів з профільним навчанням (додаток 2). 3. Затвердити мережу класів загальноосвітніх навчальних закладів району (додаток 3). 4. Затвердити мережу загальноосвітніх навчальних закладів району з поглибленим вивченням окремих предметів державного компоненту (додаток 4). 5. Затвердити мережу загальноосвітніх навчальних закладів району з індивідуальною формою навчання за рішенням психолого-медико-педагогічної консультації та довідкою лікарсько-консультативної комісії (додаток 5). 6. Затвердити мережу освітніх округів району (додаток 6). 7.Затвердити штати адміністративного персоналу загальноосвітніх закладів в кількості 70 одиниць (додаток 7). 8. Затвердити штати керівників гуртків у загальноосвітніх школах району в кількості 4,5 одиниць (додаток 8). 9. Затвердити штати обслуговуючого персоналу загальноосвітніх закладів району в кількості 242 одиниць з 01.09.2012 року. Посади сезонних кочегарів та операторів вказати у річному перерахунку (додаток 9). 10. Затвердити мережу дошкільних навчальних закладів (додаток 10), мережу дошкільних навчальних закладів у складі навчально-виховних комплексів «загальноосвітня школа – дошкільний навчальний заклад» (додаток 11). 11. Затвердити мережу мобільних соціально-психологічних пунктів освітніх округів Глухівського району (додаток 12). 12. Затвердити мережу опорних дошкільних навчальних закладів (додаток 13). 13. Фінансовому управлінню Глухівської райдержадміністрації Сумської області забезпечити відповідне фінансування. 14. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань молоді, освіти, культури, охорони здоров’я, материнства, дитинства і соціального захисту населення. Голова В.В.Цюкало
Додаток 1 до рішення районної ради від 05.10.2012 МЕРЕЖА 2012-2013
Додаток 2 до рішення районної ради від 05.10.2012
Мережа загальноосвітніх навчальних закладів з профільним навчанням
Додаток 3 до рішення районної ради від 05.10.2012 Мережа класів
Додаток 4 до рішення районної ради від 05.10.2012 Мережа загальноосвітніх навчальних закладів району з поглибленим вивченням окремих предметів державного компоненту
Додаток 5 до рішення районної ради від 05.10.2012 Мережа загальноосвітніх навчальних закладів району
Додаток 6 до рішення районної ради від 05.10.2012 Мережа освітніх округів Глухівського району
Додаток 7 до рішення районної ради від 05.10.2012 Штати адміністративного персоналу загальноосвітніх закладів Червонянська ЗОШ І-ІІІ ст. 1.Директор 1,0 2.Заступник директора з навчальної роботи 1,0 3.Заступник директора з виховної роботи 0,5 4.Практичний психолог 1,0 5.Педагог-організатор 0,75 6.Соціальний педагог 1,0 5,25 од. Шалигинська ЗОШ І-ІІІ ст. 1.Директор 1,0 2.Заступник директора з навчальної роботи 1,0 3.Заступник директора з виховної роботи 0,5 4.Практичний психолог 0,5 5.Педагог-організатор 0,75 6.Соціальний педагог 0,5 4,25 од. Березівський НВК 1.Директор 1,0 2.Заступник директора з навчальної роботи 0,5 3.Заступник директора з виховної роботи 0,5 4.Практичний психолог 0,5 5.Педагог-організатор 0,75 6.Соціальний педагог 0,5 3,75 од. Баницький НВК 1.Директор 1,0 2.Заступник директора з навчальної роботи 1,0 3.Заступник директора з виховної роботи 0,5 4.Практичний психолог 1,0 5.Педагог-організатор 0,75 6.Соціальний педагог 1,0 5,25 од Дунаєцький НВК 1.Директор 1,0 2.Заступник директора з навчальної роботи 1,0 3.Заступник директора з виховної роботи 0,5 4.Практичний психолог 0,5 5.Педагог-організатор 0,5 6.Соціальний педагог 0,5 4,0 од. Кучерівський НВК Директор 1,0 Заступник директора з навчальної роботи 0,5 1,5 од.
Некрасівський НВК 1.Директор 1,0 2.Заступник директора з навчальної роботи 0,5 3.Заступник директора з виховної роботи 0,5 4.Практичний психолог 0, 5 5. Педагог-організатор 0,5 6.Соціальний педагог 0,5 3,5 од. Пустогородський НВК Директор 1,0 1,0 од. Полошківський НВК 1.Директор 1,0 2.Заступник директора з навчальної роботи 0,5 3.Заступник директора з виховної роботи 0,5 4.Практичний психолог 0,5 5.Педагог-організатор 0,75 6.Соціальний педагог 0,5 3,75 од. Сварківський НВК 1.Директор 1,0 2.Практичний психолог 0,25 3.Соціальний педагог 0,25 1,5 од. Соснівський НВК 1.Директор 1,0 2.Заступник директора з навчальної роботи 0,5 3.Заступник директора з виховної роботи 0,5 3.Практичний психолог 0,75 4.Педагог-організатор 0,75 5.Соціальний педагог 0,75 4,25 од. Сопицький НВК 1.Директор 1,0 2. Заступник директора з навчальнї роботи 0,5 3. Заступник директора з виховної роботи 0,5 4.Практичний психолог 0,75 5.Соціальний педагог 0,75 3,5 од. Слоутський НВК 1.Директор 1,0 2.Заступник директора з навчальної роботи 1,0 3.Заступник директора з виховної роботи 0,5 4.Практичний психолог 0,75 5.Педагог-організатор 0,75 6.Соціальний педагог 0,75 4,75 од. Суходільський НВК 1.Директор 1,0 2.Заступник директора з навчальної роботи 0,5 3. Заступник директора з виховної роботи 0,5 2,0 од. Студенецький НВК 1.Директор 1,0 2.Заступник директора з навчальної роботи 0,5 3.Заступник директора з виховної роботи 0,5 4.Практичний психолог 0,25 5.Соціальний педагог 0,25 2,5 од. Уланівський НВК 1.Директор 1,0 2.Заступник директора з навчальної роботи 0,5 3.Заступник директора з виховної роботи 0,5 4.Практичний психолог 0,25 5.Соціальний педагог 0,25 2,5 од. Шевченківський НВК 1.Директор 1,0 2.Заступник директора з навчальної роботи 0,5 3.Заступник директора з виховної роботи 0,5 4.Практичний психолог 0,5 5.Педагог-організатор 0,5 6.Соціальний педагог 0,5 3,5 од. Бачівський НВК Директор 1,0 1,0 од. Будівельнівський НВК 1.Директор 1,0 2.Практичний психолог 0,25 3.Соціальний педагог 0,25 1,5 од. Іващенківський НВК Директор 1,0 1,0 од. Обложківський НВК 1.Директор 1,0 2.Практичний психолог 0,25 3.Соціальний педагог 0,25 1,5 од.
Первомайський НВК Директор 1,0 1,0 од. Уздицький НВК Директор 1,0 1,0 од. Ходинський НВК Директор 1,0 1.0 од. Чернівський НВК Директор 1,0 1,0 од. Яструбщанський НВК Директор 1,0 1,0 од. Перемозький НВК 1.Директор 1,0 2.Заступник директора з навчально-виховної роботи 0,5 3.Педагог-організатор 0,75 4.Практичний психолог 0,5 5.Соціальний педагог 0,5 3,25 од. Всього: одиниць адміністративного персоналу 70,0
Додаток 8 до рішення районної ради від 05.10.2012 Штати керівників гуртків у загальноосвітніх школах району
Додаток 9 до рішення районної ради від 05.10.2012 Штати обслуговуючого персоналу загальноосвітніх шкіл району Червонянська ЗОШ І-ІІІ ст. 1.Бібліотекар 0,5 2.Завгосп 1,0 3.Кочегар на сезон 1,5 4.Прибиральник приміщень 3,0 5.Сторож 1,0 6.Кочегар на рік 0,75 7.Підсобний робітник 0,75 8.Кухар 1,0 9.Водій 1,0 10,50 од.
Шалигинська ЗОШ І- ІІІ ст. 1.Бібліотекар 0,5 2.Завгосп 1,0 3.Кочегар на сезон 1,5 4.Прибиральник приміщень 2,75 5.Сторож 1,0 6.Кочегар на рік 0,75 7.Підсобний робітник 0,5 8.Кухар 1,0 9.Водій 1,0 10,0 од.
Березівський НВК 1.Бібліотекар 0,5 2.Завгосп 0,75 3.Прибиральник приміщень 2,25 4.Сторож 1,0 5.Підсобний робітник 0,75 6.Кухар 1,5 7.Помічник вихователя 1,0 8.Оператор на сезон 1,0 8,75 од.
Баницький НВК 1.Бібліотекар 0,5 2.Завгосп 1,0 3.Прибиральник приміщень 4,25 4.Сторож 1,0 5.Підсобний робітник 0,5 6.Кухар 1,75 7.Водій 1,0 8.Помічник вихователя 1,0 9.Оператор на сезон 1,0 10.Відповідальний за котельню 0,5 12,5 од.
Дунаєцький НВК 1.Бібліотекар 0,5 2.Завгосп 0,5 3.Кочегар на сезон 1,5 4.Прибиральник приміщень 2,75 5.Сторож 1,0 6.Кочегар на рік 0,75 7.Підсобний робітник 0,5 8.Кухар 2,0 9. Водій 1,0 10.Помічник вихователя 1,15 11.Робітник з обслуговування 1,0 12,65 од.
Кучерівський НВК 1.Кочегар на сезон 2,0 2.Прибиральник приміщень 1,5 3.Сторож 1,0 4.Кочегар на рік 0,75 5.Підсобний робітник 0,5 6.Кухар 1,25 7. Помічник вихователя 1,0 8,0 од.
Некрасівський НВК 1.Кочегар на сезон 2,0 2.Прибиральник приміщень 2,5 3.Сторож 1,0 4.Кочегар на рік 0,75 5.Підсобний робітник 0,5 6.Кухар 1,75 7.Помічник вихователя 1,0 8.Водій 1,0 9.Бібліотекар 0,5 10.Завгосп 1,0 12,0 од.
Пустогородський НВК 1.Кочегар на сезон 1,5 2.Прибиральник приміщень 1,75 3.Сторож 1,0 4.Кочегар на рік 0,75 5.Підсобний робітник 0,5 6.Кухар 0,25 5,75 од. Полошківський НВК 1.Бібліотекар 0,5 2.Завгосп 1,0 3.Оператор на сезон 2,0 4.Прибиральник приміщень 3,75 5.Сторож 1,0 6.Помічник вихователя 2,0 7.Підсобний робітник 0,5 8.Кухар 1,75 9.Водій 1,0 13,5 од.
Сварківський НВК 1.Кочегар на сезон 1,5 2.Прибиральник приміщень 2,0 3.Сторож 1,0 4.Кочегар на рік 0,75 5.Підсобний робітник 0,5 6.Кухар 0,5 7.Помічник вихователя 0,5 6,75 од.
Соснівський НВК 1.Бібліотекар 0,5 2.Завгосп 1,0 3.Кочегар на сезон 3,0 4.Прибиральник приміщень 3,0 5.Сторож 1,0 6.Кочегар на рік 0,75 7.Підсобний робітник 0,75 8.Кухар 1,5 9.Помічник вихователя 1,0 10. Водій 2,0 14,50 од. Сопицький НВК 1.Кочегар на сезон 2,0 2.Прибиральник приміщень 2,5 3.Сторож 1,0 4.Кочегар на рік 0,75 5.Підсобний робітник 0,5 6.Кухар 0,5 7.Водій 1,0 8,25 од.
Студенецький НВК 1.Бібліотекар 0,5 2.Завгосп 1,0 3.Кочегар на сезон 2,0 4.Прибиральник приміщень 2,0 5.Сторож 1,0 6.Кочегар на рік 0,75 7.Підсобний робітник 0,5 8.Кухар 1,25 9.Помічник вихователя 1,0 10,0 од. Слоутський НВК 1.Бібліотекар 0,5 2.Завгосп 1,0 3.Оператор на сезон 2,0 4.Прибиральник приміщень 4,5 5.Сторож 1,0 6.Помічник вихователя 2,0 7.Підсобний робітник 0,5 8.Кухар 1,75 9.Відповідальний за котельню 1,0 10.Слюсар КВП та по газовому обладнанню 0,5 11.Майстер виробничого навчання 0,20 14,95 од. Суходільський НВК 1.Кочегар на сезон 1,5 2.Прибиральник приміщень 2,5 3.Сторож 1,0 4.Кухар 0,5 5.Кочегар на рік 0,75 6.Підсобний робітник 0,25 7.Водій 1,0 8.Помічник вихователя 0,5 8,0 од. Уланівський НВК 1.Бібліотекар 0,5 2.Кочегар на сезон 1,5 3.Прибиральник приміщень 3,5 5.Сторож 1,0 6.Підсобний робітник 0,5 7.Кухар 1,75 8.Кочегар на рік 0,75 9. Водій 1,0 10.Завгосп 0,5 11.Помічник вихователя 1,15 12,15 од. Шевченківський НВК 1.Бібліотекар 0,5 2.Завгосп 0,5 3.Кочегар на сезон 1,5 4.Прибиральник приміщень 3,5 5.Сторож 1,0 6.Помічник вихователя 1,0 7.Підсобний робітник 0,25 8.Кухар 1,75 9.Кочегар на рік 0,75 10.Водій 1,0 11,75 од. Бачівський НВК 1.Кочегар на рік 0,75 2.Прибиральник приміщень 1,0 3.Кочегар на сезон 1,5 4.Кухар 0,25 5.Підсобний робітник 0,25 6.Сторож 1,0 4,75 од. Будівельнівський НВК 1.Кочегар на рік 0,75 2.Прибиральник приміщень 1,0 3.Кочегар на сезон 2,5 4.Кухар 1,25 5.Підсобний робітник 0,5 6.Сторож 1,0 7.Помічник вихователя 1,0 8,0 од. Іващенківський НВК 1. Кочегар на рік 0,75 2.Прибиральник приміщень 0,75 3.Кочегар на сезон 1,5 4.Кухар 0,25 5.Сторож 1,0 6. Помічник вихователя 0,5 7. Підсобний робітник 0,25 5,0 од. Обложківський НВК 1.Прибиральник приміщень 1,0 2.Кухар 1,25 3.Підсобний робітник 0,5 4.Сторож 2,0 5.Помічник вихователя 1,0 6.Оператор на сезон 1,0 6,75 од. Первомайський НВК 1.Кочегар на рік 0,75 2.Прибиральник приміщень 1,5 3.Кочегар на сезон 1,5 4.Кухар 1,25 5.Сторож 1,0 6.Підсобний робітник 0,5 7.Помічник вихователя 1,0 7,5 од. Уздицький НВК 1.Сторож 1,0 2.Кочегр на рік 0,75 3.Прибиральник приміщень 2,5 4.Кухар 0,25 5.Кочегар на сезон 1,5 6. Підсобний робітник 0,25 6,25 од. Ходинський НВК 1.Сторож 1,0 2.Кочегар на рік 0,75 3.Прибиральник приміщень 2,0 4.Кочегар на сезон 2,5 5.Кухар 1,0 6.Помічник вихователя 1,0 7.Підсобний робітник 0,5 8.Водій 1,0 9,75 од. Чернівський НВК 1.Сторож 1,0 2.Кухар 0,25 3.Прибиральник приміщень 1,0 4.Оператор на сезон 1,0 5.Підсобний робітник 0,25 3,5 од. Яструбщанський НВК 1.Кочегар на сезон 1,0 2.Прибирльник приміщень 0,5 3.Сторож 1,0 4.Кочегар на рік 0,75 5.Кухар 0,25 6. Підсобний робітник 0,25 3,75 од. Перемозький НВК 1.Прибиральник приміщень 2,0 2.Кухар 1,75 3.Сторож 1,0 4.Помічник вихователя 1,0 5.Оператор на сезон 1,0 6.Завгосп 1,0 7.Підсобний робітник 0,5 8,25 од. Всього одиниць обслуговуючого персоналу 243,5
Додаток 10 до рішення районної ради від 05.10.2012 Мережа дошкільних навчальних закладів
Додаток 11 до рішення районної ради від 05.10.2012 Мережа дошкільних навчальних закладіву складі навчально-виховних комплексів «загальноосвітня школа – дошкільний навчальний заклад»
Додаток 12 до рішення районної ради від 05.10.2012
Мережа мобільних соціально-психологічних пунктів освітніх округів Глухівського району
Додаток 13 до рішення районної ради від 05.10.2012 Мережа опорних дошкільних навчальних закладів
|
Дата последнего изменения этого узла 05.11.2012