Інформація про прийом громадян керівництвом районної ради

07.02.13

Графіки прийому громадян керівництвом районної ради
Інформація про прийом громадян керівництвом районної ради

 

           

Довідка
про стан роботи зі зверненнями громадян

 у виконавчому апараті Глухівської районної ради

за 2012 рік.

 

Робота із зверненнями громадян у виконавчому апараті районної ради протягом 2012 проводилася  відповідно до Закону України  «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Здійснено відповідні заходи по створенню належних умов прийому громадян, забезпечення  своєчасного та якісного розгляду  їхніх пропозицій, заяв і скарг, оперативного  вирішення порушених в них питань.

Питання підсумків  роботи із зверненнями громадян щоквартально у 2012 році розглядалось на апаратних нарадах при голові районної ради та на засіданні постійної комісії районної ради з питань регламенту, законності, правопорядку та територіального устрою.

          З метою посилення гласності та прозорості в діяльності органів місцевого самоврядування, підвищення правової освіти серед населення з питань звернень громадян на стенді в приміщенні районної ради, в районній газеті „Глухівщина“ та на офіційному веб-сайті Глухівської районної ради оприлюднюються графіки прийому громадян керівництвом Сумської обласної ради та Глухівської районної ради.

Протягом 2012 року  кількість звернень громадян до виконавчого апарату районної ради  зменшилася на 17 звернень (17) у порівнянні з відповідним періодом 2011 року (54).

   На особистому прийомі у голови та заступника голови районної ради побувало 12 громадян, що на 5 менше проти 2011 року (17).

 Крім того, результати аналізу та узагальнення звернень дають змогу визначити найактуальніші соціально - економічні проблеми, що хвилюють жителів нашого району.

 Громадяни району найчастіше порушували питання комунального господарства – 7 та соціального захисту – 5.

З усіх звернень  100% складають заяви. Протягом звітного періоду від громадян надійшло 2 20118) колективних заяв. Всі звернення розглянуто виконавцями в терміни,  визначені чинним законодавством. 15 (88,2%) звернень вирішено позитивно, роз’яснено – 2 (11,8%).

Голова районної ради та його заступник щомісячно проводять особистий прийом громадян за місцем проживання. Протягом звітного періоду  проведено 33 виїзних прийомів громадян.

З метою попередження звернень до органів влади вищого рівня на всі запитання, порушені у зверненнях громадян, заявникам надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.

З метою забезпечення конституційних прав і свобод громадян, підвищення ефективності роботи органів місцевого самоврядування із зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері, виявлення проблем, які спричинюють звернення громадян   вбачається за доцільне і надалі приділяти постійну увагу роботі із зверненнями громадян як одному із пріоритетних напрямів діяльності органів місцевого самоврядування.

 

Начальник загального відділу

виконавчого апарату районної ради                                                          Т.В. Бондарева

 

Головна | Графіки прийому громадян керівництвом районної ради | Інформація про прийом громадян керівництвом районної ради

Дата последнего изменения этого узла 07.02.2013

Hosted by uCoz