03.01.13 |
|
√Ћ”’≤¬—№ ј –ј…ќЌЌј –јƒј —”ћ—№ ќѓ ќЅЋј—“≤ Ўќ—“≈ — Ћ» јЌЌя двадц¤ть трет¤ —≈—≤я – ≤ Ў ≈ Ќ Ќ я 28.11.2012 √лух≥в
ѕро програму п≥дтримки малого та середнього п≥дприЇмництва у √лух≥вському район≥ на 2013-2014 роки
« метою подальшого розвитку ≥ п≥дтримки малого та середнього п≥дприЇмництва в √лух≥вському район≥, в≥дпов≥дно до «акону ”крањни Ђѕро розвиток та державну п≥дтримку малого та середнього п≥дприЇмництваї, пункту 16 частини першоњ статт≥ 43 «акону ”крањни Ђѕро м≥сцеве самовр¤дуванн¤ в ”крањн≥, районна рада ¬»–≤Ў»Ћј:
1. «атвердити програму п≥дтримки малого та середнього п≥дприЇмництва у √лух≥вському район≥ на 2013-2014 роки (додаЇтьс¤).
2. ”правл≥нню економ≥ки √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ, установам ≥ орган≥зац≥¤м забезпечити виконанн¤ заход≥в ѕрограми ≥ п≥дтримки малого та середнього п≥дприЇмництва у √лух≥вському район≥ на 2013-2014 роки.
3. ¬изнати таким, що втратило чинн≥сть р≥шенн¤ районноњ ради в≥д 28.01,2011 року Ђѕро програму п≥дтримки малого п≥дприЇмництва в √лух≥вському район≥ на 2011-2012 рокиї.
4. онтроль за виконанн¤м цього р≥шенн¤ покласти на пост≥йну ком≥с≥ю районноњ ради з питань промисловост≥, буд≥вництва, транспорту, зв'¤зку, торг≥вл≥ ≥ розвитку п≥дприЇмництва.
√олова ¬.¬. ÷юкало ƒодаток 1 до р≥шенн¤ районноњ ради в≥д 28.11.2012
ѕ–ќ√–јћј розвитку малого та середнього п≥дприЇмництва у √лух≥вському район≥ на 2013-2014 роки
1. ѕаспорт ѕрограми п≥дтримки малого та середнього п≥дприЇмництва у √лух≥вському район≥ на 2013-2014 роки (дал≥ Ц ѕрограма).
2. ’арактеристика програми —творенн¤ спри¤тливих умов дл¤ розвитку малого п≥дприЇмництва Ї одним з пр≥оритетних напр¤мк≥в рег≥ональноњ пол≥тики. ошти, вкладен≥ в п≥дтримку п≥дприЇмництва, спри¤ють розвТ¤занню проблем продуктивноњ зайн¤тост≥ населенн¤ ≥ послабленню соц≥ального напруженн¤, насиченню ринку товарами та послугами. Ќе секрет, що суб'Їкти малого п≥дприЇмництва стикаютьс¤ з певними труднощами: њх доступ до банк≥вських кредитних ресурс≥в обмежений, в≥дсутн≥й механ≥зм самоф≥нансуванн¤, позначаЇтьс¤ нестача квал≥ф≥кованих кадр≥в, мають м≥сце орган≥зац≥йн≥ проблеми взаЇмод≥њ малого б≥знесу з ринком ≥ структурами влади. ƒл¤ вир≥шенн¤ цих та ≥нших проблем, дл¤ збереженн¤ вже ≥снуючих ≥ створенн¤ нових субТЇкт≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, зб≥льшенн¤ к≥лькост≥ робочих м≥сць ≥ податкових надходжень, малому п≥дприЇмництву необх≥дно пост≥йно надавати орган≥зац≥йно-техн≥чну, ф≥нансову ≥ майнову п≥дтримку р≥зного р≥вн¤. ѕодоланн¤ проблем розвитку малого п≥дприЇмництва можливе шл¤хом об'Їднанн¤ зусиль самих п≥дприЇмц≥в, орган≥в державноњ влади ≥ м≥сцевого самовр¤дуванн¤. —аме ц≥ питанн¤ врахован≥ в ѕрограм≥ п≥дтримки малого п≥дприЇмництва у √лух≥вському район≥ на 2013-2014 роки. ¬ основу програми покладен≥ положенн¤ «акон≥в ”крањни Ђѕро розвиток та державну п≥дтримку малого та середнього п≥дприЇмництваї, Ђѕро стимулюванн¤ розвитку рег≥он≥вї, Ђѕро нац≥ональну програму спри¤нн¤ розвитку малого п≥дприЇмництва в ”крањн≥ї та в≥дпов≥даЇ основним параметрам методичних рекомендац≥й ƒержавного ком≥тету ”крањни з питань регул¤торноњ пол≥тики та п≥дприЇмництва ≥ ћ≥н≥стерства економ≥ки та з питань Ївропейськоњ ≥нтеграц≥њ ”крањни щодо формуванн¤ ≥ реал≥зац≥њ програм розвитку малого п≥дприЇмництва. ѕрограма Ї б≥льш детал≥зованою складовою частиною виконанн¤ ѕрограми соц≥ально-економ≥чного розвитку району та Ќац≥ональноњ програми спри¤нн¤ розвитку малого п≥дприЇмництва в ”крањн≥ ≥ ¤вл¤Ї собою узгоджений за ресурсами, виконавц¤ми ≥ терм≥нами реал≥зац≥њ комплекс заход≥в, спр¤мованих на створенн¤ правових, ф≥нансових, соц≥ально-економ≥чних, орган≥зац≥йно-господарських та ≥нших умов розвитку малого п≥дприЇмництва з урахуванн¤м анал≥зу результат≥в виконанн¤ аналог≥чноњ ѕрограми попереднього пер≥оду. –еал≥зац≥¤ заход≥в ѕрограми зд≥йснюватиметьс¤ за рахунок кошт≥в районного бюджету, кошт≥в фонду загальнообовТ¤зкового державного страхуванн¤ на випадок безроб≥тт¤, кошт≥в виконавц≥в, тощо.
“аблиц¤ 1 ’арактеристика програми п≥дтримки малого та середнього п≥дприЇмництва у √лух≥вському район≥ на 2013-2014 роки
2. —тан ≥ анал≥з проблем малого ≥ середнього п≥дприЇмництва в район≥ «агальновизнаним фактором Ї те, що мале п≥дприЇмництво Ч це обов'¤зковий елемент ринку, важливий фактор розвитку та ефективного функц≥онуванн¤ економ≥ки. як зазначають фах≥вц≥, Ддвома китами, на ¤ких стоњть економ≥ка Ї, з одного боку, велик≥ структури, що надають њй стаб≥льност≥ та керованост≥, в≥дчин¤ють шл¤х до широкомасштабноњ ≥нновац≥њ, з другого боку Ч мале п≥дприЇмництво, що формуЇ конкурентне середовище та забезпечуЇ гнучк≥сть, ≥ндив≥дуал≥зац≥ю виробництваФ. ¬ ”крањн≥ малий б≥знес сьогодн≥ ще не в≥д≥граЇ суттЇвоњ рол≥ в економ≥ц≥. ≈фективний розвиток економ≥ки району, зб≥льшенн¤ надходжень до бюджет≥в вс≥х р≥вн≥в, а також вир≥шенн¤ соц≥альних проблем, у тому числ≥ зменшенн¤ безроб≥тт¤, п≥двищенн¤ життЇвого р≥вн¤ людей Ц здеб≥льшого залежить в≥д д≥¤льност≥ субТЇкт≥в п≥дприЇмництва. «агальний стан п≥дприЇмництва, його роль характеризуЇтьс¤ наступними цифрами.
“аблиц¤ 2 ƒинам≥ка розвитку малого п≥дприЇмництва в √лух≥вському район≥ на 2011-2012 роки
—таном на 01.10.2012 з у район≥ зареЇстровано 444 субТЇкти малого п≥дприЇмництва, з них 415 ф≥зичних ос≥бЦп≥дприЇмц≥в, 29 малих п≥дприЇмств. ¬≥дпов≥дно станом на 01.01.2011 зарЇстровано 506 субТЇкт≥в п≥дприЇмництва, з них 478 ф≥зичних ос≥б, 28 малих п≥дприЇмств. —таном на 01.01.2010 зареЇстровано 541 особи, з них 499 ф≥зичних ос≥б-п≥дприЇмц≥в, юридичних ос≥б Ц 42. —таном на 01.01.2012 по структур≥ малого б≥знесу району переважаЇ д≥¤льн≥сть у сфер≥ торг≥вл≥ Ц 62%. ¬ галуз≥ с≥льського господарства працюЇ 5,6%, в сфер≥ послуг 11,4%, ≥нш≥ види д≥¤льност≥ 21%. ўодо створенн¤ нових робочих м≥сць, то за 2011 р≥к у галуз≥ п≥дприЇмництва створено 251 робоче м≥сце, що становить 70,3% до загальноњ к≥лькост≥ створених робочих м≥сць по району. «а 9 м≥с¤ц≥в 2012 року створено 160 робочих м≥сць, що складаЇ 52,8% до загальноњ к≥лькост≥ створених робочих м≥сць субТЇктами господарюванн¤ по району. ¬ тому числ≥ 121 робоче м≥сце дл¤ найманих прац≥вник≥в. јгропромисловий комплекс району нал≥чуЇ 18 активних с≥льськогосподарських п≥дприЇмств, ≥з них: 14 - “ќ¬, 2 - ѕѕ; 1 - державна установа (досл≥дна станц≥¤), 1- —¬ та 19 фермерських господарств. . Ќа територ≥¤х Ѕаницькоњ, ƒунаЇцькоњ, Ўевченк≥вськоњ с≥льськоњ, Ўалигинськоњ селищноњ рад працюють комунальн≥ п≥дприЇмства, що зд≥йснюють послуги з помелу зерна, обслуговують водог≥н та утримують пожежну охорону на територ≥¤х с≥л. √лух≥вський м≥ськрайцентр зайн¤тост≥ пост≥йно проводить активну роботу з безроб≥тними громад¤нами, робота спр¤мована на актив≥зац≥ю зусиль щодо вир≥шенн¤ проблеми власноњ трудовоњ зайн¤тост≥, залученн¤ безроб≥тних громад¤н до самост≥йноњ зайн¤тост≥ та орган≥зац≥њ п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥. ќрган≥зовано ≥нформац≥йний куточок, провод¤тьс¤ сем≥нари, ≥ндив≥дуальн≥ консультац≥њ, ≥нше. «а 2011 р≥к одноразова виплата на в≥дкритт¤ власноњ справи була надана 12 безроб≥тним громад¤нам на загальну суму 88,855 тис.гривень. «а с≥чень-вересень 2012 року надана 3 особам на суму 17,6 тис.гривень. Ќа ф≥нансуванн¤ програми розвитку малого п≥дприЇмництва прот¤гом зв≥тного пер≥оду кошти з районного бюджету вид≥л¤лись на в≥дзначенн¤ ƒн¤ п≥дприЇмц¤ у 2011 роц≥ у сум≥ 391,47 гривень, та у 2012 роц≥ - 470,96 гривень. Ќа територ≥њ √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ у 2012 роц≥ в≥дкрито ≈диний дозв≥льний центр, де прийом громад¤н веде державний реЇстратор та 2 державних адм≥н≥стратора. ÷ентр оснащений новими мебл¤ми, компТютерною та орг.техн≥кою, окремою л≥н≥Їю звТ¤зку та л≥н≥Їю Internet. „ерез ЂЇдиний дозв≥льний оф≥сї станом на 01.10.2012 видано 227 дозв≥льних документ≥в, а за 2011 р≥к видано 21 дозв≥льний документ. ѕост≥йно функц≥онуЇ Ђгар¤ча л≥н≥¤ї з питань п≥дприЇмництва. ѕровод¤тьс¤ зас≥данн¤ координац≥йноњ ради з питань розвитку п≥дприЇмництва та –ада п≥дприЇмц≥в при √лух≥вськ≥й районн≥й державн≥й адм≥н≥страц≥њ, на ¤ких розгл¤даютьс¤ проблемн≥ питанн¤ малого п≥дприЇмництва. Ќа оф≥ц≥йному веб-сайт≥ √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ, в районн≥й громадсько-пол≥тичн≥й газет≥ Ђ√лух≥вщинаї пост≥йно висв≥тлюЇтьс¤ ≥нформац≥¤ щодо зм≥н та нововведень в сфер≥ п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, ≥нш≥ публ≥кац≥њ що стосуютьс¤ орган≥зац≥њ та провадженн¤ п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥. Ќа сайт≥ пост≥йно оновлюЇтьс¤ та оприлюднюЇтьс¤ база даних обТЇкт≥в, що пропонуютьс¤ дл¤ продажу та передач≥ в оренду субТЇктам малого п≥дприЇмництва. –егул¤торн≥ акти приймаютьс¤, в≥дстежуютьс¤ на територ≥њ √лух≥вського району зг≥дно з нормами чинного законодавства, публ≥куютьс¤ в газет≥ √лух≥вщина, висв≥тлюютьс¤ на оф≥ц≥йних веб-сайтах √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ та √лух≥вськоњ районноњ ради. ≤нфрастуктура п≥дтримки малого п≥дприЇмництва в √лух≥вському район≥ в≥дсутн¤. ѕриватн≥ п≥дприЇмц≥ та п≥дприЇмства √лух≥вського району залучаютьс¤ до участ≥ у ¤рмарково-виставкових зах≥д≥в ¤к на територ≥њ ”крањни, так ≥ за кордоном. –езультати виконанн¤ програмами за 2011-2012 р≥к св≥дчить про дотриманн¤ њњ основних ор≥Їнтир≥в та параметр≥в. ¬ той же час, мон≥торинг та вивченн¤ проблем малого п≥дприЇмництва св≥дчить, що дл¤ б≥льш ефективного використанн¤ можливостей малого п≥дприЇмництва необх≥дна подальша реал≥зац≥¤ державних заход≥в щодо створенн¤ спри¤тливих умов дл¤ розвитку даного сектору економ≥ки. Ќа основ≥ SWOT-анал≥зу галуз≥ малого п≥дприЇмництва у √лух≥вському район≥ можливо сформувати основн≥ проблемн≥ питанн¤, на подоланн¤ ¤ких ≥ буде спр¤мована робота ѕрограми п≥дтримки малого та середнього п≥дприЇмництва у √лух≥вському район≥ на 2013-2014 роки. ѕроблемн≥ питанн¤, ¤к≥ можливо вир≥шити на районному р≥вн≥: нерозвинен≥сть ≥нфраструктури; незначн≥ обс¤ги державноњ ф≥нансовоњ п≥дтримки; територ≥альна нер≥вном≥рн≥сть розвитку малого п≥дприЇмництва, особливо у с≥льськ≥й м≥сцевост≥; недостатн≥й р≥вень профес≥йних знань ≥ досв≥ду починаючих п≥дприЇмц≥в щодо веденн¤ п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ в сучасних умовах; низька активн≥сть громадськост≥ щодо участ≥ в регул¤торн≥й д≥¤льност≥ орган≥в виконавчоњ влади та м≥сцевого самовр¤дуванн¤; недостатньою Ї робота у напр¤мку п≥дтримки пр≥оритетних, або проблемних дл¤ району галузей економ≥ки (сфера побутового обслуговуванн¤, житлово комунальне господарство ). недосконал≥сть роботи контролюючих орган≥в та орган≥в дозв≥льноњ системи; складн≥сть доступу до ф≥нансових ресурс≥в, ¤к результат - недостатн≥сть об≥гових кошт≥в; недостатн¤ увага щодо питань залученн¤ малих п≥дприЇмств до участ≥ у м≥ських замовленн¤х; суттЇва недосконал≥сть д≥ючого механ≥зму орган≥зац≥йноњ та ф≥нансовоњ п≥дтримки вт≥ленн¤ привабливих ≥нвестиц≥йних та ≥нновац≥йних проект≥в; недостатн¤ увага та взаЇмод≥¤ рег≥ональних та орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤, об`Їднань п≥дприЇмц≥в у вир≥шенн≥ проблем захисту ≥нтерес≥в малого б≥знесу, у тому числ≥ по забезпеченню економ≥чноњ та правовоњ безпеки, усуненню адм≥н≥стративних бар`Їр≥в та перешкод; низький р≥вень культури в сфер≥ п≥дприЇмництва та профес≥йноњ п≥дготовки самих п≥дприЇмц≥в. “аблиц¤ 3 SWOT Цанал≥з
3.ћета програми √оловною метою ѕрограми Ї створенн¤ належних умов дл¤ реал≥зац≥њ права громад¤н на п≥дприЇмницьку д≥¤льн≥сть, п≥двищенн¤ стандарту житт¤ населенн¤ та добробуту громад¤н району власною працею, зменшенн¤ чисельност≥ безроб≥тних, створенн¤ спри¤тливих умов дл¤ розвитку малого та середнього п≥дприЇмництва, зб≥льшенн¤ прошарку приватних власник≥в. ќсновн≥ завданн¤ ѕрограми: забезпеченн¤ продуктивноњ зайн¤тост≥ населенн¤, в т.ч. його соц≥ально - вразливих верств, за рахунок створенн¤ нових робочих м≥сць на д≥ючих ≥ новостворених малих та середн≥х п≥дприЇмствах, а також за рахунок ф≥зичн≥х ос≥б-п≥дприЇмц≥в в к≥лькост≥ 315 одиниць та актив≥зац≥¤ самозайн¤тост≥; удосконаленн¤ правових, економ≥чних ≥ орган≥зац≥йних умов дл¤ ст≥йкого розвитку малого п≥дприЇмництва з додержанн¤м принцип≥в державноњ регул¤торноњ пол≥тики; подоланн¤ адм≥н≥стративних бар'Їр≥в на шл¤ху становленн¤ та розвитку малого п≥дприЇмництва за рахунок ефективноњ роботи ™диного дозв≥льного оф≥су; створенн¤ спри¤тливого середовища дл¤ розвитку молод≥жного п≥дприЇмництва; п≥дготовка кадр≥в дл¤ сфери п≥дприЇмництва, п≥двищенн¤ р≥вн¤ правових та економ≥чних знань п≥дприЇмц≥в; залученн¤ приватного б≥знесу до участ≥ в закуп≥вл¤х товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти; адресна методична, ≥нформац≥йна, консультац≥йна, осв≥тн¤ та юридична допомоги; формуванн¤ активного б≥знесового середовища та громадськоњ самосв≥домост≥ п≥дприЇмц≥в; зм≥цненн¤ соц≥ального статусу, п≥двищенн¤ престижу п≥дприЇмництва; стимулюванн¤ розвитку малого п≥дприЇмництва в пр≥оритетних напр¤мках соц≥ально-економ≥чного розвитку територ≥й; наданн¤ ф≥нансовоњ допомоги субТЇктам п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ дл¤ впровадженн¤ ≥нвестиц≥йних б≥знес-проект≥в за пр≥оритетними напр¤мками розвитку. ќсновн≥ принципи ѕрограми: прозор≥сть д≥¤льност≥ м≥сцевих орган≥в влади при прийн¤тт≥ регул¤торних акт≥в; паритет ≥нтерес≥в субТЇкт≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ ≥ орган≥в влади; невтручанн¤ у господарську д≥¤льн≥сть п≥дприЇмц≥в, кр≥м випадк≥в передбачених чинним законодавством; в≥дкрит≥сть ≥ добров≥льн≥сть, що забезпечують широк≥ можливост≥ дл¤ участ≥ в заходах ѕрограми вс≥х зац≥кавлених юридичних ≥ ф≥зичних ос≥б.
4. «аходи ѕрограм в≥дпов≥дно до пр≥оритетних завдань за напр¤мами п≥дтримки малого та середнього п≥дприЇмництва. ќсновн≥ заходи щодо реал≥зац≥њ ѕрограми складаютьс¤ з чотирьох розд≥л≥в.
4.1. ¬пор¤дкуванн¤ нормативного регулюванн¤ п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ –озвиток малого п≥дприЇмництва залежить в≥д на¤вност≥ спри¤тливих економ≥чних, правових, пол≥тичних та ≥нших умов. ќсновною метою реал≥зац≥њ заход≥в цього розд≥лу Ї подальше формуванн¤ регул¤торноњ пол≥тики, спр¤моване на створенн¤ спри¤тливого п≥дприЇмницького середовища, забезпеченн¤ прозорого ≥ ч≥ткого механ≥зму взаЇмод≥њ орган≥в влади та субТЇкт≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, зменшенн¤ втручанн¤ м≥сцевих орган≥в влади у д≥¤льн≥сть субТЇкт≥в господарюванн¤. ѕрограма передбачаЇ: п≥двищенн¤ орган≥зуючоњ рол≥ орган≥в м≥сцевоњ влади; забезпеченн¤ ефективноњ роботи ™диного дозв≥льного оф≥су; удосконаленн¤ нормативноњ бази розвитку малого п≥дприЇмництва, п≥дготовка за участю субТЇкт≥в малого п≥дприЇмництва ≥ ради п≥дприЇмц≥в при √лух≥вськ≥й районн≥й державн≥й адм≥н≥страц≥њ проект≥в та ≥нших нормативних акт≥в, спр¤мованих на правове забезпеченн¤ соц≥ально-ор≥Їнтованоњ ринковоњ економ≥ки ≥з створенн¤м системи зворотного звТ¤зку, залученн¤м структур, ор≥Їнтованих на п≥дтримку малого п≥дприЇмництва, безпосередньо п≥дприЇмц≥в, що надасть змогу дати оц≥нку ефективност≥ застосуванн¤ законодавчих ≥ нормативних акт≥в, оперативно ви¤вл¤ти недол≥ки, розробл¤ти ≥ подавати пропозиц≥њ про вдосконаленн¤ чинного законодавства; забезпеченн¤ захисту особистост≥ ≥ власност≥ в сфер≥ малого п≥дприЇмництва; пост≥йне оновленн¤ реЇстру регул¤торних акт≥в орган≥в виконавчоњ влади та м≥сцевого самовр¤дуванн¤ в район≥ та забезпеченн¤ до нього доступу п≥дприЇмц≥в.
4.2. ‘≥нансово-кредитна та ≥нвестиц≥йна п≥дтримка «аходи щодо реал≥зац≥њ ф≥нансово-кредитноњ та ≥нвестиц≥йноњ п≥дтримки малого п≥дприЇмництва спр¤мован≥ на об'Їднанн¤ ф≥нансових можливостей вс≥х джерел п≥дтримки малого п≥дприЇмництва, створенн¤ оптимальних механ≥зм≥в ефективного ц≥льового використанн¤ ф≥нансових та ≥нвестиц≥йних ресурс≥в, створенн¤ можливостей дл¤ накопиченн¤ та ≥нвестуванн¤ власних кошт≥в. «аходи ф≥нансовоњ п≥дтримки малого п≥дприЇмництва за рахунок кошт≥в районного бюджету передбачають забезпеченн¤ р≥вного доступу до ф≥нансових ресурс≥в, направл¤ютьс¤ на забезпеченн¤ пр≥оритетних соц≥ально значущих напр¤м≥в д≥¤льност≥ малого п≥дприЇмництва. ‘≥нансова п≥дтримка за рахунок бюджетних кошт≥в, в р≥зноман≥тних њњ формах, в ¤кост≥ важел≥в стимулюванн¤ розвитку ≥ п≥двищенн¤ ефективност≥ п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, надаЇтьс¤ виключно на конкурсн≥й основ≥. Ќа пер≥од виконанн¤ ѕрограмою передбачаЇтьс¤ ф≥нансово-кредитна п≥дтримка малих п≥дприЇмств та п≥дприЇмц≥в - ф≥зичних ос≥б за рахунок: наданн¤ методично-консультац≥йноњ допомоги у розробленн≥ б≥знес-проект≥в; створенн¤ бази даних субТЇкт≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ у вигл¤д≥ ≥нформац≥йного бюлетеню з метою залученн¤ ≥нвестор≥в; проведенн¤ конкурсу б≥знес-план≥в серед молод≥ району; проведенн¤ конкурс≥в проект≥в б≥знес-план≥в з наданн¤м переваги проектам, нац≥леним на пр≥оритетн≥ напр¤мки розвитку економ≥ки району. ѕр≥оритетними напр¤мками п≥дтримки визначен≥ наступн≥ сфери д≥¤льност≥ малих п≥дприЇмств та п≥дприЇмц≥в: виробництво альтернативних вид≥в палива; в≥дродженн¤ народних художн≥х промисл≥в, виробництво сувен≥рноњ продукц≥њ; виробництво товар≥в широкого вжитку; буд≥вництво, виробництво буд≥вельних матер≥ал≥в; переробка с≥льськогосподарськоњ продукц≥њ; створенн¤ с≥льськогосподарських кооператив≥в; в≥дкритт¤ нових п≥дприЇмств по наданню побутових послуг; послуги з експлуатац≥њ житла ≥ послуги житлово-комунального господарства; ≥нформац≥йно-консультативн≥ послуги по законодавчому забезпеченню субТЇкт≥в малого п≥дприЇмництва; розвиток ≥нфраструктури туризму ≥ санаторно - курортного обслуговуванн¤; розширенн¤ мереж≥ споживчого ринку, в≥дкритт¤ торг≥вельних комплекс≥в; наданн¤ послуг по перевезенню пасажир≥в.
4.3. –есурсне та ≥нформац≥йне забезпеченн¤ ѕерспективним напр¤мком майновоњ п≥дтримки Ї створенн¤ суб'Їкт≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ на баз≥ нел≥кв≥дних основних фонд≥в п≥дприЇмств Ц банкрут≥в. « метою п≥двищенн¤ зац≥кавленост≥ субТЇкт≥в п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ органам м≥сцевого самовр¤дуванн¤ рекомендовано: пост≥йно оновлювати базу даних про в≥льн≥ виробнич≥ потужност≥, об'Їкти торг≥вл≥, ресторанного господарства, побутового обслуговуванн¤, водн≥ ресурси та земельн≥ д≥л¤нки, ¤к≥ можуть бути продан≥ або передан≥ в оренду суб'Їктам господарюванн¤ дл¤ зд≥йсненн¤ п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥; розробити та впровадити п≥льгов≥ умови передач≥ обТЇкт≥в комунальноњ власност≥ в залежност≥ в≥д соц≥ально-економ≥чного внеску п≥дприЇмц¤ в розвиток району; ѕрограмою передбачаЇтьс¤ подальший розвиток конкурентного середовища, п≥двищенн¤ його ефективност≥, забезпеченн¤ прозорост≥ та в≥дкритого доступу п≥дприЇмц≥в до участ≥ в конкурсах на виконанн¤ пасажирських перевезень, а також максимальне залученн¤ до закуп≥вель товар≥в, роб≥т ≥ послуг за державн≥ кошти. « метою формуванн¤ позитивного в≥дношенн¤ до п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, зм≥цненн¤ соц≥ального статусу п≥дприЇмництва, спри¤нн¤ створенню нових ≥ ефективному розвитку д≥ючих суб'Їкт≥в малого п≥дприЇмництва плануЇтьс¤ проведенн¤ р≥зних заход≥в дл¤ забезпеченн¤ оперативноњ взаЇмод≥њ п≥дприЇмницьких структур з органами м≥сцевого самовр¤дуванн¤, спри¤нн¤ в орган≥зац≥њ громадських об'Їднань малого б≥знесу, спри¤нн¤ розвитку молод≥жного п≥дприЇмництва: залученн¤ субТЇкт≥в п≥дприЇмництва до участ≥ у б≥знес форумах, круглих столах тощо; залученн¤ субТЇкт≥в малого п≥дприЇмництва до участ≥ в ¤рмаркових та виставкових заходах; оперативна ≥нформац≥¤ в «ћ≤ про д≥¤льн≥сть орган≥в з п≥дтримки п≥дприЇмництва, про досв≥д розвитку малих п≥дприЇмств, про благод≥йн≥ акц≥њ п≥дприЇмц≥в, проведенн¤ р≥зних конкурс≥в серед п≥дприЇмц≥в. ¬се це забезпечить формуванн¤ спри¤тливих соц≥альних умов ≥ громадськоњ думки та спри¤тиме активному залученню населенн¤ в п≥дприЇмницьку д≥¤льн≥сть, формуванню спри¤тливого сусп≥льного кл≥мату.
4.4. ‘ормуванн¤ ≥нфраструктури п≥дтримки п≥дприЇмництва ѕодальше формуванн¤ ≥нфраструктури п≥дтримки малого п≥дприЇмництва Ї важливою умовою забезпеченн¤ ф≥нансовоњ, матер≥ально-техн≥чноњ, маркетинговоњ, кадровоњ та осв≥тньоњ п≥дтримки малого п≥дприЇмництва. «аходи даного розд≥лу ѕрограми спр¤мован≥ на створенн¤ нових п≥дприЇмств, ор≥Їнтованих, насамперед, на наданн¤ ≥нновац≥йних, маркетингових, ≥нформац≥йних ≥ консультац≥йних послуг, створенн¤ б≥знес-≥нкубатора. ѕлануЇтьс¤ оперативно в≥дпов≥дати на запити п≥дприЇмц≥в, зд≥йснювати ефективний обм≥н ≥нформац≥Їю м≥ж спец≥ал≥стами-консультантами ≥ п≥дприЇмц¤ми в рамках Їдиного ≥нформац≥йного простору (веб-сайт райдержадм≥н≥страц≥њ, засоби масовоњ ≥нформац≥њ, ≤нформац≥йн≥ дн≥). «д≥йсненн¤ заход≥в цього розд≥лу ѕрограми дозволить сформувати ефективну систему взаЇмод≥њ малих п≥дприЇмств району з суб'Їктами господарюванн¤ ≥нших м≥ст ”крањни. јктуальним Ї розвиток п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥ на сел≥. «аходи спр¤мован≥ на створенн¤ ≥нфраструктури в с≥льськ≥й м≥сцевост≥.
5. ќч≥куван≥ (прогнозн≥) показники ефективност≥ реал≥зац≥њ заход≥в ѕрограми —творенн¤ нових робочих м≥сць: 2013 р. Ц 315, 2014 р. Ц 315. «береженн¤ внеску малого та середнього п≥дприЇмництва у загальний обс¤г реал≥зац≥њ району на р≥вн≥ 100 %. ¬кладанн¤ власних кап≥тальних ≥нвестиц≥й: 2013 р≥к Ц 3926 тис. гривень. ѕопередженн¤ порушень п≥дприЇмц¤ми району законодавства шл¤хом визначенн¤ сп≥льно з контролюючими органами типових порушень. «м≥цненн¤ дов≥ри до орган≥в влади, ви¤влене у реальн≥й п≥дтримц≥ малого та середнього б≥знесу з боку держави, орган≥в м≥сцевого самовр¤дуванн¤ та громадських орган≥зац≥й. ѕ≥двищенн¤ податковоњ культури ≥, ¤к насл≥док, добров≥льна, своЇчасна та повна сплата податк≥в до бюджет≥в ус≥х р≥вн≥в, у тому числ≥ до м≥сцевого бюджету та соц≥альних фонд≥в. ƒинам≥чний та стаб≥льний розвиток п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, заснований на оперативному забезпеченн≥ субТЇкт≥в п≥дприЇмництва ≥нформац≥Їю з глобальноњ мереж≥ ≤нтернет про ринки товар≥в, роб≥т та послуг. —оц≥ально-економ≥чний розвиток району. «ниженн¤ соц≥альноњ напруженост≥ ≥ негативних насл≥дк≥в зв≥льненн¤ робочоњ сили з великих п≥дприЇмств, п≥двищенн¤ р≥вн¤ добробуту населенн¤. 6. ћон≥торинг ѕрограми та контроль за реал≥зац≥Їю њх заход≥в ќрган≥зац≥¤ виконанн¤, зд≥йсненн¤ анал≥зу ходу виконанн¤ ѕрограми та прийн¤тт¤ додаткових заход≥в, спр¤мованих на дос¤гненн¤ мети програми, покладаЇтьс¤ на управл≥нн¤ економ≥ки √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ. –езультати виконанн¤ заход≥в ѕрограми п≥дтримки малого п≥дприЇмництва на 2013-2014 роки щоквартально до 10 числа надаютьс¤ головному управл≥нню економ≥ки облдержадм≥н≥страц≥њ, головам √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ та √лух≥вськоњ районноњ ради, у випадку потреби заслуховуютьс¤ на апаратних нарадах районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ, на сес≥њ районноњ ради. Ќа основ≥ мон≥торингу визначаютьс¤ причини неефективного чи недостатньо ефективного виконанн¤ в≥дпов≥дноњ ѕрограми та пропонуютьс¤ заходи, необх≥дн≥ дл¤ пол≥пшенн¤ орган≥зац≥њ виконанн¤. ћон≥торинг виконанн¤ ѕрограми проводитс¤ за такими показниками: ќбс¤г кошт≥в (у тому числ≥ ≥ бюджетних), витрачених на виконанн¤ ѕрограми; ƒос¤гненн¤ в результат≥ виконанн¤ ѕрограми ц≥лей ≥ завдань, визначених дл¤ кожного етапу виконанн¤ (реал≥зац≥њ); ¬≥дпов≥дн≥сть результативних показник≥в виконанн¤ програми заплановани результативним показникам; ѕовнота охопленн¤ ц≥льовоњ аудитор≥њ в рамках виконанн¤ ѕрограми; –≥вень за≥нтересованост≥ та задоволеност≥ потреб ц≥льовоњ аудитор≥њ в результат≥ д≥¤льност≥, що провадитьс¤ в рамках виконанн¤ ѕрорами. –езультат мон≥торингу враховуютьс¤ п≥д час розробки нових програм на нов≥ пер≥оди та визначенн¤ необх≥дного обс¤гу ф≥нансуванн¤ ѕрограм. онтроль за виконан¤м програми зд≥йснюЇ √лух≥вська районна державна адм≥н≥страц≥¤ та √лух≥вська районна рада. ¬с≥ виконавц≥ програми ≥нформують щоквартально до 5 числа м≥с¤ц¤ наступного за зв≥тним управл≥нн¤ економ≥ки √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ про виконанн¤ заход≥в програми. оордиинац≥ю д≥¤льност≥ м≥сцевих орган≥в виконавчоњ влади, по виконанню ѕрограми, зд≥йснюЇ управл≥нн¤ економ≥ки √лух≥вськоњ районноњ державноњ адм≥н≥страц≥њ. ” результат≥ реал≥зац≥њ заход≥в ѕрограми в √лух≥вському район≥ будуть сформован≥ спри¤тлив≥ умови подальшого розвитку малого п≥дприЇмництва.
|
ƒата последнего изменени¤ этого узла 29.11.2012