Про комплексну програму профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю на 2012-2015 роки

03.01.13

 

ГЛУХІВСЬКА РАЙОННА РАДА СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ШОСТЕ СКЛИКАННЯ

ПЯТНАДЦЯТА СЕСІЯ 

 

Р І Ш Е Н Н Я

02.03.2012                                                              Глухів  

Про комплексну програму профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю на 2012-2015 роки 

З метою запобігання виникнення умов, що сприяють вчиненню правопорушень, удосконалення методів роботи з їх профілактики та забезпечення захисту конституційних прав та свобод людини на виконня рішення сесії обласної ради від 27.12.2011 року «Про комплексну програму профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю на 2012-2015 роки», відповідно пункту 16 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Глухівська районна рада ВИРІШИЛА

1.  Затвердити комплексну програму профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю на 2012-2015 роки (додається). 

2.  Глухівській районній державній адміністрації забезпечити організацію роботи щодо виконання заходів комплексної програми профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю на 2012-2015 роки.

 

3.  Рекомендувати сільським та селищним радам затвердити відповідні місцеві програми  профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю на 2012-2015 роки  з урахуванням напрямків та заходів комплексної програми.  

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, законності, правопорядку  та територіального устрою районної ради. 

 

Голова                                                                                                        В.В.Цюкало

 

Додаток

до рішення районної ради

від  02.03.2012 р.

 

КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА

ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ

ТА БОРОТЬБИ ЗІ ЗЛОЧИННІСТЮ

НА ТЕРИТОРІЇ ГЛУХІВСЬКОГО РАЙОНУ
НА 2012-2015  РОКИ

 

ПАСПОРТ

комплексної програми профілактики правопорушень

та боротьби зі злочинністю на території Глухівського району

на 2012-2015 роки

 

1.

Ініціатор розроблення програми

Глухівська районна державна адміністрація

2.

Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми

Стаття 2, 25 Закону України "Про місцеві державні адміністрації"

3.

Розробник програми

Головний спеціаліст з питань взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату Глухівської районної державної адміністрації

4.

Співрозробники програми

Глухівський міськвідділ управління Міністерства внутрішніх справ України

в Сумській області

5.

Відповідальний виконавець програми

Глухівський міськвідділ управління Міністерства внутрішніх справ України

в Сумській області

6.

Учасники програми

Глухівський міськвідділ управління Міністерства внутрішніх справ України в Сумській області;

Глухівська ЦРЛ; відділ освіти; управління праці та соціального захисту населення; управлінням агропромислового розвитку; управління економіки; відділ архітектури, містобудування та  житлово-комунального господарства; відділ молоді і спорту; відділи державної прикордонної служби "Сопич", "Шалигине"; Глухівський міськрайонний центр зайнятості населення, виконкоми сільських та селищних рад.

7.

Термін реалізації програми

2012 – 2015 роки

8.

Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм)

Районний бюджет

9.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього,

у тому числі:

390,0  тис. гривень

9.1

коштів районного бюджету

390,0  тис. гривень

 

коштів інших джерел

      -

 

2. Проблеми, на розв’язання яких спрямована програма 

Глухівською районною державною адміністрацією у взаємодії з органами місцевого самоврядування, правоохоронними та контролюючими органами району на постійній основі вживаються заходи з протидії злочинам та правопорушенням, забезпечення належного рівня правопорядку, громадської безпеки, гарантованих Конституцією України прав громадян.

Вжиті заходи сприяли закріпленню та розвитку окремих позитивних тенденцій в динаміці та структурі злочинності, забезпеченні контролю над криміногенною обстановкою. Так не допущено скоєння наступних злочинів: умисних убивств, що вчинені на побутовому ґрунті, умисних тяжких тілесних ушкоджень, що спричинили смерть потерпілого, зґвалтувань, вимагань.

Внаслідок географічного розташування району, потребує першочергової уваги протидія незаконному переміщенню через кордон товарно-матеріальних цінностей та нелегальній міграції, а також покращення взаємодії правоохоронних органів за цими напрямками.

Необхідне адекватне реагування з боку всіх зацікавлених відомств на розповсюдження наркоманії в суспільстві і, насамперед, серед неповнолітніх, як осіб, що допускають немедичне вживання наркотиків та психотропних речовин.

Потребує вдосконалення система заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху, зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод та зменшення тяжких їх наслідків.

Незайнятість населення, зокрема молоді, негативно впливає на рівень злочинності на 10 тис. населення району, який у звітному періоді зріс із
66,8 до 73,6. Питома вага злочинів, скоєних неповнолітніми або за їх участю, у загальній кількості злочинів у звітному періоді зросла із 5,8 до 10,8 %.

Недосконалість системи соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі, невирішеність питання щодо примусового лікування осіб, хворих на алкоголізм, спричиняє збільшення кількості злочинів, вчинених повторно, у громадських місцях, у тому числі у стані алкогольного сп’яніння.

Існує проблема незаконного обігу наркотичних засобів, їх аналогів і прекурсорів, у тому числі в розважальних закладах, місцях проведення дозвілля молоді.

Вимагає суттєвого покращання матеріально-технічне забезпечення органів та підрозділів внутрішніх справ (особливо щодо придбання службового автотранспорту, паливо-мастильних матеріалів, оргтехніки, забезпечення належних умов праці).

 

3. Мета програми

Мета Програми полягає у запобіганні виникненню умов, що сприяють вчиненню правопорушень, удосконаленні методів роботи з їх профілактики, забезпеченні захисту конституційних прав та свобод людини на основі чітко визначених пріоритетів, створенні умов для проведення ефективної правової та виховної роботи серед населення, поступовому нарощуванні зусиль правоохоронних органів, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування і громадськості щодо забезпечення сталого правопорядку в районі.

 

4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання програми

Оптимальним шляхом вирішення зазначених проблем є здійснення наступальних дій на таких пріоритетних напрямках як:

захист життя, здоров'я, честі і гідності особи, її майна від злочинних посягань;

протидія організованій злочинності і корупції;

мінімізація злочинного впливу на дітей та молодіжне середовище;

запобігання поширенню наркоманії, пияцтва та алкоголізму;

протидія рецидивній злочинності;

охорона громадського порядку;

матеріально-технічне і кадрове забезпечення профілактичної роботи, а також більш широке залучення громадськості, громадських формувань до забезпечення охорони правопорядку у територіальних громадах.

Засобами розв’язання проблем є суттєве покращання матеріально-технічного стану оперативно-службової діяльності органів внутрішніх справ району, подолання дитячої бездоглядності та безпритульності, удосконалення системи соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі тощо.

Обсяг коштів, необхідних для реалізації Програми, складає  390,0 тис. гривень.

Виконання Програми розраховано на 2012–2015 роки.

 

5. Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники

Основними завданнями Програми є:

            стабілізація криміногенної ситуації на території Глухівського району, створення атмосфери суспільної нетерпимості до злочинності;

            підвищення рівня фахової підготовки посадових і службових осіб, що здійснюють заходи з профілактики правопорушень;

            розроблення нових форм і методів профілактики правопорушень та реалізація їх на практиці;

            посилення контролю за дотриманням законодавства під час провадження суб’єктами господарювання господарської діяльності, набуттям та реалізацією майнових прав;

            усунення причин виникнення тіньового сектору економіки та створення умов для його ліквідації;

            удосконалення форм і методів профілактики правопорушень та підвищення ефективності оперативно-розшукових заходів у сфері протидії організованій злочинності та корупції;

            запобігання вчиненню злочинів, пов’язаних з торгівлею людьми, встановлення та притягнення до кримінальної відповідальності осіб, причетних до їх вчинення;

            удосконалення роботи із соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі;

            забезпечення захисту законних інтересів неповнолітніх, зокрема захисту від жорстокого поводження, експлуатації та насильства;

            здійснення інформаційно-пропагандистських та культурно-виховних заходів з профілактики правопорушень;

            удосконалення інформаційно-аналітичного та матеріально-технічного забезпечення профілактичної діяльності.

            обмеження незаконного обігу зброї, наркотичних засобів, кримінальних проявів, пияцтва і алкоголізму, проституції та інших супутніх протиправних явищ;

            недопущення втягнення в злочинну діяльність нових соціальних груп, особливо неповнолітніх.

Виконання Програми дасть змогу:

                 зменшити корупційну складову у діях державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування;

                 запобігти незаконному втручанню криміналітету у роботу бюджетоутворюючих галузей економіки району, кредитно-фінансової системи, зовнішньоекономічну діяльність. Покращити роботу з виявлення порушень, пов’язаних з розкраданням або нецільовим використанням коштів державного та місцевих бюджетів;

                 підвищити ефективність заходів щодо виявлення і знешкодження вітчизняних та міжнародних організованих злочинних угруповань, зокрема тих, які діють у сфері незаконного обігу зброї, наркотичних засобів, торгівлі людьми, а також пов’язаних з нелегальною міграцією;

                 активізувати діяльність місцевих органів виконавчої влади, пов’язану з профілактикою правопорушень, удосконалити механізм координації роботи із залучення до цього процесу громадськості;

                 удосконалити систему профілактики правопорушень, спрямовану на соціальну адаптацію осіб, звільнених з місць позбавлення волі, посилення боротьби з алкоголізмом, наркоманією, злочинністю та бездоглядністю неповнолітніх, а також іншими антисоціальними явищами;

                 забезпечити оперативність реагування на вчинені правопорушення та їх виявлення шляхом удосконалення технічних засобів контролю за ситуацією в громадських місцях;

                 підвищити рівень правової освіти населення та правового виховання молоді шляхом запровадження сучасних форм і методів профілактики правопорушень, розроблення інформаційно-пропагандистських та культурно-виховних програм;

            стабілізувати криміногенну ситуацію в районі шляхом подолання правового нігілізму та запобігання криміналізації населення.

Ресурсне забезпечення Програми наведено у Додатку 1 до неї.

 

6. Напрямки діяльності та заходи програми

Напрями діяльності та заходи Програми наведено у Додатку 2 до неї.

 

7. Координація та контроль за ходом виконання програми

Координацію та контроль виконання  Програми здійснюють управління Глухівського МВ УМВС України в Сумській області та головний спеціаліст з питань взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату Глухівської районної державної адміністрації.

Результати реалізації Програми визначаються шляхом проведення моніторингу криміногенного стану в районі.

Основними завданнями моніторингу реалізації Програми є збір, узагальнення, періодичний аналіз відповідних показників та визначення ефективності реалізації Програми. Моніторинг проводиться на підставі даних правоохоронних та контролюючих органів, та інших учасників програми.

Учасники Програми аналізують хід реалізації Програми та надають  Глухівському МВ УМВС України в Сумській області звіт  щодо заходів з її виконання щороку до 5 січня та 5 липня.

Глухівський МВ УМВС України в Сумській області щороку до 5 лютого та  5 серпня узагальнює подану інформацію, готує звіт про реалізацію Програми та подає його на розгляд голові Глухівської районної державної адміністрації та голові Глухівської районної ради. Постійна комісія районної ради мандатна, з питань регламенту, законності, правопорядку та територіального устрою здійснює контроль за виконанням заходів Програми.

            Звіт про реалізацію Програми заслуховується щорічно на засіданні колегії Глухівської районної державної адміністрації на сесіях районної ради, висвітлюється у засобах масової інформації. 

 

Додаток 1

до Програми

Ресурсне забезпечення обласної комплексної Програми 

                                                                           тис. гривень

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми

Роки виконання

Усього витрат на виконання програми

2012

 

2013

 

2014

 

2015

 

Обсяг ресурсів, усього,

60,0

90,0

110,0

130,0

390,0

у тому числі:

обласний бюджет

-

-

-

-

-

районний бюджет

 

 

60,0

90,0

110,0

130,0

390,0

бюджети сіл, селищ, міст районного підпорядкування

-

-

-

-

-

кошти небюджетних джерел

-

-

-

-

-


 

 Додаток 2

 до Програми

Напрями діяльності та заходи Програми 

Глухівською районною державною адміністрацією у взаємодії з органами місцевого самоврядування, правоохоронними та контролюючими органами району на постійній основі вживаються заходи з протидії злочинам та правопорушенням, забезпечення належного рівня правопорядку, громадської безпеки, гарантованих Конституцією України прав громадян.

Вжиті заходи сприяли закріпленню та розвитку окремих позитивних тенденцій в динаміці та структурі злочинності, забезпеченні контролю над криміногенною обстановкою. Так не допущено скоєння наступних злочинів: умисних убивств, що вчинені на побутовому ґрунті, умисних тяжких тілесних ушкоджень, що спричинили смерть потерпілого, зґвалтувань, вимагань.

Внаслідок географічного розташування району, потребує першочергової уваги протидія незаконному переміщенню через кордон товарно-матеріальних цінностей та нелегальній міграції, а також покращення взаємодії правоохоронних органів за цими напрямками.

Необхідне адекватне реагування з боку всіх зацікавлених відомств на розповсюдження наркоманії в суспільстві і, насамперед, серед неповнолітніх, як осіб, що допускають немедичне вживання наркотиків та психотропних речовин.

Потребує вдосконалення система заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху, зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод та зменшення тяжких їх наслідків.

Незайнятість населення, зокрема молоді, негативно впливає на рівень злочинності на 10 тис. населення району, який у звітному періоді зріс із
66,8 до 73,6. Питома вага злочинів, скоєних неповнолітніми або за їх участю, у загальній кількості злочинів у звітному періоді зросла із 5,8 до 10,8 %.

Недосконалість системи соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі, невирішеність питання щодо примусового лікування осіб, хворих на алкоголізм, спричиняє збільшення кількості злочинів, вчинених повторно, у громадських місцях, у тому числі у стані алкогольного сп’яніння.

Існує проблема незаконного обігу наркотичних засобів, їх аналогів і прекурсорів, у тому числі в розважальних закладах, місцях проведення дозвілля молоді.

Вимагає суттєвого покращання матеріально-технічне забезпечення органів та підрозділів внутрішніх справ (особливо щодо придбання службового автотранспорту, паливо-мастильних матеріалів, оргтехніки, забезпечення належних умов праці).

 

3. Мета програми

Мета Програми полягає у запобіганні виникненню умов, що сприяють вчиненню правопорушень, удосконаленні методів роботи з їх профілактики, забезпеченні захисту конституційних прав та свобод людини на основі чітко визначених пріоритетів, створенні умов для проведення ефективної правової та виховної роботи серед населення, поступовому нарощуванні зусиль правоохоронних органів, місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування і громадськості щодо забезпечення сталого правопорядку в районі.

 

4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання програми

Оптимальним шляхом вирішення зазначених проблем є здійснення наступальних дій на таких пріоритетних напрямках як:

захист життя, здоров'я, честі і гідності особи, її майна від злочинних посягань;

протидія організованій злочинності і корупції;

мінімізація злочинного впливу на дітей та молодіжне середовище;

запобігання поширенню наркоманії, пияцтва та алкоголізму;

протидія рецидивній злочинності;

охорона громадського порядку;

матеріально-технічне і кадрове забезпечення профілактичної роботи, а також більш широке залучення громадськості, громадських формувань до забезпечення охорони правопорядку у територіальних громадах.

Засобами розв’язання проблем є суттєве покращання матеріально-технічного стану оперативно-службової діяльності органів внутрішніх справ району, подолання дитячої бездоглядності та безпритульності, удосконалення системи соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі тощо.

Обсяг коштів, необхідних для реалізації Програми, складає  390,0 тис. гривень.

Виконання Програми розраховано на 2012–2015 роки.

 

5. Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники

Основними завданнями Програми є:

            стабілізація криміногенної ситуації на території Глухівського району, створення атмосфери суспільної нетерпимості до злочинності;

            підвищення рівня фахової підготовки посадових і службових осіб, що здійснюють заходи з профілактики правопорушень;

            розроблення нових форм і методів профілактики правопорушень та реалізація їх на практиці;

            посилення контролю за дотриманням законодавства під час провадження суб’єктами господарювання господарської діяльності, набуттям та реалізацією майнових прав;

            усунення причин виникнення тіньового сектору економіки та створення умов для його ліквідації;

            удосконалення форм і методів профілактики правопорушень та підвищення ефективності оперативно-розшукових заходів у сфері протидії організованій злочинності та корупції;

            запобігання вчиненню злочинів, пов’язаних з торгівлею людьми, встановлення та притягнення до кримінальної відповідальності осіб, причетних до їх вчинення;

            удосконалення роботи із соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі;

            забезпечення захисту законних інтересів неповнолітніх, зокрема захисту від жорстокого поводження, експлуатації та насильства;

            здійснення інформаційно-пропагандистських та культурно-виховних заходів з профілактики правопорушень;

            удосконалення інформаційно-аналітичного та матеріально-технічного забезпечення профілактичної діяльності.

            обмеження незаконного обігу зброї, наркотичних засобів, кримінальних проявів, пияцтва і алкоголізму, проституції та інших супутніх протиправних явищ;

            недопущення втягнення в злочинну діяльність нових соціальних груп, особливо неповнолітніх.

Виконання Програми дасть змогу:

                 зменшити корупційну складову у діях державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування;

                 запобігти незаконному втручанню криміналітету у роботу бюджетоутворюючих галузей економіки району, кредитно-фінансової системи, зовнішньоекономічну діяльність. Покращити роботу з виявлення порушень, пов’язаних з розкраданням або нецільовим використанням коштів державного та місцевих бюджетів;

                 підвищити ефективність заходів щодо виявлення і знешкодження вітчизняних та міжнародних організованих злочинних угруповань, зокрема тих, які діють у сфері незаконного обігу зброї, наркотичних засобів, торгівлі людьми, а також пов’язаних з нелегальною міграцією;

                 активізувати діяльність місцевих органів виконавчої влади, пов’язану з профілактикою правопорушень, удосконалити механізм координації роботи із залучення до цього процесу громадськості;

                 удосконалити систему профілактики правопорушень, спрямовану на соціальну адаптацію осіб, звільнених з місць позбавлення волі, посилення боротьби з алкоголізмом, наркоманією, злочинністю та бездоглядністю неповнолітніх, а також іншими антисоціальними явищами;

                 забезпечити оперативність реагування на вчинені правопорушення та їх виявлення шляхом удосконалення технічних засобів контролю за ситуацією в громадських місцях;

                 підвищити рівень правової освіти населення та правового виховання молоді шляхом запровадження сучасних форм і методів профілактики правопорушень, розроблення інформаційно-пропагандистських та культурно-виховних програм;

            стабілізувати криміногенну ситуацію в районі шляхом подолання правового нігілізму та запобігання криміналізації населення.

Ресурсне забезпечення Програми наведено у Додатку 1 до неї.

 

6. Напрямки діяльності та заходи програми

Напрями діяльності та заходи Програми наведено у Додатку 2 до неї.

 

7. Координація та контроль за ходом виконання програми

Координацію та контроль виконання  Програми здійснюють управління Глухівського МВ УМВС України в Сумській області та головний спеціаліст з питань взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату Глухівської районної державної адміністрації.

Результати реалізації Програми визначаються шляхом проведення моніторингу криміногенного стану в районі.

Основними завданнями моніторингу реалізації Програми є збір, узагальнення, періодичний аналіз відповідних показників та визначення ефективності реалізації Програми. Моніторинг проводиться на підставі даних правоохоронних та контролюючих органів, та інших учасників програми.

Учасники Програми аналізують хід реалізації Програми та надають  Глухівському МВ УМВС України в Сумській області звіт  щодо заходів з її виконання щороку до 5 січня та 5 липня.

Глухівський МВ УМВС України в Сумській області щороку до 5 лютого та  5 серпня узагальнює подану інформацію, готує звіт про реалізацію Програми та подає його на розгляд голові Глухівської районної державної адміністрації та голові Глухівської районної ради. Постійна комісія районної ради мандатна, з питань регламенту, законності, правопорядку та територіального устрою здійснює контроль за виконанням заходів Програми.

            Звіт про реалізацію Програми заслуховується щорічно на засіданні колегії Глухівської районної державної адміністрації на сесіях районної ради, висвітлюється у засобах масової інформації.

 

 


 

Додаток 3

до Програми

 

РОЗРАХУНОК

фінансування заходів, передбачених Програмою  

                                                                                        (тис. гривень)

з/п

Зміст заходів

Сума на 2012-2015 роки

2012 рік

2013 рік

2014 рік

2015 рік

1.

Будівництво та реконструкція ізоляторів тимчасового тримання

60,0

-

10,0

20,0

30,0

2.

Придбання комп’ютерної техніки, телекомунікаційного обладнання, техніки для Глухівського МВ УМВС України в Сумській області

45,0

-

10,0

15,0

20,0

3. 

Матеріально-технічне забезпечення підрозділів з охорони громадського порядку: засоби самоза-хисту, броне захисту, система, стикери екстреного виклику міліції

45,0

-

10,0

15,0

20,0

4.

Виділення коштів на утримання транспорту та техніки для виконання завдань охорони громадського порядку і боротьби зі злочинністю

240,0

60,0

60,0

60,0

60,0

5. 

РАЗОМ

390,0

60,0

90,0

110,0

130,0

 

Головна

Дата последнего изменения этого узла 05.03.2012

Hosted by uCoz